Motormaatje omgeving Amsterdam

25-09-2016 02:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi!

Ik heb sinds een aantal maanden mijn motorrijbewijs en meteen een mooie motor gekocht.

Ik geniet echt van de tochtjes die ik maak, maar ik zou t leuk vinden om zo nu en dan samen met iemand een leuke tocht te maken.

Zijn hier nog meer motorrijdsters?
Alle reacties Link kopieren
Hier nog bezig!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Hier ook een beginneling, maar nog zonder motor helaas.

Dus als je geduld hebt... Lijkt me superleuk om samen ritjes te maken en ervaring op te doen.

Ben nog volop aan het oriënteren wat ik nu precies wil qua motor. Luxeprobleem, hahaha :-)

Meedoen aan een toertocht via de rijschool lijkt me ook superleuk, maar liever eerst wat ervaring opdoen...
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Ik heb sinds 2011 mijn rijbewijs, niet heel veel gereden omdat ik (later) geen motor meer had waar ik op kon. Op dit moment heeft mijn vader net een nieuwe motor, dus dat wordt nog even aanvoelen, maar ik meld me zeker aan voor een leuk vrouwen motor clubje! Je mag me mailen naar: evers.jessica@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
@Jesje: Wauw, mag jij op de motor van je pa? Bofkont...



Kom net bij Goedhart vandaan. De keuze is reuze en ik doe mee met de loterij, dus wie weet

Gaat wel kriebelen nu hoor...

Ik join graag het motorclubje, dus zou je graag een PB sturen, Feestje. Kan je de PB optie aanzetten, dan kan ik contact met je opnemen.

Groetjes, T
Alle reacties Link kopieren
@roosje, Succes nog even. Heb je je AVB al?

@teotihuacan. De opties staat nu aan! Er is zeker veel keuze! al enig idee of ergens al een proefritje op gemaakt. Ik vond de keuze ook lastig, maar ik ben blij dat ik een betrouwbare motor in een shop heb gehaald.

@Jesje. Fijn dat je ook de motor van je vader kan lenen. Ik ga je mailen!
Alle reacties Link kopieren
quote:84roosje schreef op 25 september 2016 @ 08:43:

Hier nog bezig!



Hoeveel lessen moet je nog?

Staat je examen al gepland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven