Heb je ook een saunabon van Ditzo?

31-08-2016 00:09 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een saunabon van Ditzo gekregen? In mijn eentje gaan vind ik best eng. Heeft er hier nog iemand een bon en is het misschien leuk om samen te gaan? Het is namelijk geldig tot 29 sept.

Ik zou graag naar het Elysium willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan die bon dan?
Occam's razor
Alleen gaan is eng, maar met een wildvreemde niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een, maar ik houd niet van sauna's. Ik weet niet of ik hem weg mag geven, anders mag je hem wel hebben en een vriendin meenemen. Weet je of dat toegestaan is?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb net de mail bekeken en ik mag hem inderdaad ook aan iemand anders geven. Als je je e-mailadres stuurt per pb, dan stuur ik het naar je door. Dan hoef je niet met een vreemde te gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 31 augustus 2016 @ 08:11:

Ik heb er een, maar ik houd niet van sauna's. Ik weet niet of ik hem weg mag geven, anders mag je hem wel hebben en een vriendin meenemen. Weet je of dat toegestaan is?Wat lief en fijn meegedacht!
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 31 augustus 2016 @ 08:13:

Oh, ik heb net de mail bekeken en ik mag hem inderdaad ook aan iemand anders geven. Als je je e-mailadres stuurt per pb, dan stuur ik het naar je door. Dan hoef je niet met een vreemde te gaan Wat lief!
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Wat lief van je Pamelacourson.



TO voor het geval er ook geen vriendin mee wil, gewoon alleen gaan. Ik heb het vaak gedaan en het is heerlijk om alleen te gaan. Lekker rustig, geen onderhandelingen over wanneer je gaat eten, drinken, welke sauna je pakt etc.



Het voelt misschien even eng, maar dat gevoel ben je na 5 minuten kwijt.
Het is vele malen fijner om alleen te gaan heb ik ontdekt. Lekker in eigen tempo doen waar jij zin in hebt. Een verademing.
Alle reacties Link kopieren
@ pamelacourson ik kan je geen bericht sturen. Lief van je dat ik je code zou mogen gebruiken.

@ andere ladiesss. ... thnx voor jullie tips. Misschien is het ook n goed idee om alleen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Heb besloten om alleen te gaan. Spannend maar heb er zin in . Om te relaxen en heerlijk tot rust te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven