Huisgenootje gezocht Amsterdam (25-35 jr)

27-09-2016 15:18 10 berichten
Lieve meiden,



Ik heb geen idee of dit de juiste plek is voor mijn berichtje, zo niet dan hoor ik het graag.



Ik wil erg graag weer in Amsterdam gaan wonen en ben mij aan het oriënteren op de woningmarkt.

Daar word ik tot nu toe niet heel gelukkig van, iets kopen zit er voorlopig echt niet in en een huis delen met 10 man zie ik op m'n 27e niet echt meer zitten



Wel zie ik vaak leuke appartementjes met 2 slaapkamers voorbijkomen voor een redelijke huurprijs (met 2 personen).

Ik zoek daarom ook iemand in dezelfde situatie die het leuk lijkt samen iets te huren. Het liefst wel iemand in dezelfde levensfase als ik (tussen 25-35 jr, fulltime werken) die het leuk vindt af en toe samen wat te ondernemen maar ook een eigen leven heeft. Ik ben doordeweeks vaak druk met werken, sporten of ergens een hapje eten/drinken. In het weekend pak ik graag een leuk feestje of spreek met vrienden af maar een avondje op de bank netflixen vind ik ook heerlijk.



Ben jij ook op zoek naar woonruimte in Amsterdam en lijkt het je wat?

Stuur me een berichtje en wie weet kunnen we samen op huizenjacht!



Groetjes Ilse
Sorry dat het of topic is maar eigenlijk toch schandalig dat je niet meer op jezelf kan wonen in 020?
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 17:02:

Sorry dat het of topic is maar eigenlijk toch schandalig dat je niet meer op jezelf kan wonen in 020?

In de vrije sector lukte mij dat 20 jaar geleden ook niet, niets nieuws onder de zon lijkt mij.



Ligt erg aan hoeveel je verdient, er zullen erbij zijn die het wél kunnen betalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 17:02:

Sorry dat het of topic is maar eigenlijk toch schandalig dat je niet meer op jezelf kan wonen in 020?



Tja, vraag en aanbod. En geluk hebben door huizen via je netwerk te zoeken.



On topic: hoeveel haast heb je? Een vriendin en haar vriend zijn uit elkaar. Per 1 januari trekt hij uit de woning. Zij zoekt dan een nieuwe huisgenoot, dus ik kan je aan haar voorstellen. Ze is 3 jaar ouder dan jij, werkt ook. Kosten zullen gok ik rond de 700 euro pp inclusief zijn. Het appartement is best groot (geen idee hoe groot. Tussen de 70 a 80 m2?)
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 17:02:

Sorry dat het of topic is maar eigenlijk toch schandalig dat je niet meer op jezelf kan wonen in 020?Dat komt omdat iedereen in de mooiste stad van Nederland wil wonen vraag en aanbod.
quote:YouWish schreef op 27 september 2016 @ 17:42:

[...]





Dat komt omdat iedereen in de mooiste stad van Nederland wil wonen vraag en aanbod.



Oh mijn god. Heb je dat ook weer.



Maar om topic. Klopt vraag en aanbod. Maar ik ben dan zon blij met mijn huis in 010. Compleet gerenoveerd. Tuin op het zuiden. 135 vierkante meter. Tien minuten fietsen van t centrum voor 800 euro in de maand gekocht .
Haha snap dat sommige mensen het niet zullen begrijpen maar als je verliefd bent op Amsterdam dan heb je de hoge huurprijzen en lange wachttijd er voor over.



@flessenpost ik heb niet heel veel haast hoor, zit nu tijdelijk bij mijn ouders ivm einde relatie, niet ideaal maar hou het nog wel een tijdje uit. Ik stuur je even een pb!
Succes ils!
Dankjewel badmeester! Jij veel woonplezier in 010!
Alle reacties Link kopieren
woningmarkt gaat steeds verder achteruit.

Hier in een kleine stad in noord nederland krijg je als minima bijna geen rijtjeshuis meer, alleen een flat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven