Goedkoop internet&tv/mobiel 40mbit

27-09-2016 22:22 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, <3 ,



Het zal wel topic 210 zijn inmiddels... Sorry ervoor...



Vraag: Ik betaal nu €52,50 voor glasvezel 60 mbit internet en tv bij Onsbraband net, super provider echt super. Alleen ik moet bezuinigen door omstandigheden... :'( Een nieuw standaard abonnement bij Onsbrabandnet is vanaf €57 per maand.



Ik zie zoveel abonnementen maar weet niet welke te vertrouwen is . Ik woon in een rustige omgeving/woonwijk.



Kan ergens goedkoper internet met een paar standaard tv zenders krijgen voor minder, wat natuurlijk bruikbaar is voor gamen/skype/downloaden?? Ik wil graag rond de 40 mbit, want ik ben zeer gehecht aan goed internet.



Ook hoor ik graag goedkopere mobiel abonnement iets onder de €15 waarmee je goed bereik hebt in midden-limburg.



Ik hoor graag reacties van jullie, ik hoop een goed abonnement te vinden! <3 <3
Alle reacties Link kopieren
Ik heb telfort met 40 mbit en sim only van telfort. Doordat ik zowel digitale tv van telfort als mobiel heb krijg ik 5 euro korting per maand.

Ik heb geen klachten, zowel mobiel als thuus werkt het prima! Ben geloof ik rond de 47 euro kwijt alles bij elkaar.



Edit: regio gld zuid
Alle reacties Link kopieren
quote:RP7 schreef op 27 september 2016 @ 22:30:

Ik heb telfort met 40 mbit en sim only van telfort. Doordat ik zowel digitale tv van telfort als mobiel heb krijg ik 5 euro korting per maand.

Ik heb geen klachten, zowel mobiel als thuus werkt het prima! Ben geloof ik rond de 47 euro kwijt alles bij elkaar.



Oke, echt heeel erg bedankt! <3 Klinkt goed!



Heb je glasvezel of kabel?
Alle reacties Link kopieren
quote:_Glittertje_ schreef op 27 september 2016 @ 22:33:

[...]





Oke, echt heeel erg bedankt! <3 Klinkt goed!



Heb je glasvezel of kabel?Kabel, glasvezel is bij mij niet beschikbaar helaas...
<33333
Alle reacties Link kopieren
Oke, vrienden van mij hebben ook kabel en dat is ook goed te doen zeggen ze. Ik moet ook bezuinigen door omstandigheden en alle beetjes helpen. ^_^



Je telefoonbundel zit daar internet bij?



Ik ga ook nog even bellen met Telfort voor meer informatie erover, maar ik hoor graag ervaringen van mensen. Providers willen natuurlijk alleen maar verkopen en reviews vaak alleen klagende mensen, dan krijg ik nog geen goed beeld ervan ;P .
Telfort levert niet over de kabel, maar via de lijnen van KPN dus dat lijkt me stug.



TO, als ik jou was zou ik even opzoeken of er kabel geleverd kan worden op jouw adres. Ziggo levert televisie + internet met 40 Mbit via de kabel voor €44,95. Daarnaast kan je kijken bij andere providers, die dus over het algemeen leveren over de telefoonlijnen van KPN.



Heb je nu glasvezel of niet? Als je dat nu niet hebt dan word je internet nu al via die lijn geleverd en als je daar geen problemen mee hebt dan is het ook niet zo waarschijnlijk dat diezelfde lijn met een andere provider ineens wel problemen oplevert (gedoe met modems / aansluiten en dergelijke vallen daar natuurlijk niet onder ). Ook daar zitten een aantal goedkopere providers tussen, waaronder Telfort en Tele2 bijvoorbeeld.



Qua mobiele abonnementen heb je ook niet bijzonder veel keuze eigenlijk, de meeste providers gebruiken het netwerk van KPN of het netwerk van T-Mobile. T-Mobile heeft volgens mij op hun website wel dekkingskaarten waarop je ongeveer kan zien hoe goed 4G-internet op plaatsen zou moeten werken. In mijn ervaring is het netwerk van KPN iets stabieler en heeft het beter bereik. Simyo is een goedkope mobiele provider die het KPN netwerk gebruikt, daarbij kun je zelf een abonnement samenstellen met hoeveel belminuten en internet je wil. Ben is dan via het T-Mobile netwerk en daarbij kun je ook zelf een abonnement samenstellen.



Zijn natuurlijk nog veel meer opties, maar je kunt even rustig alles afgaan en prijzen op een rij zetten.
Alle reacties Link kopieren
tele2.

internet en tv.

22/2 mbit. voldoende voor wat jij opnoemt.

want snelheid heeft niet altijd met goed internet te maken. latency en stabiliteit is vooral een must bij skype en gamen.
Vodafone voor Thuis en Youfone voor je mobiel. Werkelijk top en goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Glittertje_ schreef op 27 september 2016 @ 22:42:

Oke, vrienden van mij hebben ook kabel en dat is ook goed te doen zeggen ze. Ik moet ook bezuinigen door omstandigheden en alle beetjes helpen. ^_^



Je telefoonbundel zit daar internet bij?



Ik ga ook nog even bellen met Telfort voor meer informatie erover, maar ik hoor graag ervaringen van mensen. Providers willen natuurlijk alleen maar verkopen en reviews vaak alleen klagende mensen, dan krijg ik nog geen goed beeld ervan ;P .



Ik heb bij de telefoon: 500mb internet, 300 min (na 10 min bel je gratis) en sms is dacht ik altijd onbeperkt bij telfort. Dat is 13 euro.



Voor digitale tv, internet en telefoon dan nog 34 euro.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Bedankt voor jullie reacties! :D



Ik had nog gezocht op internet, klopt Vodafone is heel goedkoop Ik denk dat ik daar voor ga binnenkort hoop dat het goed lukt met overstappen en nummerbehoud. Misschien mobiel abonnement bij Ben of Simpel ofzo scheelt me ook weer veel daar. Meer als de helft goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Grey schreef op 28 september 2016 @ 08:16:

Telfort levert niet over de kabel, maar via de lijnen van KPN dus dat lijkt me stug.



TO, als ik jou was zou ik even opzoeken of er kabel geleverd kan worden op jouw adres. Ziggo levert televisie + internet met 40 Mbit via de kabel voor €44,95. Daarnaast kan je kijken bij andere providers, die dus over het algemeen leveren over de telefoonlijnen van KPN.



Heb je nu glasvezel of niet? Als je dat nu niet hebt dan word je internet nu al via die lijn geleverd en als je daar geen problemen mee hebt dan is het ook niet zo waarschijnlijk dat diezelfde lijn met een andere provider ineens wel problemen oplevert (gedoe met modems / aansluiten en dergelijke vallen daar natuurlijk niet onder ). Ook daar zitten een aantal goedkopere providers tussen, waaronder Telfort en Tele2 bijvoorbeeld.



Qua mobiele abonnementen heb je ook niet bijzonder veel keuze eigenlijk, de meeste providers gebruiken het netwerk van KPN of het netwerk van T-Mobile. T-Mobile heeft volgens mij op hun website wel dekkingskaarten waarop je ongeveer kan zien hoe goed 4G-internet op plaatsen zou moeten werken. In mijn ervaring is het netwerk van KPN iets stabieler en heeft het beter bereik. Simyo is een goedkope mobiele provider die het KPN netwerk gebruikt, daarbij kun je zelf een abonnement samenstellen met hoeveel belminuten en internet je wil. Ben is dan via het T-Mobile netwerk en daarbij kun je ook zelf een abonnement samenstellen.



Zijn natuurlijk nog veel meer opties, maar je kunt even rustig alles afgaan en prijzen op een rij zetten.



Excuses, ik heb je bericht veeelste laat gezien!!



Ik heb glasvezel. Er ligt hier ook kabel en adsl. Het liefste wil ik glasvezel en bij tele2 want die is het goedkoopste. Maar of die goed is dat is de vraag....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven