Samsung Galaxy A5 (2016)

27-09-2016 14:09 9 berichten
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone. Eigenlijk stel ik niet veel eisen. Er moet 1. een echt goede en scherpe camera op zitten en 2. de accu moet goed zijn ( de huawei die ik nu heb gaat met gemak 2 dagen mee en dat is zooooo fijn). Oja en 3. meer dan 300 euro wil ik niet uitgeven

Heeft iemand deze telefoon? Hij ziet er mooi uit en is niet zo duur, maar is hij ook fijn in gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een A3 uit 2016...maar vind de accu niet geweldig. Ik red het er geen hele dag mee tenzij ik erg zuinig aan doe.

Foto's wel redelijk alleen bij inzoemen erg trillerig beeld.

Verder wel fijn en makkelijk in gebruik..maar eigenlijk ook geen vergelijkingsmateriaal. Is mn eerste smartphone
Alle reacties Link kopieren
Yep!, die heb ik. En ik ben er blij mee, vooral goede camera! !
Alle reacties Link kopieren
Hier ook sinds een paar maanden en ik vind hem heel fijn! Veel beter dan de S4 mini die ik hiervoor had. Ik gebruik hem veel en 's avonds heb ik vaak nog ruim 70% batterij, camera is goed en hij heeft een fijne maat om op te lezen / typen. Aanrader dus!
Ik heb de A3 en ik vind hem heel fijn! Wel is het zo dat ik op een hele actieve dag 's middags nog maar 20 procent over heb. Maar in principe red ik het er de hele dag mee, ik ben niet altijd behoorlijk actief haha Ik vind het een heel fijn ding. De A5 vond ik te groot, hij past dan niet makkelijk in mijn broekzak of (sommige) jaszakken.
Ik heb de a5 en ben er ook zeer tevreden mee.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook a5. Twijfelde eerst tussen iphone 5 en de a5. Verkoper vertelde mij dat de Samsung n betere keus is. De camera is top. Het formaat groot maar niet te groot en de batterij gaat hier wel een dag mee met redelijk intensief gebruik. Ik ben er ook blij mee.
Ik vind hem ook erg mooi, maar twijfel nog. De accu van mijn Huawei is zo goed, ik ben bang dat deze daar niet aan kan tippen

Maar de camera van mijn Huawei is dan weer helemaal niet goed en daarom ben ik zoek naar een alternatief.
Nou ik heb hem besteld hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven