Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Oeh klinkt niet goed nee.

Maar ... ik denk dat MRSA wel echt een groot probleem is als dat in een kliniek.



Maar je komt echt met boerderijdieren in aanraking of gewoon met veel dieren.

Daar zit een verschil tussen.
Alle reacties Link kopieren
En...... is er al een aanbetaling gedaan ?
Alle reacties Link kopieren
Hey sweetchillisauce,



Ik kom niet met boederijdieren in aanraking, maar er wel bij in de buurt. Ik heb inmiddels de hoofdarts gesproken en het uitgelegd, het blijkt geen probleem te zijn achteraf en hij heeft me geadviseerd voortaan mijn mond te houden erover



De ingreep gaat dus gewoon Door volgende week woensdag, en veel excuses voor alle andere slordigheden.. geen aanbetaling gedaan maar ik voel me wel gerustgesteld na zijn verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh Beyonce, denk je serieus aan bilimplantaten?? Ieder voor zich natuurlijk, maar ik vind het persoonlijk erg ver gaan. Je hebt toch ook ondergoed dat te boel lift.



Ik weet wel dat ik geen enkele niet medisch noodzakelijke operatie doe. Ja, mijn borsten hangen en ik vind mijn bovenbenen niet mooi, maar geen polonaise meer aan mijn lijf. Ik ben dan 5,5 maand na de operatie en heb er nog steeds spijt van. Van het weekend gestopt met de Lyrica en heb wel wat afkickverschijnselen gehad. De zenuwpijn is gelukkig niet meer teruggekomen, maar de littekens doen nog steeds pijn. Zonder kussentje kan ik niet lang zitten. Ga ik uit eten, moet ik eerst kijken wat voor stoelen ze hebben. Ga ik op visite, altijd kussentje mee. Nou weet ik dat er ergere dingen zijn, maar toch. Ik wil weer dingen doen zonder bij na te denken, zonder pijn te hebben. Jarenlang zat mijn lichaam me vreselijk in de weg. Nu heb ik een beetje een redelijk normaal lijf, zit het me nog in de weg. De fysiotherapie helpt wel, maar het duurt lang, zo ontzettend lang.
Alle reacties Link kopieren
Daantje echt vreselijk

Ja het is mij goed afgegaan. Nergens pijn. Hechtingenn zie je niet eens en een prachtig resultaat



Verslavend is dit. Ik wil het idd nog mooier en ga op 3 consulten binnenkort voor bilimplantaten. Dat is echt mijn grote droom

Maar deze operatie is vol met risicos. Dus ik maak er een studie van en bij twijfel kies ik 100 procent voor mijn gezondheid. Ben nu al super blij met een platte buik en super mooie taille dus ja. Ik ga mezelf voor nu alleen informeren. Meer nog niet

Kost trouwens ook weer 5000 euro dus ja. We zullen zien



Sterkte daan. Hoop dat alles weer goed komt. Xx
Alle reacties Link kopieren
Morgen om 9 uur in de ochtend lig ik op de operatietafel voor heupen, binnenkant bovenbenen en buik onder de navel! Wish me luck
Alle reacties Link kopieren
Spannend!! Veel succes en sterkte.



Nou ja...Beyoncee2 alleen informeren kan geen kwaad. Ik vind het best wel stoer als je het zou gaan doen, maar ook doodeng.



Ik heb maandag een second opinion bij de hoofdvestiging van de fysiopraktijk waar ik onder behandeling ben. Er is de laatste tijd geen verbetering in mijn klachten, dus nu wordt er gekeken of ze daar nog iets kunnen doen. Ze hebben daar ook allerlei apparaten. Kunnen ze daar niks voor mij betekenen, ben ik bang dat ik zal moeten leren leven met de pijn.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Daantje hoop niet dat het daar op uitdraait voor je, dat Is wel echt een slecht vooruitzicht..



Ik ben inmiddels al een paar uur thuis en heb al overgegeven vanwege de duizeligheid en misselijkheid



Ik heb alleen plaatselijke verdoving gehad maar het was niet mals! Mijn buik ging nog wel, alleen als de canule bij mijn ribben kwam was echt onprettig.

Mijn benen daarentegen..



Ik heb me echt moeten verbijten, zeker de zadeltassen en daarachter en bij mijn liezen deed echt veel pijn. En nu een paar uur later doet het nog veel meer pijn, die paracetamol doet niet veel. Ik begrijp nu ook precies wat jullie bedoelen met pijn van de zwelling van binnenuit en erge spierpijn

Ik zit nog flink na te lekken, moet zeggen dat ik wel opzie tegen het pak over die gevoelige benen sjorren morgen.. Hopelijk kom ik de nacht door met een beetje slaap.
Alle reacties Link kopieren
Pfff klinkt vreselijk. Morgen zal je vast helemaal blauw zijn. Ik had bijna zwarte plekken. Hopelijk kan je inderdaad een beetje slapen, dat scheelt altijd een hoop. Sterkte met je herstel.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 28 september 2016 @ 18:35:

Ik heb alleen plaatselijke verdoving gehad maar het was niet mals! Mijn buik ging nog wel, alleen als de canule bij mijn ribben kwam was echt onprettig.

Mijn benen daarentegen..







OEH .... benen zonder roesje ??

Wat een bikkel ben jij !

Ik heb ooit een keer een correctie met te weinig verdoving gehad...

Pfffff dat was de buik, man-man-man wat deed dat pijn !

Mijn benen heb ik met roesje gedaan, kostte 400 meer, maar dat was het mij wel waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetChilliSauce schreef op 29 september 2016 @ 12:36:

[...]





OEH .... benen zonder roesje ??

Wat een bikkel ben jij !

Ik heb ooit een keer een correctie met te weinig verdoving gehad...

Pfffff dat was de buik, man-man-man wat deed dat pijn !

Mijn benen heb ik met roesje gedaan, kostte 400 meer, maar dat was het mij wel waard.

Haha, ja achteraf was dat waarschijnlijk wel prettiger geweest! Kreeg ook complimenten voor het doorbijten



Nu de 2e dag voel ik me wel ontzettend flauw, vanmorgen bijna flauwgevallen. Ga zometeen douchen en dan het pak aantrekken maar jemig wat voelen mijn benen gespannen aan! Hadden jullie dat ook? Nog tips om dat een beetje te verlichten?
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 29 september 2016 @ 13:05:

[...]



Haha, ja achteraf was dat waarschijnlijk wel prettiger geweest! Kreeg ook complimenten voor het doorbijten



Nu de 2e dag voel ik me wel ontzettend flauw, vanmorgen bijna flauwgevallen. Ga zometeen douchen en dan het pak aantrekken maar jemig wat voelen mijn benen gespannen aan! Hadden jullie dat ook? Nog tips om dat een beetje te verlichten?





Nee geen tips, en ik wil je niet bang maken maar ik vond dag 3 t/m 10 echt een hel. Ik heb pijn gehad.

Mijn benen waren gespannen. Je kunt niets doen dan uitzitten.

Maar ik ben er achteraf blij mee, én ik zou het (met roesje dan) zo weer doen.

10 cm is er bij mij afgegaan gemiddeld. Dus dat is flink wat.

Ze hadden zo'n 4 liter weggehaald, alleen op de benen.

Heel veel sterkte !!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw 10 cm! Is het uiteindelijke resultaat vergelijkbaar met Hoe het er direct na de ingreep uitzag? Want dat stemde me vrolijk Haha, inmiddels is het allemaal zo gezwollen dat ik weinig verschil zie met voor de ingreep. Bij mij is er in totaal (benen en buik) 2.3 liter vet weg.



Blij te horen dat je er zo blij mee bent en het het zeker waard was!
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 29 september 2016 @ 16:19:

Wauw 10 cm! Is het uiteindelijke resultaat vergelijkbaar met Hoe het er direct na de ingreep uitzag?



Oeh .. dat weet ik niet meer.

Ik heb de eerste dag al een waas beleefd door het roesje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit inmiddels op dag 3 na de ingreep en het valt me absoluut niet tegen qua pijn, wel qua misselijkheid. Zit de hele dag maar een beetje draaierig te kwijlen in de bank dat mag van mij wel gauw over zijn!



Ben op dag 2 snachts naar de eerste hulp geweest, geen idee wat er aan de hand was maar ik kon bijna geen adem meer halen van de pijn die ergens diep onder mijn ribben zat.. deed nog echt flink meer pijn dan die hele liposuctie bij elkaar! Mijn vriend heeft toen dokter don gebeld, en die heeft de spoedeisende hulp in de buurt gebeld dat wij kwamen. Eenmaal daar gingen die pijnaanvallen over, uiteraard



De dienstdoende arts dacht dat het een soort verkramping van de tussenrib spier kon zijn en heeft zwaardere pijnstillers gegeven. Sindsdien niet meer gebeurd gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Hey Daantje, ben overdonderd om te horen dat het je nog steeds niet afgaat met de pijn.. Zou het echt een blijvende klacht kunnen zíjn? Dat zou toch niet mogen?!



Ringaroundtherosie, ik merkte de eerste 6w niet veel door de zwellingen, ik hield enórm veel vocht vast, veel water drinken hielp wel bij mij, wat ik al deed en nog steeds doe, lekker healthy! Qua pijn heb ik ook enorm afgezien, vooral aan mijn benen, maar hoe meer ik bewoog door een beetje rond te wandelen in huis, hoe beter het ging..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het blijvend is. Afgelopen maandag bij de hoofdvestiging een intensieve behandeling gehad. De dag erna zo vreselijk veel pijn gehad. Ben zelfs eerder van mijn werk weggegaan, wist niet meer hoe ik moest zitten, staan, lopen. Ik kon niet meer. Gisteren was de pijn wel weer minder en bij weer bij de fysio geweest die mij al weken helpt. Volgende week en de week daarop nog zo'n intensieve behandeling en dan zou de pijn een stuk minder moeten zijn. Ik heb er een hard hoofd in, maar ga het toch wel proberen natuurlijk.



Een half jaar na de operatie zijn we nu. Ben het zo vreselijk zat!!!
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik kan me voorstellen dat jij echt spijt hebt.

Ik heb een dergelijke complicatie ook nooit eerder gelezen.

Heb je nog met de arts van de operatie hierover gesproken

of legt die het terzijde met "dat hoort bij de algemene complicaties, en daar heb je voor getekend"?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de arts niet meer gesproken, geen behoefte aan. Maar sowieso zijn dit complicaties die kunnen gebeuren, waar zij niks aan kan doen. Het zijn verklevingen van de littekens. Die had ik blijkbaar ook al bij de littekens van mijn blindedarmoperatie en van de maagverkleining, maar daar heb ik nooit last van gehad. Nu zijn het grotere littekens en heb ik er wel last van. Als de fysio niks meer kan doen, ga ik kijken voor bindweefselmassage. Als dat niet helpt weet ik even geen mogelijkheden meer.
Alle reacties Link kopieren
Zijn het de littekens waar je last van hebt?

Dan zou je kunnen kijken of koninginnegelei iets voor je kan doen.

Ik ken een natuurkundig therapeut die daar vaak mee werkt.

Deze therapeut heeft een huisartsenopleiding gehad en wordt vergoed door de zorgverzekering.

Ik zie dat je het hier kunt bestellen: http://www.imkerij-immenh ... ing,-koninginnegelei.html

Niet duur, je zou de gok kunnen wagen denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren
Hie dichter je een product bij de natuur neemt (van een imker of zo, hoe beter het werkt, denk ik).

De royal yelly pillen van de kruitvat zijn minder denk ik.



Ik heb het ook een tijdje gesmeerd, maar ik vond de littekens niet storend,

en heb weinig geduld, dus ben er mee gestopt. Dat was 4 jaar geleden.

Ik vond het potje vorig jaar terug bij een verbouwing, maar was hard geworden.

Dus weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten verklevingen onder de littekens, vooral rondom het zitbeen. En dat doet echt pijn, vooral met zitten. Niet handig als je op kantoor werkt en 2 uur per dag in de auto zit. Verder jeuken de littekens enorm en trekt het ook heel erg. Ik kan alleen zitten op een kussentje, liggen het liefst op mijn buik en als ik op mijn zij of rug lig op een kussentje. Bukken gaat moeilijk, moet het linkerbeen altijd gestrekt houden. Staan en lopen doen het minste zeer, maar toch ook nog wel pijnlijk.



Ik vind de littekens op zich niet storend, alleen ze doen pijn. Op zich zou ik die gelei wel willen proberen, maar er staat dat het niet werkt bij oude littekens. Maar wat is oud? Die van mij zijn nu een half jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb van die therapeut horen zeggen, dat het ook werkt op oude littekens.

Ik wil het best even navragen, en ik zou je best een potje, maar dan overgezet in een platgedrukt zakje per post willen sturen.

Ik meen dat hij er 5 euro voor vraagt, ik geloof dat je dan 20 ml hebt.
Alle reacties Link kopieren
2 x
Alle reacties Link kopieren
3x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven