Start een nieuw topic.(rond jezelf)

28-09-2016 08:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier al je problematiek in je relatie in betrekking tot jezelf.

Dus ik zal aftrappen, ik krijg grijs haar, gewoon zo grijze haren, zo,n rand zeg maar..en daar baal ik van.

Ik ben mezelf niet meer.

Moet voordurend mijn haar verven, en daar word ik chagerijnig van.

Ook heb ik mijn buik dikker, dan mijn kont, en ook daar kan ik niet mee omgaan.

En ik praat te veel.

En dan met het oog, op de herfst en winter, en weinig zonlicht, kost me ook klauwen met energie.

En heb ik een bril nodig, leesbril, plus 200 volgens mij.

Dus het schiet niet echt op, zeg maar, verder ben ik wel aardig, mijn doel is ooit te trouwen, maar geen hond die wil.

Ook dat schiet niet op.

En ik rook, ..en ermee te stoppen, schiet ook niet op.

Das dus drie keer niet opschieten.

Dus mischien kunnen we hier onderling, als een soort van intervisie met elkaar, elkaar lekker laten opschieten.

Je zou haast nu gaan denken, ik begin haast te schieten, maar laten we dat maar niet doen.

.

Dus wie schiet er af?...en, wat heb jij in het verschiet in je relatie tot jezelf.?

.

Je mag elkaar ook afschieten, maar dan wel naar grote hoogtes.

(En nee, niet naar dieptes in het kanaal)

.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 28 september 2016 @ 18:05:

[...]



Ik ben al bijna 5 jaar gestopt

En dat aspect vind ik nog steeds jammer. Ja in het begin ben ik er wel eens bij gaan staan zonder sigaret. Maar dat werkte toch niet voor mij.Ik vond het minder erg om na het uitgaan thuis te komen als een oude asbak, dan zoals het nu is. Ieuwwww al die 'lichaamsgeuren'. Die werden vroeger verbloemd door de sigarettenrook
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:elle5460 schreef op 28 september 2016 @ 08:52:

[...]



Euhh ja...het is dikke buik, helaas geen dikke kont...daar kan ik nog mee omgaan, maar goed, ik lul te veel..

Mischien minder lullen, en meer doen.

Kan he?..kan.Ik weet niet wat je hiermee bedoelt? Maar als je 6 dagen geleden dit topic plaatst Wat vind jij ervan?, ons zogenaamd mooie wereld? en vandaag weer dit topic ben je voor mij niet echt geloofwaardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven