Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 28 september 2016 @ 09:52:

Ik ook. Ik wou dat ik dat ook durfde.



Ik ben wel benieuwd naar het vervolg, Evidentialist.

Misschien moet je er inderdaad een eigen topic over openen. De buitengewone moed van TO is opgeroepen door de glimlach die hij van haar kreeg en de gedachte van nu of nooit! Ik heb andere signalen gehad maar in wezen ontstaat er een bepaald vertrouwen dat je over de hoge drempel helpt.



Ik vind dit topic en de positieve reacties echt in aanmerking komen voor de warme douche
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 27 september 2016 @ 23:19:

Je bent een echte romanticus, s-a-r-kast Niet altijd hoor

Maar soms komt het ineens los! :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 15:04:

[...]





Ja. Ik begin meer en meer te begrijpen dat ik al die jaren zelf m'n ergste vijand ben geweest. Toch jammer dat dit zo lang heeft moeten duren.

Mooi verhaal.

Zoenen is niet moeilijk. Het enige wat je niet moet doen (echt niet) is je tong direct diep naar binnen steken. En zeker niet als een gek heen en weer bewegen. Een vrouw die al jaren een relatie had gehad, deed bij mij. Erg onprettig. Maar de andere kant: ook ervaren mensen maken die fout. Niets om je zorgen over te maken dus.

Toen ik voor het eerst neukte verbaasde het me hoe makkelijk het bleek te zijn. Als je je schaamt voor je maagdelijkheid, zeg dan dat je het al heel lang niet meer gedaan hebt. De echte bekentenis komt dan wel kort erna (niet te lang mee wachten!), misschien wel bij het kletsen na de seks. Door het niet direct te vertellen, maak je het minder zwaar voor haar. Het kan natuurlijk ook dat ze je de fuck van de eeuw wil geven, bij zo'n bekentenis. Dat weet je nooit. Ik zou voor de echte waarheid achteraf gaan.

Veel plezier!
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het vooral níet achteraf vertellen. Ik zou het niet kunnen waarderen als een man mij dat achteraf vertelde. (Eerlijk gezegd zou ik er vooraf ook nogal van schrikken, maar er eerst over liegen en dan achteraf vertellen zou ik nog minder vinden.)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 28 september 2016 @ 09:09:

Ik vind het ontzettend stoer van je dat je op haar af bent gestapt!

Misschien wordt er vrijdag wel gezoend... :-D Ik gok niet dat er vrijdag al gesekst gaat worden aangezien jullie 3 dates hebben gehad zonder zelfs maar te zoenen, maar wie weet... Zou je dat zelf willen?Als ze zelf al seks wil, waarom niet? Ik heb al zo lang moeten wachten. Zodra zij er klaar voor is ben ik er ook klaar voor. Het is wel spannend. Ze stuurde me daarstraks een bericht dat ze er naar uit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat he? Dat iemand je vertelt dat ze uitkijkt naar jullie ontmoeting! Het is trouwens een groot compliment voor haar dat jij, de verlegen man, door haar het zelfvertrouwen kreeg om haar aan te spreken. Mooie uitstraling heeft ze dan!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 28 september 2016 @ 11:50:

[...]



Mooi verhaal.

Zoenen is niet moeilijk. Het enige wat je niet moet doen (echt niet) is je tong direct diep naar binnen steken. En zeker niet als een gek heen en weer bewegen. Een vrouw die al jaren een relatie had gehad, deed bij mij. Erg onprettig. Maar de andere kant: ook ervaren mensen maken die fout. Niets om je zorgen over te maken dus.

Toen ik voor het eerst neukte verbaasde het me hoe makkelijk het bleek te zijn. Als je je schaamt voor je maagdelijkheid, zeg dan dat je het al heel lang niet meer gedaan hebt. De echte bekentenis komt dan wel kort erna (niet te lang mee wachten!), misschien wel bij het kletsen na de seks. Door het niet direct te vertellen, maak je het minder zwaar voor haar. Het kan natuurlijk ook dat ze je de fuck van de eeuw wil geven, bij zo'n bekentenis. Dat weet je nooit. Ik zou voor de echte waarheid achteraf gaan.

Veel plezier!Ik heb m'n beslissing nu wel gemaakt. Ik ga het ervoor vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 18:07:

Fijn is dat he? Dat iemand je vertelt dat ze uitkijkt naar jullie ontmoeting! Het is trouwens een groot compliment voor haar dat jij, de verlegen man, door haar het zelfvertrouwen kreeg om haar aan te spreken. Mooie uitstraling heeft ze dan!Moet ik het zo zeggen dan? Of moet ik het verlegen zijn witwassen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:04:

[...]





Als ze zelf al seks wil, waarom niet? Ik heb al zo lang moeten wachten. Zodra zij er klaar voor is ben ik er ook klaar voor. Het is wel spannend. Ze stuurde me daarstraks een bericht dat ze er naar uit ziet.



Wat leuk! Komt helemaal goed.

En over dat wel of niet vertellen. Wel doen dus, zoals je zelf ook al aangeeft. Op de manier zoals s-a-r kast die heeft omschreven. Mag dus best kort voordat 'het' gaat gebeuren...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 28 september 2016 @ 18:18:

[...]





Wat leuk! Komt helemaal goed.

En over dat wel of niet vertellen. Wel doen dus, zoals je zelf ook al aangeeft. Op de manier zoals s-a-r kast die heeft omschreven. Mag dus best kort voordat 'het' gaat gebeuren...En hoe weet ik dat 'het' gaat gebeuren? Ik speel dit constant af in m'n hoofd. Als we aan het zoenen zijn, hoe weet ik dan wanneer ze verder wilt? Of bekijk ik het weer allemaal veel te technisch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:14:

[...]





Moet ik het zo zeggen dan? Of moet ik het verlegen zijn witwassen?Over je verlegen zijn zou ik geen heel gesprek beginnen. Ik krijg zomaar het gevoel dat deze dame jou behoorlijk 'op kan laten bloeien'. Als het aan de orde komt kan je haar wel vertellen dat je zelf verstomd stond van je actie om haar aan te spreken. Dat dat niet echt je natuur is, maar dat zij zo'n mooie blik/glimlach/open uitstraling heeft dat je het zonder nadenken gewoon deed. Ik zou dat een mooi compliment vinden. En het is nog de waarheid ook toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:26:

[...]





En hoe weet ik dat 'het' gaat gebeuren? Ik speel dit constant af in m'n hoofd. Als we aan het zoenen zijn, hoe weet ik dan wanneer ze verder wilt? Of bekijk ik het weer allemaal veel te technisch?Je bent iets aan het proberen te analyseren wat nog niet plaats gevonden heeft. Als jullie zoenen/elkaar omhelzen dan gaat het echt 'vanzelf'. Gaat ze nog wat dichter tegen je aanstaan, dan gaat je arm vanzelf wat strakker om haar heen. En dan beantwoordt ze dit weer door bijvoorbeeld over je rug te strelen. En zo verder. En niet verwachten dat jullie in bed belanden. De weg daarheen is spannend, waardevol en romantisch. Dat wil je echt niet missen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:26:

[...]





En hoe weet ik dat 'het' gaat gebeuren? Ik speel dit constant af in m'n hoofd. Als we aan het zoenen zijn, hoe weet ik dan wanneer ze verder wilt? Of bekijk ik het weer allemaal veel te technisch?



Ja. Dat voel je. Hou er gewoon rekening mee dat je je een enorme klungel voelt, maar laat dat je niet tegenhouden. Kijk naar haar, kijk naar hoe de sfeer is. Naar hoe heftig het zoenen is.

Weet je, je kunt niet alles dichttimmeren. Het is proberen, voelen, kijken. Soms gaat er iets fout, schat je iets verkeerd in. En dan lach je er samen om. Als het goed zit is dat niet meteen een reden dat het verloren is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 28 september 2016 @ 18:27:

[...]



Over je verlegen zijn zou ik geen heel gesprek beginnen. Ik krijg zomaar het gevoel dat deze dame jou behoorlijk 'op kan laten bloeien'. Als het aan de orde komt kan je haar wel vertellen dat je zelf verstomd stond van je actie om haar aan te spreken. Dat dat niet echt je natuur is, maar dat zij zo'n mooie blik/glimlach/open uitstraling heeft dat je het zonder nadenken gewoon deed. Ik zou dat een mooi compliment vinden. En het is nog de waarheid ook toch?Ok. Nog even een typisch mannelijke vraag. Ik heb geen wagen. Ik ben wel van plan om volgende zomer voor m'n rijbewijs te gaan. Is het nog niet hebben van een wagen een afknapper voor vrouwen?
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:35:

[...]





Ok. Nog even een typisch mannelijke vraag. Ik heb geen wagen. Ik ben wel van plan om volgende zomer voor m'n rijbewijs te gaan. Is het nog niet hebben van een wagen een afknapper voor vrouwen?

Voor sommige wel, voor sommige niet.

Je bent toe aan date drie, dus ze zal het niet erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zou mij niet boeien.
Alle reacties Link kopieren
Wat Phae zegt. Maar als het niet hebben van een auto een afknapper is voor een vrouw... Dan heb ik bedenkingen bij die vrouw. Ik had een auto, nu man toen vriend had ook geen rijbewijs. Twee jaar later heb ik hem in mijn auto leren rijden
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Is HET nou al gebeurd? O nee, het is nog geen weekend. Ik begin wel al een beetje zenuwachtig te worden hoor. WAT nu, als ze geen sex wil?! Misschien is ze wel streng gelovig en wil ze wachten tot het huwelijk.
Een afknapper is een afknapper, als jij dat denkt. Alle andere afknappers, zul je af moeten wachten, want die zitten in andermans hoofd en daar kun je niet in kijken he. Wie weet, heeft ze heel erg iets tegen keurig geknipte nagels en valt ze op nagelbijters ofzo. Kun je niet weten dus dat zou ik loslaten. Just be yourself.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als vrouw ook zeker willen weten! Juist als het iemand is die ik oprecht heel erg leuk vind en wellicht mee verder wil. Dan zou ik er namelijk alles aan doen om die eerste keer heel speciaal en onvergetelijk te maken. :-)



Wat betreft zoenen (maar ook alle seksuele handelingen): doe het alsjeblieft voorzichtig en zachtjes. Niks stommer dan een man die je direct zo 'hard' zoent dat je nauwelijks meer kan ademhalen. Gewoon zachtjes kusjes geven, een stukje van haar onderlip 'tussen' jouw lippen 'happen', met het puntje van je tong haar lippen aftasten tijdens het zoenen, zachtjes langs haar tong gaan, maar níks wilds of hards!



Gaat helemaal goed komen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 28 september 2016 @ 18:49:

Is HET nou al gebeurd? O nee, het is nog geen weekend. Ik begin wel al een beetje zenuwachtig te worden hoor. WAT nu, als ze geen sex wil?! Misschien is ze wel streng gelovig en wil ze wachten tot het huwelijk. Nee, streng gelovig is ze zeker niet. Daar hebben we het al verschillende keren over gehad. Ik hou van filosofische gesprekken, en ik heb de indruk dat zij het ook waardeert. Ze begon er trouwens altijd zelf over. Bestaat God nu, of niet? Uren hebben we er al over gesproken. Trouwens, al ze echt wil wachten tot het huwelijk, waarom niet? Als zij nog maagd is en mij aanvaard, hoe hypocriet ben ik dan om haar niet te aanvaarden? Maar nogmaals, ik denk niet dat ze nog maagd is. Wel, wie weet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 28 september 2016 @ 18:26:

[...]





En hoe weet ik dat 'het' gaat gebeuren? Ik speel dit constant af in m'n hoofd. Als we aan het zoenen zijn, hoe weet ik dan wanneer ze verder wilt? Of bekijk ik het weer allemaal veel te technisch?Dat weet je niet altijd. Maar een man neemt initiatief. Als ze nog niet wil, zal ze liefdevol afweren en zeggen dat het haar te snel gaat. Géén toestemming vragen. Never, ever.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 28 september 2016 @ 18:37:

[...]



Voor sommige wel, voor sommige niet.

Je bent toe aan date drie, dus ze zal het niet erg vinden.Voor een vrouw die de moeite waard is, is het geen afknapper. Het idee alleen al. Evidentialist, je maakt je zorgen over irrelevante bijzaken. Ontspan, neem initiatief (zie mijn reacties ) en alles komt goed.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk vrijdag!

TO, al beetje aan het voorbereiden? Nog tips nodig?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven