Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
Vandaag eindelijk een Charmander uit een 2 km ei

Nog zo'n 2000 XP en dan ben ik bij level 23.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Net met een lucky egg aan 28 pokemon geevolueerd Level 22 komt in zicht!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Net een Ivysaur in 't wild! Had er al 1 zelf kunnen evolven, maar deze is hoger! Nog maar 90 candy sparen..
Alle reacties Link kopieren
Kun je eigenlijk voor dat je evolueert eigenlijk ongeveer weten hoeveel cp een pokemon erna is?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Er schijnen sites te zijn waarop je het ongeveer kunt berekenen, er is vast iemand met een linkje hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op 27 september 2016 @ 17:20:

Kun je eigenlijk voor dat je evolueert eigenlijk ongeveer weten hoeveel cp een pokemon erna is?Pokefind is een app waarmee je dat én ook IV kunt berekenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 27 september 2016 @ 19:10:

[...]





Pokefind is een app waarmee je dat én ook IV kunt berekenen.Bedankt, ik ga eens kijken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Er was hier een vulpix in de buurt maar ik kon hem niet vinden. :( En alle pokémaps zijn kennelijk neergehaald.
Alle reacties Link kopieren
Net voor wat van mij Pokemon Pokefind gebruikt om hun IV te bereken, en mijn Pikachu is 100%.



Nu snel genoeg candies sparen om er een super Raichu van te maken!
Alle reacties Link kopieren
Ivysaur ran away
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
Machop gevangen !

En een Magmar 1248 uit het tien kilometer ei.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nummer 119 gevangen (ge-evolueerd): Arbok. Nu is Oddish m'n buddy, die vind ik heel schattig! Ik moet nog 14 candies voor Vileplume. Die vind ik eigenlijk helemaal niet leuk, maar ja . Verder sta ik nu een paar uur in een 'volle' gym. Hopelijk blijft dat een paar dagen zo. Dan schiet het wat meer op met m'n nieuwe eierkoker!
Wie weet wat je aan extra's krijgt als je naar level 24 en level 25 gaat? Toen ik naar level 23 ging, kreeg ik niks, geen ballen, geen potions e.d. . Ik hoop bij level 24 toch een Lucky egg en/of een lure te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Bij lvl 25 krijg je wel aardig wat, ik meen een lucky egg, een lure, een tijdelijke incubator, nieuwe potionsoort en ik dacht ook nog wel wat ballen enzo. Van 23 naar 24 was weinig bijzonders, geloof een paar ballen en potions.

Ik ben gisteren naar lvl 26 gegaan en dan is het beduidend weer minder. Dus volgens mij krijg je per 5 levels echt leuke dingen en tussendoor een paar ballen en potions. Voordeel van hoger komen is sterkere pokemon en betere kansen in de gyms. Ik spaar zo makkelijk coins en koop zelf wel eens een lucky egg ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Rewards per level: http://www.eurogamer.net/ ... -level-up-items-max-level
Alle reacties Link kopieren
Voorlopig krijg ik nog niks bijzonders zo te zien..

Gisteren 4 nieuwe gevangen

- Nidoran (mannetje)

- Seadra

- Scyther

- Pinsir



En ook nog Abra, Horsea, Eevee (2x) en Magnemite uit een 5 km-ei (had ik al)
Alle reacties Link kopieren
quote:Silver_Lining schreef op 28 september 2016 @ 02:55:

Rewards per level: http://www.eurogamer.net/ ... -level-up-items-max-level



Zo he, bij level 30:



Ultra Ball x30,

Max Potion x20,

Max Revive x20

Razz Berry x20

Incense x3

Lucky Egg x3

Egg Incubator x3

Lure Module x3



Ik heb nog drie levels te gaan, woooohooo!! Die Max Revive die vanaf level 30 vrijkomt houdt in dat je dus een pokenmon volledig kan herstellen na uit een gym te zijn verwerkt itt de huidige revive die voor 50% hersteld. Dat is een leuke toevoeging dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Marvellous schreef op 27 september 2016 @ 23:09:

Wie weet wat je aan extra's krijgt als je naar level 24 en level 25 gaat? Toen ik naar level 23 ging, kreeg ik niks, geen ballen, geen potions e.d. . Ik hoop bij level 24 toch een Lucky egg en/of een lure te krijgen.Nee bij level 24 krijg je dat niet, pas weer bij 25. Wel ballen/potions e.d.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een Vaporeon gevangen, had hem al via een evolve maar was hem tot nu toe nog niet in het wild tegengekomen. Zag ook nog het silhouet van een Gyarados in mijn sightings maar die heb ik niet op tijd kunnen vinden, dat wordt dus weer braaf karpers vangen. Ik heb nu 345 Candy dus misschien lukt het deze week of anders volgende week om te evolven.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
En weer een level omhoog, nu level 22. Met zoon een gym veroverd, ben benieuwd hoe lang ik er in zit.



Vandaag best wat gevangen, maar niet veel bijzonders, wel een Growlithe en een Exeggcute uit een ei.



Curley, ik ben ook nog nooit een Vaporeon of een Gyarados in het wild tegengekomen, Vaporeon heb ik wel via een evolve. Gyarados heb ik nog niet genoeg candy voor. Ik heb er nu 307, nog even doorsparen dus.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 28 september 2016 @ 12:12:

[...]





Zo he, bij level 30:



Ultra Ball x30,

Max Potion x20,

Max Revive x20

Razz Berry x20

Incense x3

Lucky Egg x3

Egg Incubator x3

Lure Module x3



Ik heb nog drie levels te gaan, woooohooo!! Die Max Revive die vanaf level 30 vrijkomt houdt in dat je dus een pokenmon volledig kan herstellen na uit een gym te zijn verwerkt itt de huidige revive die voor 50% hersteld. Dat is een leuke toevoeging dus!



Haha ja, als ik die heb dan gooi ik mn laagste potions wel weg.

Ik zit nu nog op eind 28, dus duurt nog wel even voor ik bij 30 ben.
Mijn buit voor vandaag: 2x Poliwag, Geodude uit een 5 km ei, Magnemite, Drowzee (alweer) Venonat 2x, Magikarp, Paras, Kabuto, Kakuna,Nidoran, en daarnaast weer een heleboel Ratata's en Pidgey's, Weedle's. Van level 9 naar 10 gegaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Net voor de deur een 1130 Vileplume gevangen, die had ik nog niet!
Jee wat cool !
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 28 september 2016 @ 18:59:

Jee wat cool !



Grappige was dat ik bij het uitstappen aan het station hem al in de nearby list zag staan, en toen dacht ik nog, ach die zit toch nooit in mijn richting...



En toen ik in mijn straat aankwam zag ik allemaal mensen stilstaan met hun fiets of brommer, en toen wist ik dat hij daar zat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven