Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Oh, daar gaan we weer:



Laten we eens kijken wie mijn status leest...

Jij en ik worden wakker in een politie-auto, we zitten met handboeien aan elkaar vast.

Je hebt drie woorden (3 woorden dus) tot je beschikking, wat zou je tegen me zeggen?



Het is wel leuk als je dit kopieert en plakt in je status, zodat ik ook op de jouwe kan reageren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 28 september 2016 @ 11:58:

Oh, daar gaan we weer:



Laten we eens kijken wie mijn status leest...

Jij en ik worden wakker in een politie-auto, we zitten met handboeien aan elkaar vast.

Je hebt drie woorden (3 woorden dus) tot je beschikking, wat zou je tegen me zeggen?



Het is wel leuk als je dit kopieert en plakt in je status, zodat ik ook op de jouwe kan reageren!



W-T-F?

Nou lekker dan?

Lekker geslapen schat?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:boro_ schreef op 27 september 2016 @ 22:50:

[...]



.



Ik ben de vrouw die op zondag het vlees snijdt , en die elke keer weer zichzelf voor moet stellen aan haar bloedjes van kinderen.

Getsie, die werkende vrouwen.Precies, kinderen zouden alleen moeten vervreemden van hun vader.
quote:soetkees schreef op 28 september 2016 @ 12:06:

[...]





W-T-F?

Nou lekker dan?

Lekker geslapen schat?3 woorden he, geen 3 zinnen. Denk dat je ontvriend wordt..
quote:friezinnetje2014 schreef op 28 september 2016 @ 12:28:

[...]





3 woorden he, geen 3 zinnen. Denk dat je ontvriend wordt..
Herkennen jullie de volgende ergernis.



Dat je lid bent van bepaalde FB-groepen. Die op zich leuk zijn, want op een gebied waar je interesse in hebt.

Maar dat er dan altijd een aantal mensen zijn die enorm doorslaan op dat gebied, de realiteit uit het oog verliezen en het liefst de hele groep overnemen in hun overdreven denkbeelden.
quote:EHR schreef op 28 september 2016 @ 12:35:

Herkennen jullie de volgende ergernis.



Dat je lid bent van bepaalde FB-groepen. Die op zich leuk zijn, want op een gebied waar je interesse in hebt.

Maar dat er dan altijd een aantal mensen zijn die enorm doorslaan op dat gebied, de realiteit uit het oog verliezen en het liefst de hele groep overnemen in hun overdreven denkbeelden.Dat is altijd zo. Met alle groepen. Al word je lid van een tuiniergroep. Het eindigt er altijd mee dat je alleen je planten water mag geven met een houten gieter omdat anders het water voor de planten niet BPA-vrij is.
Onlangs was er een dame op mijn Facebook die voor haar wondertje een dekentje ging breien. Of haken, ik weet het verschil nooit. Vraag aan de Facebookvrienden: welke kleuren moesten het worden. Tig reacties. Foto's van de wol zaten er bij natuurlijk.

Een dag later had ze één kleur van de zes uitgesloten maar toen wist ze nog steeds niet welke kleuren ze moest kiezen, dus kwam er nog een post, of het nou blauw wit groen of blauw groen wit moest worden.



Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 28 september 2016 @ 12:28:

[...]





3 woorden he, geen 3 zinnen. Denk dat je ontvriend wordt..



Dus:

Kut Met Peren

Mag ook niet?

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Het leukste is als er dan ook nog ruzie ontstaat over welke kleurstelling het beste is.
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 28 september 2016 @ 12:35:

Herkennen jullie de volgende ergernis.



Dat je lid bent van bepaalde FB-groepen. Die op zich leuk zijn, want op een gebied waar je interesse in hebt.

Maar dat er dan altijd een aantal mensen zijn die enorm doorslaan op dat gebied, de realiteit uit het oog verliezen en het liefst de hele groep overnemen in hun overdreven denkbeelden.



Het kan erger. Er zijn groepen die er een regime op nahouden waar landen als Noord Korea hun binnenlandse politiek op schoeien. Inclusief spionnen in diverse gelijksoortige groepen die dan in die ene groep gaan klikken over persoon X die iets daarover zegt, dan wel überhaupt iets verkeerds zegt en dan gelijk geblokkeerd worden in zo'n groep zonder opgave van reden.

Heel sneu zoiets.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Starshine-2 schreef op 28 september 2016 @ 12:44:

Het leukste is als er dan ook nog ruzie ontstaat over welke kleurstelling het beste is.

Helaas werd het niet zo leuk. Maar 25 reacties als volgt

Groen

Blauw

Wit

Groen

Groen

Blauw! Dat is het mooiste bij je wondertje!

Nee wit

Wit en blauw!



Etc

Is ook wel licht hilarisch
quote:Captain_Obvious schreef op 28 september 2016 @ 12:48:

[...]



Helaas werd het niet zo leuk. Maar 25 reacties als volgt

Groen

Blauw

Wit

Groen

Groen

Blauw! Dat is het mooiste bij je wondertje!

Nee wit

Wit en blauw!



Etc

Is ook wel licht hilarischIk zou dan reageren met "doe dan maar paars"
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 25 september 2016 @ 12:58:

Of ik werk !? JAZEKER !!! Ik ben familie-manager, wekker, kok, leraar, oppas, verpleger, poetsvrouw, chauffeur, klusjesman, trainer, kapper, psychologe, bodyguard, toekomst voorspeller, schouder om op te huilen, gps (want ik vind alles), en IK ben beschikbaar 24/7 en 365 dagen per jaar. Zelfs als ik ziek ben werk ik nog door.

Kopieer dit als je Mama bent, en er trots op bent ???





ik zie deze weer,



Een bericht met deze strekking kwam ook voorbij op mijn tijdlijn. Een opsomming wat een vrouw die niet werkt allemaal moet doen op een dag qua zorg voor de kinderen en huishouden e.d.

Het werd wel geinig toen iemand daaronder schreef ''allemaal leuk en aardig, maar als werkende moeder noem ik dat een 'vrije dag'"
Pivot! PIVOT!!!
quote:YellowDiamond schreef op 28 september 2016 @ 12:49:

[...]



Ik zou dan reageren met "doe dan maar paars" Ik zat op mijn handen. Ik kon niet typen
Alle reacties Link kopieren
Ik zag weer zo'n foto van een ziek kind voorbijkomen, maar dit keer zou Facebook geld doneren



This little baby has cancer

and he need money for surgery

Facebook has decided to help by giving

1 Like = 2 dollars . 1 Comment = 4 dollars . 1 Share = 8 dollars

Please dont scroll down without an Amen
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:EHR schreef op 28 september 2016 @ 12:35:

Herkennen jullie de volgende ergernis.



Dat je lid bent van bepaalde FB-groepen. Die op zich leuk zijn, want op een gebied waar je interesse in hebt.

Maar dat er dan altijd een aantal mensen zijn die enorm doorslaan op dat gebied, de realiteit uit het oog verliezen en het liefst de hele groep overnemen in hun overdreven denkbeelden.Oh ja. Ik zit op een aantal groepen waarin mensen hun kleding in Boho stijl verkopen, of zelfgemaakte sieraden oid. Iedere keer als er iets wordt aangeboden waar iets van dierlijk materiaal wordt aangeboden, duikelen dames daar over elkaar heen met opmerkingen over dat dat niet Boho Is, en dat veganistisch eigenlijk The only way to go is als je echt bohémien wilt zijn. Alsjeblieft zeg, alsof iemand daar voor een ander invulling aan moet geven.
quote:DG2015 schreef op 28 september 2016 @ 13:39:

Ik zag weer zo'n foto van een ziek kind voorbijkomen, maar dit keer zou Facebook geld doneren



This little baby has cancer

and he need money for surgery

Facebook has decided to help by giving

1 Like = 2 dollars . 1 Comment = 4 dollars . 1 Share = 8 dollars

Please dont scroll down without an AmenBah wat is facebook een harteloze organisatie. Dan hebben ze geld zat om zo'n kind te helpen, maar dan kiezen ze er voor om dat pas te geven na zoveel likes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 28 september 2016 @ 13:44:

[...]



Bah wat is facebook een harteloze organisatie. Dan hebben ze geld zat om zo'n kind te helpen, maar dan kiezen ze er voor om dat pas te geven na zoveel likes.
quote:soetkees schreef op 28 september 2016 @ 12:47:

[...]





Het kan erger. Er zijn groepen die er een regime op nahouden waar landen als Noord Korea hun binnenlandse politiek op schoeien. Inclusief spionnen in diverse gelijksoortige groepen die dan in die ene groep gaan klikken over persoon X die iets daarover zegt, dan wel überhaupt iets verkeerds zegt en dan gelijk geblokkeerd worden in zo'n groep zonder opgave van reden.

Heel sneu zoiets.Inderdaad, helaas laatst zelf meegemaakt in een groep, nota bene een herdenkingsgroep. Ik ben ook maar uit die groep gegaan vanwege alle persoonlijke vetes die belangrijker leken dan het doel. Zo jammer en respectloos
Alle reacties Link kopieren
quote:DG2015 schreef op 28 september 2016 @ 13:39:

Ik zag weer zo'n foto van een ziek kind voorbijkomen, maar dit keer zou Facebook geld doneren



This little baby has cancer

and he need money for surgery

Facebook has decided to help by giving

1 Like = 2 dollars . 1 Comment = 4 dollars . 1 Share = 8 dollars

Please dont scroll down without an Amen
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 28 september 2016 @ 12:52:

[...]





''allemaal leuk en aardig, maar als werkende moeder noem ik dat een 'vrije dag'"
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:ringaroundtherosie schreef op 25 september 2016 @ 23:01:

[...]



Mijn schoonvader begrijpt niet helemaal dat wanneer hij publiekelijke plaatjes liked, zijn vrienden dat in hun newsfeed krijgen. En liked regelmatig die schmutzige teksten van Pikante, iets over vrouwen en hun ochtend adem als ze veel pijpen.. leuk voor zijn kinderen en vrouw die ook op Facebook zitten Zo haalt mijn schoonvader de like en de share knop door elkaar. Hij deelt dus ook nog al die vieze plaatjes op zijn tijdlijn. We hebben het hem al verschillende keren proberen uit te leggen maar het dringt niet door
quote:KitKeller schreef op 28 september 2016 @ 12:52:

[...]





Een bericht met deze strekking kwam ook voorbij op mijn tijdlijn. Een opsomming wat een vrouw die niet werkt allemaal moet doen op een dag qua zorg voor de kinderen en huishouden e.d.

Het werd wel geinig toen iemand daaronder schreef ''allemaal leuk en aardig, maar als werkende moeder noem ik dat een 'vrije dag'" Dat ga ik er de volgende keer ook onder plaatsen, erger mij kapot aan dit soort statussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 28 september 2016 @ 12:40:

Onlangs was er een dame op mijn Facebook die voor haar wondertje een dekentje ging breien. Of haken, ik weet het verschil nooit. Vraag aan de Facebookvrienden: welke kleuren moesten het worden. Tig reacties. Foto's van de wol zaten er bij natuurlijk.

Een dag later had ze één kleur van de zes uitgesloten maar toen wist ze nog steeds niet welke kleuren ze moest kiezen, dus kwam er nog een post, of het nou blauw wit groen of blauw groen wit moest worden.





Pfffff

Ik stel me een heel zeurderig vrouwtje voor bij dat mens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven