Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
Aha, Hema. Ja, die is ook leuk. Kleur zou mij niet staan, maar het model zeker wel. Een V-hals kleed prachtig af.

Ik heb wel een paar mooie sjaals die daar leuk op zouden staan.

Ik ga alleen los met plaatjes plakken. Hoef ik niet terug de site op en te kijken waar het ook alweer stond.



Bij WE Fashion zag ik via Wehkamp twee langere rokken in rood en oranje (herfstkleuren) voor wie die lengte zoekt.

Ik kan me geen details meer herinneren om er een beschrijving van te maken.



De laatste keer dat ik iets kocht dat was.... moet ik even terug in de tijd. Een maand geleden in de sale. Die mooie sjaals dus.

Ik had echt een leuk cadeautje nodig om blij te blijven. Die zijn bij de 4 vesten gelegd die ik al heb voor de komende winter.

Geen idee waar ik de oude vesten heb gelaten. Ik heb op de doos geschreven wat er in is gegaan. Dat scheelt.

(Vandaag was ik te druk met najaarsschoonmaak.)



Nee, ik mag pas weer nieuw kopen als alle oude overbodige kleding is opgeruimd.
FIRST AND I jas 75 euro

River Island jas 127 euro.

WE 100 euro.

Hoedje vind ik wel leuk, maar zoek het nu niet op. Het staat er niet bij. Soms dragen de fotomodellen ook schoenen uit eigen collectie.



Heel veel jassen. Wat goed dat ik niets nodig heb.

Ik zou niet weten welke. Die lichte heeft wel mooie mouwen. Kijk zelf maar op die website. Wie plakt?
Alle reacties Link kopieren
Inspiratie voor mooie kleuren en kleurcombinaties:























Lekker voor in de kerstvakantie, volgens mij kun je hier goed in uitbuiken

What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
In Parijs een paar leuke donkere grijze suède Chelseaboots gekocht met leuke hak. Nu inspiratie opdoen hoe ik ze leuk kan combineren, inspiratie genoeg gezien. Maar nu ook nog met dingen die in mijn cast hangen
Alle reacties Link kopieren
Kwa mode gaat het nog wel, maar de schoenenmode





Jammer dat ik nog nergens leuke schoenen heb gezien. Vroeger had je meer keuze in leuke (enkel)laarsjes.



En de sneakertrend... is die nog steeds niet op zijn retour? Vind sneakers ook leuk hoor, zeker in de zomer. Maar ik zie het hele jaar door iedereen op sneakers en zelfs met het kerstdiner gaan de nikies aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:



Lekker voor in de kerstvakantie, volgens mij kun je hier goed in uitbuiken

[img=350]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... 714c31.jpg[/img]Die broek!! Weet je waar die van is tyche?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg trouwens het boekje van H&M , wat een afgrijselijke dingen stonden daarin zeg!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
SACHA

Ja, je ziet weinig leuke schoenen als je niet goed kijkt of zoekt.

Er staan heel veel enkellaarsjes van verschillende hoogtes. Er was nog nooit zoveel variatie in hak, materiaal, kleuren en materiaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze schoenen besteld en gisteren binnen gekregen! Ze zijn ook verkrijgbaar in het bordeaux rood en andere kleuren



http://www.my-jewellery.c ... /o/v/overknee-taupezw.jpg
Alle reacties Link kopieren
dubbelpost
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 september 2016 @ 23:34:

[img]https://sacha.xcdn.nl/RM1600,1600//4.3705_1.jpg[/img]SACHA

Ja, je ziet weinig leuke schoenen als je niet goed kijkt of zoekt.

Er staan heel veel enkellaarsjes van verschillende hoogtes. Er was nog nooit zoveel variatie in hak, materiaal, kleuren en materiaal.leuk!
Super leuk Tyche! Je plaatst hele leuke plaatjes en helemaal mijn smaak! Zijn de afbeeldingen van een bepaalde winkel? Ik zou een paar dingen best willen aanschaffen.



Ik ben fan van de hoedjes. Volgens mij zijn ze van de zomercollectie, maar ik zie ze in de huidige collectie ook passeren. Wat vinden jullie van hoedjes? En hoe te combineren? Ik heb deze gezien: Klik
Idd echt leuke plaatjestyche! En Pumps is ook flink aan het plakken geweest, leuk!
Tyche, mooie outfits!



Wiezel, helemaal eens! Normaal blijf een H&M boekje een tijdje op de salontafel liggen, maar dit keer was het meteen enkeltje papierbak. Ook voor de kinderen vind ik de collectie bedroevend.



Ik werd vanochtend geïnspireerd door mijn dochter. Ik had voor haar een legergroen kleurige jeans gekocht, en het staat echt heel mooi. Dacht dus 'em ook voor mijzelf te kopen. Iemand leuke ideetjes hoe deze te stylen? Ik vind het best lastig, want ik wijk dan eens af van mijn blauwe jeans.



Jas wacht ik nog even mee. Als het zo'n warme winter gaat worden als vorig jaar, kom ik toe met goede vesten en een dunne jas die ik nog heb.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat een stomme vraag, maar ik zie leuke kleding voorbij komen, als ik dan wil kijken waar ik het kan kopen kom ik op vaak op Pinterest uit, en niet in een webshop oid. Kan ik er toch achterkomen dan op een of andere manier waar ik de kleding kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Het zijn gewoon de schoenen trends die niet echt mijn smaak zijn.



Spitse neus, cowboylaarzen, hoge hakken, en gespen, studs en andere versiersels op de schoenen.



Niet mijn ding.
Legergroen = kaki of olijfgroen.

Het 2 rechterplaatjes verder terug hebben die kleur in hun outfit. Rechts = rok/jurk en op een na rechts heeft een handtas in die kleur.

Taupe kan je ook op zoeken. Gewoon sites opgaan en dan zoeken op kleur en kijken naar de modellen die erbij staan.

Simpel: het meeste wat bij die kleuren staat. Dat staat ook bij de andere kleuren.



O ja, in de KNIP van oktober staat een jurk van een bepaalde stof. Die stof is op de schouders en onderaan zwart of donkergrijs.

De print is kant of grof gebreid. Ze heeft ook een brede ceintuur om. (Bij zelf maken kan het ook een band zijn.) Er staat ook een vest. Als ik het goed heb onthouden dan is het patroon 103 en 106.

Is een leuk nummer om te kijken wat je met een patroon allemaal kan doen. Bepaalde merken zijn dar sterk in om dat ook te produceren uit een patroon.

De jurk heeft een v-hals en de vest steekzakken. Er is er een van gebreide stof gemaakt. Ook met een col in dezelfde stof.

TVP voor mezelf dit laatste.
Leuk rokje van Lievelingskleur TREND en er zijn er twee meer.

Hier staan ook leuke rode broeken bij. Kijk verder zelf maar bij TRENDS.
quote:Fleet schreef op 29 september 2016 @ 10:00:

Tyche, mooie outfits!



Wiezel, helemaal eens! Normaal blijf een H&M boekje een tijdje op de salontafel liggen, maar dit keer was het meteen enkeltje papierbak. Ook voor de kinderen vind ik de collectie bedroevend.



Ik werd vanochtend geïnspireerd door mijn dochter. Ik had voor haar een legergroen kleurige jeans gekocht, en het staat echt heel mooi. Dacht dus 'em ook voor mijzelf te kopen. Iemand leuke ideetjes hoe deze te stylen? Ik vind het best lastig, want ik wijk dan eens af van mijn blauwe jeans.



Jas wacht ik nog even mee. Als het zo'n warme winter gaat worden als vorig jaar, kom ik toe met goede vesten en een dunne jas die ik nog heb.Ik zie wel eens legergroen met een wit met blauw gestreept shirt. De streepjes zie ik in veel winkels hangen op dit moment. Ook heel leuk voor de winter is een licht gebreide trui: http://mediaus.topshop.com/wcsstore/Top ... om_M_3.jpg.



Ik kan verder geen plaatsjes plakken, dus hier nog een link:

Combineren met grijs

Meer mijn stijl: met een bont bodywarmer, wit en cognac.



Simpel met zwart (blouse of iets anders).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind legergroen met heel veel leuk!

Met een spijkerblouse, met wit, met okergeel, met bordeaux rood.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
zo bijvoorbeeld
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
quote:wiezel schreef op 28 september 2016 @ 23:18:

Ik kreeg trouwens het boekje van H&M , wat een afgrijselijke dingen stonden daarin zeg!Eens, regelrecht de prullenbak in
Alle reacties Link kopieren
quote:Faunalyn schreef op 28 september 2016 @ 23:45:

Ik heb deze schoenen besteld en gisteren binnen gekregen! Ze zijn ook verkrijgbaar in het bordeaux rood en andere kleuren



http://www.my-jewellery.c ... /o/v/overknee-taupezw.jpgMooi Ik ben fan van over de knie dankzij dit forum
Alle reacties Link kopieren
En een groene broek combineer ik vaak met creme. En bijvoorbeeld blauw erbij, lichtroze of spijkerstof.
Alle reacties Link kopieren
Wiezel en Appeltje: ik gebruik Pinterest om plaatjes te zoeken, dus kan helaas geen winkels of kledingstukken noemen die je op de foto's ziet.

Weet zelfs niet wanneer ze gemaakt zijn. Kan van dit jaar zijn maar ook van vijf jaar geleden. Ik zie het verschil zelf niet in elk geval.
What a nuanced anxiety

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven