Entertainment alle pijlers

Graf Zonder Naam

28-09-2016 21:29 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kon nog geen topic over dit programma vinden. Wie kijkt er mee?
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Ik
Best heftig die foto's .
Alle reacties Link kopieren
Zo, inderdaad zeg!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik. Best heftig inderdaad, maar heb al een paar afleveringen gezien, toch vind ik het op 1 of andere manier een mooi programma.
Alle reacties Link kopieren
Eerste keer dat ik het kijk, dus was erg benieuwd. Het idee is idd 'mooi'.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Ik kijk straks even de aflevering van vandaag terug, ben te laat met inschakelen. Vind het wel een interessant programma en vind het best knap dat ze er toch achter komen wie in het graf ligt. Vond de aflevering van vorige week wel apart.
Die was zeker apart er waren gewoon mensen die wisten wie ze was .
Ik vind het een bijzonder mooi programma.

Seizoen 1 heb ik ook helemaal gevolgd.

De aflevering van vanavond moet ik later nog terug kijken, maar in zo'n voorfilmpje tijdens de reclames hoorde ik al wel iets als: gaat deze zaak opgelost worden, of is het een dood eind.

Daar moest ik stiekem toch even om grinniken
quote:Pretzel66 schreef op 28 september 2016 @ 21:54:

Die was zeker apart er waren gewoon mensen die wisten wie ze was .Heel bizar idd! Ik vond het echt iets treurigs hebben, maar voor die gemeenschap zou het wel "goed" zijn zo op deze manier...
Jammer nu weten we het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onbevredigend eind :')
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Heel mooi programma. Kijk al vanaf aflevering 1. Kees kan het mooi vertellen en overbrengen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:SpaanseSlof schreef op 28 september 2016 @ 22:03:

[...]



Heel bizar idd! Ik vond het echt iets treurigs hebben, maar voor die gemeenschap zou het wel "goed" zijn zo op deze manier...



Het blijven vluchtelingen ooit er zal vast een verhaal achter zitten waarom deze keuze en die hoeven de kijkers naar mijn idee niet te weten





Ik heb seizoen 1 helemaal gevolgd en kijk ook graag weer deze.. Eindelijk een programma die mij trekt en waar ik al jaren op heb gewacht bij wijze van spreken.. De foto,s vind ik overigens niet schokkend. Vallen best mee.



Maar goed programma..ben ook blij dat kees het doet en niet die andere 2..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al gauw onder de indruk van beelden van lijken o.i.d, haha. Ben een verschrikkelijk gevoelige pussy
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
quote:mamsvan schreef op 29 september 2016 @ 00:00:

[...]





Het blijven vluchtelingen ooit er zal vast een verhaal achter zitten waarom deze keuze en die hoeven de kijkers naar mijn idee niet te weten

Ja, dat is precies wat ik ook bedoel!



En wat een cliffhanger zeg, ik mag toch hopen dat het volgende week vervolgd wordt, al ben ik er bang voor...
Alle reacties Link kopieren
quote:SpaanseSlof schreef op 30 september 2016 @ 11:39:

[...]



En wat een cliffhanger zeg, ik mag toch hopen dat het volgende week vervolgd wordt, al ben ik er bang voor...Dat moet toch wel
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
In de vorig seizoen was er ook 1 wiens naam niet werd gevonden was maar nu is het met deze iets anders.. Maar zelfs al (denk ik) is het de man is de die paspoort heeft gestolen..het is 21 jaar geleden.. Grote kans bestaat dat die alsnog zijn naam niet weet



En weet je wat ik vooral apart vond is dat zijn vinger afdrukken werd afgenomen. Kees is een reporter/journalist heeft geen poot om op te staan wat betreft dat.. Ik zou het niet eens gegeven hebben (bij wijze van spreken)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 01 oktober 2016 @ 16:30:

In de vorig seizoen was er ook 1 wiens naam niet werd gevonden was maar nu is het met deze iets anders.. Maar zelfs al (denk ik) is het de man is de die paspoort heeft gestolen..het is 21 jaar geleden.. Grote kans bestaat dat die alsnog zijn naam niet weet



En weet je wat ik vooral apart vond is dat zijn vinger afdrukken werd afgenomen. Kees is een reporter/journalist heeft geen poot om op te staan wat betreft dat.. Ik zou het niet eens gegeven hebben (bij wijze van spreken)

Juridisch gezien niet nee. Maar daar gaat het programma ook niet om. Ze willen gewoon een naam op het graf, en als dat dan lukt met vingerafdrukken gemaakt van balpennen inkt hebben ze toch hun doel behaald.



Wat ik wel apart vond was dat die man gewoon zijn vingerafdrukken af liet nemen, als je echt de dief van dat paspoort bent doe je dat niet zo snel lijkt me.

Maar als je zo je onschuld kan bewijzen had ik het wellicht ook gedaan. Zeker ook omdat ze er verder toch niks mee kunnen.
Ik ben blij voor de nabestaanden dat er een redactie is dat, ook decennia later, moeite doet om alsnog de identiteit van deze overledenen te achterhalen. Ook in deze moderne, digitale samenleving zijn er vast genoeg immigranten of mensen met een zwervend bestaan, die aan de rand van de samenleving terecht komen en overlijden zonder dat hun (echte) identiteit bekend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven