Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Prada, dat hebben mensen je wel gezegd.



Dus nu einde discussie aub. Geen zin om dit drama opnieuw te gaan naspelen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 29 september 2016 @ 00:45:

[...]





Dat heeft niemand mij ooit verteld hoor, maar soi. En als we het dan over psych kennis hebben dan reageer jij ook niet bepaald conform de ethische regels op bepaalde forummers.

Ja, want ik zit hier dan ook in mijn beroepsfunctie . En wij hebben als mens natuurlijk nooit gevoelens, moeilijke momenten, een andere mening of iemand in onze allergie zitten. Kom eens met wat nieuws zeg. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Of nou ja dat had je al gedaan vorig jaar.



En ik heb je meerdere namen gegeven die je zou kunnen contacteren om mijn verhaal te verifiëren, maar dat weigerde je in alle toonaarden. Aan mij heeft het iig niet gelegen.



En nu wil ik dat je me met rust laat. Want ik heb je niet bij naam genoemd en zoals je in mijn reactie op Bruise kunt lezen ben je niet de enige die het niet zo nauw neemt met oa mijn privé leven.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Kia, waarom eigenlijk namen geven?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Nee maar je wijst mij er wel op dat ik me in had moeten leven, het zou je sieren als je dat zelf ook zou doen bij bepaalde forummers waarvan je weet dat ze het moeilijk hebben ipv mee te gaan in de trollenrage. Plus dat je je ook in had kunnen leven in mijn situatie toen, zeker met jou achtergrond. Ik heb geen moment enig inlevingsvermogen van jou gezien toen. En iedereen had kunnen weten en zien dat er iets helemaal mis was, ik forum al eeuwen en dat was toen zo helemaal niet zoals ik normaal forumde. En dat ik van je situatie op de hoogte was is mij niet verteld en nu vertel je me dat ik mensen had kunnen contacteren.



En ik vind het oprecht vervelend dat er nog iemand was die het niet nauw nam met je privacy. Maar als jij daar steeds naar refereert voel ik me aangesproken, zeker omdat ik niet wist dat er iemand was die dat ook deed of gedaan had.



En hier laat ik het bij.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 00:53:

Prada, dat hebben mensen je wel gezegd.



Dus nu einde discussie aub. Geen zin om dit drama opnieuw te gaan naspelen.Dot bemoei jij je er maar helemaal niet mee want toen jij je ermee ging bemoeien is het pas echt gierend uit de klauwen gelopen met je nachtenlange gerel. Dus dat drama kwam vooral van jou en niet alleen tegen mij maar tegen heel veel forummers.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 29 september 2016 @ 01:11:

[...]





Dot bemoei jij je er maar helemaal niet mee want toen jij je ermee ging bemoeien is het pas echt gierend uit de klauwen gelopen met je nachtenlange gerel. Dus dat drama kwam vooral van jou en niet alleen tegen mij maar tegen heel veel forummers.Jouw geheugen werkt blijkbaar niet goed. Jij begon een oorlog tegen Kia en tegen mij. Ik was niet eens online. Kreeg de printscreens van verschillende posters.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
En nu stop ik helemaal met dit gesprek.

Herhaling van zetten en voor iedereen duidelijk.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik wil geen spelbreker zijn, maar misschien kunnen jullie dit onderwerp beter laten rusten. Geheid dat het uit de hand gaat lopen. En ook geen prive berichten aan elkaar sturen.

Juffrouw heeft gesproken. Slaap zacht.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 01:19:

En nu stop ik helemaal met dit gesprek.

Herhaling van zetten en voor iedereen duidelijk.Goed voorbeeld doet volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 01:17:

[...]



Jouw geheugen werkt blijkbaar niet goed. Jij begon een oorlog tegen Kia en tegen mij. Ik was niet eens online. Kreeg de printscreens van verschillende posters.

Dot, zoals je kunt lezen is dit echt nutteloos. Ondanks dat het op "papier" staat wordt het nog ontkent of verdraaid. Ik heb zo geen zin in dit gezeik.

Ik kan nu al niet reageren op een andere forumster zonder dat ik aan deze ellende herinnert moet worden. Dus zullen we dit laten rusten voordat het weer uit de klauwen loopt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Goed gesproken Bruise
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Slaap wel Juf
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 01:25:

[...]



Dot, zoals je kunt lezen is dit echt nutteloos. Ondanks dat het op "papier" staat wordt het nog ontkent of verdraaid. Ik heb zo geen zin in dit gezeik.

Ik kan nu al niet reageren op een andere forumster zonder dat ik aan deze ellende herinnert moet worden. Dus zullen we dit laten rusten voordat het weer uit de klauwen loopt.

De post erna lezen



En alles is leesbaar. Ik maak me er niet druk meer om.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 01:17:

[...]



Jouw geheugen werkt blijkbaar niet goed. Jij begon een oorlog tegen Kia en tegen mij. Ik was niet eens online. Kreeg de printscreens van verschillende posters.



Nee hoor Dot, je was toen overduidelijk straalbezopen en ging je ermee bemoeien omdat je wat hoorde via FB van iemand. Jouw naam werd nergens genoemd en ineens was je daar als redder van Kia. Je bleef maar bezig en bezig. Ik denk wel meer dan honderd berichtjes die nacht. Tot een uur of vier ben je continue bezig gebleven op het Wakker topic terwijl andere forummers je onderhand smeekte om te stoppen. En later gooide je het op je psychische gesteldheid. Heel wat forummers heb je die nachten gestalkt en verrot gescholden. En nog wel meerdere nachten ook, vooral in de nachten



Maar Bruisse heeft gelijk. Ik stop ermee, ik wilde alleen even uit de wereld hebben dat ik geen NAW gegevens en dergelijke geplaatst heb van Kia. En dat mensen dus ook weten dat als Kia vermeld dat er persoonlijke gegevens van haar geplaatst zijn dit dus niet altijd refereert naar mij.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk meid
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 29 september 2016 @ 01:31:

Tuurlijk meid Hé, jij ging je niet meer moeien jongedame .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 29 september 2016 @ 01:29:

[...]





Nee hoor Dot, je was toen overduidelijk straalbezopen en ging je ermee bemoeien omdat je wat hoorde via FB van iemand. Jouw naam werd nergens genoemd en ineens was je daar als redder van Kia. Je bleef maar bezig en bezig. Ik denk wel meer dan honderd berichtjes die nacht. Tot een uur of vier ben je continue bezig gebleven op het Wakker topic terwijl andere forummers je onderhand smeekte om te stoppen. En later gooide je het op je psychische gesteldheid. Heel wat forummers heb je die nachten gestalkt en verrot gescholden. En nog wel meerdere nachten ook, vooral in de nachten



Maar Bruisse heeft gelijk. Ik stop ermee, ik wilde alleen even uit de wereld hebben dat ik geen NAW gegevens en dergelijke geplaatst heb van Kia. En dat mensen dus ook weten dat als Kia vermeld dat er persoonlijke gegevens van haar geplaatst zijn dit dus niet altijd refereert naar mij.

Ik heb verdorie nooit geschreven dat je NAW gegevens hebt geplaatst. Ik heb het over mijn privé leven! En ik heb je naam ook nooit genoemd. Jij maakt er nu een drama van door er de focus op te leggen, dat doe jij alleen.

Hou op met je gedraai en verdraai zeg. Je maakt me nu echt kwaad.



Blij dat je nu stopt met dit gezeik, ik wil nu ook dat je me verder met rust laat. Als je dit drama ooit weer laat oplaaien ga ik de Mods wederom mailen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 29 september 2016 @ 01:37:

[...]



Hé, jij ging je niet meer moeien jongedame .Ik moei me niet. Ik geniet van de komedie
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Dan lees je het met een andere bril als dat het bedoeld is. Ik bedoelde daarmee dat mensen dat zouden kunnen denken dat ik dat gedaan had en dat wilde ik even uit de wereld helpen.



En ja, ik geloof dat ik een beetje begin te balen van de hypocrisie die hier nu tentoongesteld wordt. Vorig jaar heb jij nog een ban gekregen voor het schenden van de privacy van een medeforummer. Afgelopen week bood je nog aan om de historie van een bepaalde forummer via pb te sturen. Dus please stop eens met dat riedeltje van je eigen privacy.



En Dot, je kunt jezelf van alles wijsmaken. Ik heb vorig jaar een terechte weekban gehad voor het overtreden van verschillende huisregels. En ik heb ook erkend wat ik gedaan had. Een ban, 1 dus.

Jij kreeg er volgens mij een stuk of vier achter elkaar dus doe niet net alsof je van niets weet.



Wees een vrouw om iets te doen maar wees ook een vrouw om dan ook te erkennen dat julie dat gedaan hebben.
quote:prada schreef op 29 september 2016 @ 01:50:

Dan lees je het met een andere bril als dat het bedoeld is. Ik bedoelde daarmee dat mensen dat zouden kunnen denken dat ik dat gedaan had en dat wilde ik even uit de wereld helpen.



En ja, ik geloof dat ik een beetje begin te balen van de hypocrisie die hier nu tentoongesteld wordt. Vorig jaar heb jij nog een ban gekregen voor het schenden van de privacy van een medeforummer. Afgelopen week bood je nog aan om de historie van een bepaalde forummer via pb te sturen. Dus please stop eens met dat riedeltje van je eigen privacy.



En Dot, je kunt jezelf van alles wijsmaken. Ik heb vorig jaar een terechte weekban gehad voor het overtreden van verschillende huisregels. En ik heb ook erkend wat ik gedaan had. Een ban, 1 dus.

Jij kreeg er volgens mij een stuk of vier achter elkaar dus doe niet net alsof je van niets weet.



Wees een vrouw om iets te doen maar wees ook een vrouw om dan ook te erkennen dat jullie dat gedaan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er wel klaar mee. Ik ga nu een mailtje tikken aan de Mods en slapen. Ik hoop maar dat je niet nog verder de grens gaat opzoeken en weer in zo'n bui allerlei onzin gaat uitkramen.



Slaap wel mensen .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Prada, je lult!



En je mag heel hard schreeuwen. Maakt mij niet uit. Mensen kunnen lezen. Wil je ruzie maken? Doe maar.

Ik zei enkel dat je wist dat mensen Kia in het ziekenhuisbed gezien hadden. Wat zo was.



Wil je verder nog gaan lullen? Als het echt moet zal ik het doen. Niet veel zin in. Vind het ook niet leuk dat jij mijn verleden naar boven brengt. Moet ik dat nu ook doen met jou? Hoe zielig is dit gedoe?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Nee hoor Kia, je ban voor het schenden van de privacy staat nog in het bantopic (12/2015) En dat van die PB is recent gebeurd. Vorige week namelijk. Ik plaats alleen maar feiten en ik doe het nog op een nette manier ook
Alle reacties Link kopieren
Prada, wat is jouw probleem?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Zo. Gezelligheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven