Gezondheid alle pijlers

Leverpijn na alcohol

29-09-2016 00:22 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Ik ben een 18 jarige jongen die in het weekend wel van een paar biertjes houd.

De laatste tijd is dit wat minder leuk dan eerst, na 3 biertjes begint mijn lever pijn te doen. ik heb dit nu al ruim een maand elke keer als ik drink, en de eerste keer dat ik dit had is ongeveer een half jaar geleden, maar toen was het nog niet elke keer..

Ik heb bijna elk weekend wel een feestje en ik ga over een jaar studeren. Stoppen met drinken is daarom bijna geen optie voor mij(ja ik weet dat het slecht is)

Ik ben al bij de huisarts geweest en heb bloedonderzoek laten doen. De resultaten hiervan waren anders dan verwacht; mijn lever had normale waarden.

Wie kan mij vertellen wat het is????

Ik zit zelfs te overwegen om een echo van mijn lever te laten maken als het zo doorgaat. Het is een stekende pijn die ongeveer 1 a 2 uur na het eerste drankje begint. Ik heb ook al andere alcoholische dranken geprobeerd maar dat mocht ook niet van mn lever:(

Vroeger kon ik zonder problemen 15 glazen over een hele avond aan.

Heeft iemand dezelfde ervaring of weet iemand wat er mis met mijn lever is????
Alle reacties Link kopieren
Misschien voorlopig dan helemaal stoppen met drinken want wat levert het je op? Niks
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Als je leven je lief is dan.......acuut stoppen met drinken.

Op je vraag of iemand weet wat er mis is met je lever.....dat weet je zelf ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Je lever of je milt?

Ik had bij mijn milt en drink ook best veel.. ja ben gewoon doorgegaan en leef nog steeds. Van die steken ?
Alle reacties Link kopieren
@manji ik heb oprecht geen idee wat er mis is met mijn lever, daarom vraag ik het hier.



En ik kan prima plezier hebben zonder alcohol, maar soms is het net wat leuker met alcohol op.