Seks met iemand hier op de forum

19-09-2016 11:04 675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of er personen hier zijn die seks hebben gehad met iemand van op het forum, en hoe dat is vergaan.



Was het een succes? Voor herhaling vatbaar? Wat was jouw ervaring?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het vaker wel dan niet met je eens.



Mensen maken het zichzelf te moeilijk.... leven en laten leven schijnt erg lastig te zijn.... Wat maakt het nu uit wat en wie je doet zolang een ander daar geen last van heeft?
Wanneer je zo oud bent dat je niet weet dat Maatschappijleer niet meer bestaat, sta je volledig in je recht om toestanden met een weemoedige glimlach naar het land der trivia te verwijzen.
Maar serieus, bestaat dat niet meer?
Neeheeeeeee



Muts
Ja jemig. Ik zit al zeker 15 jaar niet meer op de middelbare school en mijn kinderen zijn er te jong voor, hoe moet ík dat weten?



Heeft dit topic toch gewoon nut gehad.
Leuk voor jullie, maar het heeft iets treurigs.
Het is inderdaad treurig. Was zo'n leuk vak, maatschappijleer. Eeuwig zonde.
Rhae, wanneer gaan wij het nou eens doen?
Met sommigen wel en zeker voor herhaling vatbaar, maar date kwam niet door dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge Tjonge

Nee geen sex gehad met iemand hier op het forum.

Maar zeg nooit nooit....



Voordat je het weet heeft die leuke dame in het cafe ook een viva-forum account.

Komend weekend onderzoeken

Ben in Den Bosch, Den Bosch is gewaarschuwd....



Leuk die emo
leef je leven maximaal, en geniet (met veel xxx).
Alle reacties Link kopieren
quote:Rhae schreef op 28 september 2016 @ 22:59:

Mooi altijd wel, als een man en een vrouw seks hebben, uit vrije wil, gewoon omdat het kan, dan is zij opeens een hoer omdat ze, ehm, het gratis en zonder relatie doet?



Dat wordt doorgaans gezegd door vrouwen die geen reatie kunnen houden, niet zo van seks houden en hopen dat ze door seks een man aan zich kunnen binden en seks zien als iets wat zij geeft of toestaat en hij neemt of krijgt, maar waar hij altijd voor zou moeten betalen door middel van geld, een relatie of het aanleveren van zaad. Of een combinatie. Of iets dat hij als beloning krijgt als hij hard genoeg zijn best heeft gedaan. En tja, dames die het gewoon leuk vinden verlagen de prijs van de goederen zodat dames die seks liever schaars houden nog meer in marktwaarde dalen. Dus verbinden ze voor de lol eigenwaarde en seks maar aan elkaar, voor de vrouwen die wél graag seksen. Ofzo.



Ik snap mezelf ook niet meer, maar keukenstoel staat al even droog, dat is de conclusie.



De hoer, volgens mannen is dit een vrouw die met iedereen het bed in duikt, behalve met hem.

Volgens vrouwen is dit de vrouw die het bed induikt met de man die zij graag hadden willen neuken.

Dit las ik ooit ergens. Ik vond het treffend.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Een hoer doet het tegen betaling. Dat is hier niet aan de orde, zou er nog eens bij komen zeg! Dan word ik nog rijk via het Viva forum
quote:delite schreef op 29 september 2016 @ 04:12:

[...]





De hoer, volgens mannen is dit een vrouw die met iedereen het bed in duikt, behalve met hem.

Volgens vrouwen is dit de vrouw die het bed induikt met de man die zij graag hadden willen neuken.

Dit las ik ooit ergens. Ik vond het treffend.Dat noem ik meer een afgelikte boterham! Een Hoer is gewoon een onderneemster . Seks tegen betaling. Kan ze de huur en levensbehoefte mee betalen. Gewoon neuken via het forum of via een dating site is gewoon for fun! Gelukkig is die vrijheid er tegenwoordig. En wat een ander van mij denkt zal mij mijn schelen.
Alle reacties Link kopieren
En nu ophouden over hoeren en neuken graag!
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 29 september 2016 @ 07:56:

En nu ophouden over hoeren en neuken graag! Exactly!
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 29 september 2016 @ 07:56:

En nu ophouden over hoeren en neuken graag! Daar komt die uitdrukking vandaan natuurlijk!

Ouwehoeren.
afgelikte boterham vind ik ook niet zo heel aardig klinken hoor, het is gewoon een vrouw die van sex houdt
Ik wil sex met een onderneemster
Alle reacties Link kopieren
En gelijk is de vrouw weer de boosdoener.

Waarom is het voor mannen wel geaccepteerd en voor vrouwen niet?
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:badmeester schreef op 29 september 2016 @ 09:14:

Ik wil sex met een onderneemster
Alle reacties Link kopieren
Ik accepteer het van je hoor thanx
koekies zijn lekker
quote:BassGroove schreef op 29 september 2016 @ 09:23:

[...]





Is dat een ja?
quote:badmeester schreef op 29 september 2016 @ 09:42:

[...]





Is dat een ja?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 29 september 2016 @ 07:56:

En nu ophouden over hoeren en neuken graag! Alweer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoebal schreef op 29 september 2016 @ 10:06:

[...]





Alweer?



Nou mijn box staat nog niet vol met berichten van smachtende vrouwen die zin hebben in een sv

Ik blijf maar op die F5 knop rammen maar ho maar!
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven