Koninklijke familie mag niet hobbelen

05-05-2007 12:38 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu in het nieuws gekomen dat Almere vorig jaar met Koninginnen Dag alle verkeersdrempels heeft weggehaald want ander zou de bus van Beatrix daaroverheen hobbelen.



Toen ik dat las dacht ik ECHT nu zijn ze helemaal gek geworden..wij mogen wel onze rug uit de voegen hobbelen ....maar de koninklijke familie??....

ik vind het te gek voor woorden
Er schoot me ineens iets te binnen, Google maar eens op verkeersdrempel + Prins Claus... . Dan krijg je onder andere dit:





De eerste verkeersdrempel in Nederland is aangelegd door Prins Claus.

Waar. Claus was het begin jaren zeventig zo zat dat Prins Bernhard met een rotvaart over de oprijlaan van paleis Soestdijk racete, dat hij persoonlijk met straatklinkers op de oprijlaan een hindernis aanbracht die ervoor moest zorgen dat Bernhard zijn snelheid matigde.



De Koninklijke familie heeft die dingen uitgevonden!!
Alle reacties Link kopieren


Er schoot me ineens iets te binnen, Google maar eens op verkeersdrempel + Prins Claus... . Dan krijg je onder andere dit:





De eerste verkeersdrempel in Nederland is aangelegd door Prins Claus.

Waar. Claus was het begin jaren zeventig zo zat dat Prins Bernhard met een rotvaart over de oprijlaan van paleis Soestdijk racete, dat hij persoonlijk met straatklinkers op de oprijlaan een hindernis aanbracht die ervoor moest zorgen dat Bernhard zijn snelheid matigde.



De Koninklijke familie heeft die dingen uitgevonden!!
Dat is helemaal te erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven