Werk & Studie alle pijlers

Salaris gestort op zaterdag??

20-12-2008 10:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr, ben zooo blut. En mijn salaris wordt altijd op de 20e gestort. Nu had ik het gisteren verwacht aangezien de 20e op een zaterdag valt. Maar gisteren niks gestort. Wat denken jullie, zal het nog komen vandaag of wordt het maandag....
Vanaf voor bank wordt er gestort en naar wat voor bank?



Op mijn werk gaat 't via Rabo en ik heb zelf ook Rabo, dus zodra zij telebanken staat 't er gelijk op. Maar als zij of jij postbank hebben dan duurt 't langer volgens mij.
Ik zou uitgaan van maandag.
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik het weet worden er op zaterdag geen banktransacties verwerkt.

Wachten tot maandag dus..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Rabo en werkgever volgens mij ING. Denk ook dat het wachten wordt tot maandag. Jammer want dit weekend enige dagen vrij voor de kerst en moet nog veel kado's kopen...
Alle reacties Link kopieren
Zit hier ook te wachten op de zorgtoeslag. Ben er ook bang voor dat het pas maandag wordt. Heb echt geen geld meer. Tjee echt rot zeg. Zal op maandag rekenen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:micnick schreef op 20 december 2008 @ 10:13:

Ik heb Rabo en werkgever volgens mij ING. Denk ook dat het wachten wordt tot maandag. Jammer want dit weekend enige dagen vrij voor de kerst en moet nog veel kado's kopen...daar had je ook wel eerder rekening mee kunnen houden! En er wordt nooit op zaterdag gestort, dus wachten tot maandag. Weet je dat ook voor de volgende keer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Mijn werkgever stort meestal op de 25ste, nu krijg ik het ook wel eerder ivm kerst, maar ook ik kan het erg goed gebruiken ben een kleine maand geleden met mijn vriend naar ons koophuis verhuisd dus: dubbele kosten. pffff mijn rekening jammert om saldo hihihi



Ik had wel een lekker spaarpotje maar door de verhuizing en helaas ook het laten inslapen en cremeren van mijn kleine meissie zie mijn avatar is het echt opperdepop....
Alle reacties Link kopieren
quote:panter01 schreef op 20 december 2008 @ 10:33:

[...]





daar had je ook wel eerder rekening mee kunnen houden! En er wordt nooit op zaterdag gestort, dus wachten tot maandag. Weet je dat ook voor de volgende keer.





Wat een sympathieke, begripvolle reactie weer! Helemaal in het licht van de kerstgedachte...! (Not!)
Alle reacties Link kopieren
Wordt een beetje behelpen voor je, het weekend. Misschien kan je wat lenen van iemand? En volgende week zijn er gelukkig nog de koopavonden om kerstshopping te doen, succes!
Alle reacties Link kopieren
lol bronny



Leuk plaatje



zoals denk ik vele met mij heb ik altijd aan het einde van mijn geld nog een stukje maand over...

Zeker na mijn verhuizing dat heeft me geld opgeslokt ging er harder uit dan erin pfff! Zelf mijn potje voor achter de hand is leeg, wasmachine kapot gegaan met verhuizen, dus hup moest weer iemand voorkomen.



Als mijn loon er is heb ik weer een beetje lucht en geld hebben voelt toch wel fijn
Alle reacties Link kopieren
Hear hear, ik ben ook zo blut als een konijn, vanaf halverwege de maand al. Ik ben 4 dagen gaan werken ipv 5, dus ik verdien nu 20% minder, dat is even wennen. Al mijn vaste uitgaven stonden ook nog op hoog (veel naar gezamenlijke rekening, dubbel naar ibg om versneld af te lossen). Ik teer dus al twee weken op de zak van mijn man, erg naar gevoel.



Dus kom maar op met dat geld, ik kan het goed gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Ach ik kom het weekend wel door hoor. Ik zal niet verhongeren...En tuurlijk moet je er eerder rekening mee houden maar als er extra onverwachtte kosten komen is dat soms lastig panter01. Helemaal als je alles in je 1tje moet doen zoals velen onder ons....Als je een onvoorziene rekening van ¤350 krijgt (reparatie auto...) gaat het erg hard. Iedereen die ook 'op een houtje moet bijten' dit weekend succes!! Ik vanavond naar vriendinnetje lekker buzzen, kost niks en is leuk!
Alle reacties Link kopieren
meiden succes met overleven dit weekend



Moet straks de stad in voor cadeautje voor neefje van mijn vriend, neefje wordt morgen 9 dus even iets kopen. Vriendlief zei al lieverd als je wat leuks zie betaal ik het, kijk....

Hij had het geluk dat zijn centjes en bonus al gisteren einde van de middag op zijn rekening stond,maar mijn eigen centjes wil ik ook zsm hebben!



Fijn weekend en mooie dagen allemaal
Alle reacties Link kopieren
er wordt sowieso nooit zaterdag geld overgemaakt



ik krijg mijn geld rond de 23ste valt dat in het weekend dan krijg ik het ervoor.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat het, wanneer het in een weekend valt, de dag ervoor op je rekeniing moet staan. Bij is dat meestal ook wel zo. Schijnt dat het bedrijf die de betalingen regelt dit niet goed doet. Per 01-01-09 gaan mijn werkgever dan ook over naar een ander bedrijf die dit regelt. Ach, vermaak me wel dit weekend. En er zijn altijd nog mensen die het erger hebben.
Alle reacties Link kopieren
je mag toch wel wat rood staan ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn salaris komt ook altijd op de 20e en is vandaag dan ook gewoon gestort. Het was meer dan ik verwacht had en ik heb deze maand ook weer gespaard en ik had ook nog geld over op mijn lopende rekening.
Alle reacties Link kopieren
bij mij meestal een paar werkdagen voor de laatste werkdag van de maand

dus als de laatste werkdag op een maandag valt , bv de 30e dan vang je dus vroeg want het weekend zit er ook nog tussen

dus dan vang ik de 25ste

valt de laatste werkdag op een vrijdag 30ste dan vang je laat

de 28ste

scheelt dus 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
en op de dag van uitbetalen wordt het salaris aan het eind van de dag op je rekening bijgeschreven bij de Rabobank
Alle reacties Link kopieren
Hmmm..mannetje krijgt regelmatig op zaterdag zijn centen!
Alle reacties Link kopieren
Dus er is nog hoop!!! haha, ach ik zie het wel. Maar morgen is het wel koopzondag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven