'Kan ik nog iets voor je doen?'

22-09-2016 20:11 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel, je vindt die man of vrouw al jaren leuk. En eindelijk komt het ervan. Je ligt met elkaar in bed. Het magische moment van het ontleden windt je op, je woelt tussen de lakens, hevig omstrengeld in een paringsdans, je bent een flinke tijd bezig, en dan vraagt ze (in mijn geval was het een zij): 'kan ik nog iets voor je doen?' Ze bedoelde pijpen, want dat was er nog niet van gekomen. Ik knapte volledig af op dat moment. Plaatsvervangende gêne. Ik heb in mijn gedachten wel honderd keer instructies gegeven in plaats van een zwak 'wat? eh, nee hoeft niet'. Hoe zouden jullie reageren? En bedenk, ik was verliefd.



Beste L., je kunt het nog altijd goedmaken.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 01:04:

Beste Phaedra, je zei heel stoer 'je krijgt een diepvriespizza'. I rest my case.

Nou?

Mijn lief is daar uitstekend tevreden mee. De tijd samen is belangrijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 01:06:

Het gaat om aandacht, liefde, initiatief. Niet om geld. En ze haar geld zat, by the way. Afijn, ik noem het een dag.Op je telefoon getypt zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 01:11:

[...]



Lekker koken is anders iets waar vrouwen dol op zijn, bevestigde Phaedra zojuist nog. En als jij daar jeuk van krijgt.. Ach. Heel protestants en niet boeiend.



protestants nog wel, ik wist helemaal niet dat jeuk krijgen van snobisme protestants was.



Ach, ik heb liever een potje wilde geile stomende seks in de tijd die jij besteed aan koken, zo doen wij protestanten dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 september 2016 @ 00:49:

Ah nee, sleep over!



Moet ik alleen even kijken wanneer.Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Misschien was zij onzeker of het allemaal wel goed genoeg was en dacht zij. Ik gooi het er gewoon in, mocht je nog wensen hebben. I
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Durocq schreef op 22 september 2016 @ 22:32:

[...]



Knappe spellingspolizist die mij ergens op kan betrappen. Tenzij ik op mijn telefoon schrijf, dat is een ramp! Vooral op het viva forum.Viva is een naam en moet dus met hoofdletter.
Misschien wist ze niet zeker of je het wel prettig vond dat ze nog aan je zat na die stomende paringsdans? Dus ipv kans lopen op een afwijzing vroeg ze of je nog wensen had.

Misschien niet heul romantisch enzo maar hey, iemand ontleden is dat ook niet

Daarnaast, dat jij haar gebeft hebt wil niet automatisch zeggen dat zij jou dan ook maar moet pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Best mogelijk, Stellar. En dat ontleden zal voor haar wel de afknapper zijn geweest. Ok, is dit vraagstuk toch nog opgelost. ;)
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 23 september 2016 @ 07:33:

[...]





protestants nog wel, ik wist helemaal niet dat jeuk krijgen van snobisme protestants was.



Ach, ik heb liever een potje wilde geile stomende seks in de tijd die jij besteed aan koken, zo doen wij protestanten dat.Komop zeg, je kan hem toch wel even pijpen terwijl hij in het pannetje roert? Wordt jij daarna gebeft, want voort wat hoort wat en als jij down under gaat in een spontane actie, dan doet hij dat voor zeker ook. Zo werkt dat namelijk bij niet protestanten.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Je maakt er een zielige karikatuur van, appels-peren. En nu groetjes.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
God allemachtig, loopt dit nou steeds?
Alle reacties Link kopieren
Wauw. WAUW! Toen ik dit topic opende, verwachtte ik niet dat ik 7 pagina's aan reacties zou lezen en ook nog de neiging had om te reageren.

TS, sorry (een klein beetje maar), maar get a freaking life. Dat je het nodig vindt om 3 of 4 keer te noemen dat je "crocodile dundee down under" (serieus, heb je geen hekel aan jezelf dat je zulke termen gebruikt?) haar hebt gebeft... Een keer die info was meer dan genoeg. Ben je op je pik getrapt of wil je opscheppen/aandacht?

Die gevulde paprika. Ik ken genoeg mensen bij wie dat een culinair hoogstandje is. Ze heeft vreten voor je op tafel gezet. Er tijd en moeite in gestoken. Energie in je geïnvesteerd. Wees een beetje dankbaar jongen!

Je klinkt alsof alles op de weegschaal moet, zowel in bed als daarbuiten. Misschien dat je iets moet doen aan de verwachtingen die je in mensen hebt. Of stel ze even op de hoogte van je eisen of zo...

Dat zij haar best doet je te pleasen en daardoor een ietwat onhandige vraag stelt, vind ik eigenlijk voornamelijk aandoenlijk, lief. Zij had vast niet een of andere paranormale gave waarmee ze in je breintje kon kijken, grote mensen communiceren dan. Ook in bed, gek genoeg.



Nou dit was mijn reactie wel... Kan ik nog iets voor je doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer even puntsgewijs.

"Get a freaking life" - Kom ik zo op terug.

"3 a 4 keer" - De flauwe omschrijving met de Australische filmheld gebruikte ik echt maar één keer. Leer tellen.

"Haat je jezelf niet?' -Ja hoor, soms best. Maar niet daarom. Ik las dat je samenwoont met twee katten en een hamster. Aan de rand van Groningen. Haat jij jezelf niet? Met je freaking life.

"Ik ken zat mensen bij wie een gevulde paprika een culinair hoogstandje is." - Geloof ik direct.

"Misschien dat je iets moet doen aan de verwachtingen die je in (sic) mensen hebt." - Ik geloof niet dat mijn verwachtingen onredelijk zijn. Het zijn misschien niet de jouwe.

"Je breintje." - Ik ken mijn beperkingen. Je hebt gelijk, het is maar een breintje. Zelf klink je ook niet echt als een hoogvlieger.

"Nou dit was mijn reactie wel... Kan ik nog iets voor je doen" - Wat mooi afgerond! Knap hoor.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 23 september 2016 @ 12:37:

Je maakt er een zielige karikatuur van, appels-peren. En nu groetjes.Je maakt jezelf tot een zielig karikatuur Durocq, En dit keer groetjes terug.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Prachtig hoe veel je schrijft en met hoe weinig inhoud.. knap dat je weet hoe je anderen hun profiel moet checken, ik ben trots!

Uiteindelijk antwoord je niet op de dingen die gaan over het onderwerp zelf. Een paar terugvragen met wat waarschijnlijk bedoeld is als steken onder water. Punt is duidelijk, had eigenlijk na 7 pagina's moeten zien wat voor gladiool je bent.... Maar goed ik ben niet echt een hoogvlieger... Right?

Hopelijk zit je er over tien jaar niet nog over in dat je dot topic opende, veel geluk ermee
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het volgens mij vrij eenvoudig samenvatten. Je voelde je gewoon te weinig bemind. En dat "las" je in die gevulde paprika en in die vraag. Terwijl volgens mij het eigenlijke probleem niet die vraag is, of die paprika.... maar dat je wilde dat ze spontaan moeite voor je zou doen omdat ze zo ontzettend weg van je was. Dat voelde je niet en dat deed pijn. Of zit ik er dan heel ver naast?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je er vrij dicht bij zit. Dat ze niet helemaal weg van me was (we kenden elkaar al jaren, was de vriendin geweest van een van mijn beste vrienden, jarenlang een lastige situatie) wist ik. Pijn? Dat gaat te ver. Het niet wederzijds zijn van de liefde deed pijn. Dit vond ik allemaal meer een pijnlijk gebrek aan niveau. Dat eten vooral. De vraag vond ik vooral raar, een beetje autistisch. Erg weinig spontaan.

Ik klink hier misschien verwender en verwaander dan ik in werkelijkheid ben. Maar ik heb véél moeite gedaan, geloof me. En dan zo weinig terugkrijgen. Het was een beetje een afknapper. En toch had ik het niet willen missen. Sommigen hier hebben de indruk dat ik al tien jaar zit te kniezen, en zeggen dat ik een leven moet zoeken. Allemaal totale onzin. Jammer dat je zoveel venijnige, aanvallende reacties krijgt op dit forum.

Ik opende dit topic ook niet om een trauma te verwerken ofzo. Ik was gewoon benieuwd naar hoe anderen zouden reageren. That;'s all.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg die vraag net van vriend post-seks en schoot in de lach omdat ik aan dit topic moest denken.



Zijn uitleg was overigens 'ik bedoelde gewoon of je nog wat wilde drinken ofzo'. Lekker praktisch dus
Natte tosti..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven