Wii.....

29-09-2016 22:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al een tijdje een xbox. Kids spelen hier vooral skylanders op.

ik blijf Mario spelletjes toch wel erg leuk vinden (jeugdsentiment....) , daar moet je niet voor bij de xbox zijn maar bij de Nintendo. ...De Wii U is dan wellicht een logische keuze, maar vind ik vrij duur om naast een andere spelcomputer aan te schaffen. Op marktplaats wordt de 'oude' Wii voor niet al teveel geld aangeboden. wat is jullie ervaring met de Wii U of Wii? Heeft de Wii U , behalve nieuwere spellen, echt meerwaarde? Ik hoor t graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog de oude WII. In combinatie met de 'oude' Mario Bros game prima om te doen hoor! Ook erg leuk is dat je met meerdere tegelijk kunt spelen. Of tegen elkaar of met elkaar het level voltooien. Als het echt alleen om Mario games gaat...Is dan toch wel te overwegen om de oude aan te schaffen. Spellen zijn wrs ook goedkoper om aan te schaffen.

Over de WII U kan ik je echt niet meer vertellen.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Oude Wii zijn nog genoeg spellen voor te krijgen! Vooral als je de used product stores af gaat. Ik heb er ook één en vind hem stiekem leuker dan mijn PS3. Vooral Just dance haha.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de oudere wii gaan, daar is veel voor te koop voor een leuke prijs en zeker voor de kinderen is het aanbod gigantisch.

Naast skylanders zijn mario bros, mario party, sonic colors en mario & sonic op de olympische spelen de grote favorieten.
Je meent het..
Wij hebben de Wii de deur uit gedaan omdat deze ongebruikt stond te verstoffen. Te weinig spellen. Het is nu PlayStation en telefoon
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben Wii U. Qua prijs vond ik het wel meevallen. Mario games is echt leuk. Voor volwassenen en kinderen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Wii en Wiiu. Die laatste is vanaf begin af aan veel meer gebruikt, de Mario spellen zijn leuker. Op Mario party na, de eerste op de Wii was de beste.

Op de Wiiu kun je ook Wii spellen spelen, andersom niet.
Alle reacties Link kopieren
Wii U lijkt me opzich ook heel gaaf,maar t is een behoorlijk prijsverschil en de spellen zij duurder

Wat vinden jullie de voordelen van de Wii U tov de Wii?
Alle reacties Link kopieren
Even een oud topic omhoog halen omdat dezelfde vraag nu bij ons speelt.
Wij hebben een oude wii gekregen maar vinden de bediening wat onhandig. Erg houterig en reageert niet heel precies.
Iis dat met een Wii-U beter ? Zou het zin hebben om nog ovee te stappen ? Qua leeftijd van de kinderen is de Wii proma, ze vinden het fantastisch!
De switch willen we liever niet omdat we dan alle spellen en bedieningsdingen opnieuw moeten kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven