Lijf & Lijn alle pijlers

Snel kilo's kwijt voor trouw?

29-09-2016 21:20 40 berichten
Hey iedereen,



Mijn zus gaat op zaterdag 15 oktober trouwen!

Van geluk ( en van stress om alles te plannen ) heeft ze zich nog al laten gaan en is ze wel wat kilo's bijgekomen,

nu zou het een mooie dag moeten zijn voor haar maar ze past niet meer helemaal in haar trouwjurk...

Ze voelt zich echt slecht in haar vel en ik wil haar graag helpen. Ze is altijd al wat molliger geweest, maar nu weegt ze ongeveer 64-65kg en is 1M.60 groot. ( of klein )



Ik weet dat het niet gezond is, een crashdiet en dat het erna gewoon weer bijkomt maar toch vraag ik of iemand

ervaring heeft met snel afvallen op 2 weken tijd? Ik wil haar gewoon gelukkig zien in haar trouwjurk.

Haar doel is 5-7 kg af te vallen tegen haar trouw, of dit mogelijk is weet ik natuurlijk niet.

Ze heeft het soepdiet , ziekenhuisdiet en eierdiet al opgezocht en wil graag uit wanhoop zo'n diet proberen voor 2 weken.



Ik hoop dat iemand tips heeft of een goed diet kent en nogmaals ik weet dat het niet blijvend is.
quote:biebje schreef op 29 september 2016 @ 22:00:

Modifast? Dan krijgt ze in ieder geval nog wel alle voedingstoffen binnen.



Beter is het natuurlijk om haar zelfvertrouwen een boost te geven zodat ze gewoon kan genieten van de dag. Ik neem aan dat ze alle gasten kent en haar aanstaande weet ook vast wel hoe ze er nu uitziet met een paar kilo's meer en wil nog steeds met haar trouwen. Zo zonde om dan stress te hebben om een paar kilo's.





Wat is modifast precies en werkt het op korte termijn?

En ja ze is er ook veel te laat mee begonnen natuurlijk maar haar kennende gaat ze toch een of ander diet nog proberen volgen dus dan kan het maar beter eentje zijn dat toch werkt..
quote:Ceylon schreef op 29 september 2016 @ 21:38:

Het moet in twee weken...



Appels en water. Is ze het zo kwijt. Gooi er wel meteen ook wat vitaminepillen tegenaan. En nee, is absoluut niet gezond. Maar heel eerlijk gezegd zou ik het ook doen



En dan kun je nog, als extraatje, je laten inzwachtelen met één of ander soort klei. Ik weet niet meer hoe het heet maar het zorgt ervoor dat het bindweefsel wat dichter wordt. Dat scheelt niet in kilo´s maar wel in cm. Misschien is zoiets nog een optie?Dus vooral appels en water eten 2 weken lang? ( En af en toe wat soep, mager vlees, groenten,.? ) Zou ze dan al echt een beetje verschil kunnen zien? En ja een bodywrap! Daar dacht ik ook aan haha, wist alleen niet of het werkte!
quote:Loeske85 schreef op 29 september 2016 @ 21:50:

Met een citroensapkuur kun je in een korte tijd behoorlijk wat kilo's kwijt raken. Maar dat is wel even pittig want het is eigenlijk een detox kuur. En vergeet niet om weer een paar dagen voor de bruiloft te stoppen want je moet het eten van vast voedsel weer langzaam opbouwen.



Moet je een citroenkuur altijd zelf ' maken ' of kan je het ook zo kopen in de winkel?

En mag je eten tijdens deze kuur of is dat echt het enige dat je op een hele dag binnen krijgt?
Met modifast moet een paar kilo wel lukken denk ik. Is ongeveer 500 calorieën per dag.
quote:biebje schreef op 29 september 2016 @ 23:52:

Met modifast moet een paar kilo wel lukken denk ik. Is ongeveer 500 calorieën per dag.Heeft het nut om bv. modifast te combineren met een soepdiet of een fruitdiet om veel af te vallen of kan je dan beter enkel shakes , pudding,.. eten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa94_ schreef op 29 september 2016 @ 23:48:

[...]





Moet je een citroenkuur altijd zelf ' maken ' of kan je het ook zo kopen in de winkel?

En mag je eten tijdens deze kuur of is dat echt het enige dat je op een hele dag binnen krijgt?Kijk eens op deze site. Je maakt het zelf, recept staat op de site. De voedingsstoffen haal je uit de ahornsiroop. Daarom is het wel belangrijk dat je de goede neemt en geen goedkope imitatie.

Dat drankje mag je zoveel je wil, de hele dag door. Minimaal 2 liter. En in de buurt blijven van een wc want het is detoxen!
dubbel
quote:biebje schreef op 30 september 2016 @ 00:30:

[...]





De eerste twee weken drie keer per dag een shake of pudding. En veel water drinken. Dat is het. Combineren heeft niet zoveel zin omdat je dan meer calorieën gaat eten.
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat het een waardeloos en ongezond dieet is waarbij je alles snel weer aankomt plus een beetje, boek je snel resultaat met het military diet. Niet aan te raden voor lange termijn maar ik geloof dat dat hier ook niet de bedoeling is.. Stom van je zus maar dat weet ze zelf ook wel neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Nou, beetje zonde inderdaad om nou net vlak voor je bruiloft je zo vol te proppen.

Van deze dag worden veel foto's gemaakt en dan lijk je sowieso al wat zwaarder.

Sta je 'de rest van je leven' juist mollig op de foto's die je nooit meer over doet.



Dus 2 weken niet vreten dan maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 september 2016 @ 21:34:

Elke dag een uur flink sporten (met personal trainer). Veel water drinken en geen of minder koolhydraten eten.

Bekende in mn omgeving is op die manier ook kilo's kwijtgeraakt voor de bruiloft.



Dit werkt het beste. Skip de koolhydraten en beperk je calorie-inname. En iedere dag flink bewegen.



De eerste week is al 3-4 kilo aan vocht en wat vet daarna alleen vet. Met 2 weken zal 5 kilo wel lukken.



En ook vocht is fijn om kwijt te zijn, ik word altijd erg pafferig van vocht dus na een oaar dagen streng lijnen ben ik dat kwijt en dat scheelt voor het oog al een slok op een borrel.
Ik zou de bruiloft uitstellen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in twee weken 7 kilo afgevallen met 3x per dag modifast intensive met rauwkost. Heel vies, wel alle voedingsstoffen en efficiënt dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa94_ schreef op 30 september 2016 @ 00:05:

[...]





Heeft het nut om bv. modifast te combineren met een soepdiet of een fruitdiet om veel af te vallen of kan je dan beter enkel shakes , pudding,.. eten?



Wat ze (of jij?) wil is zoveel mogelijk afvallen in zo min mogelijk tijd. Hoe meer je eet, hoe langzamer het gaat.



Natuurlijk kun je meerdere dieten combineren. Maar als modifast 500 calorien per dag zijn en een soepdieet zijn er ook 500, zit je dus al op 1000. En als je jezelf zes maanden lang hebt volgestopt gaat er ook heus nog een stuk chocolade, soepstengel, koekje, stukje vlees en een frietje naar binnen want je lijf gaat gillen om lekkers.



Dus. Modifast is niet te eten (vind ik dan), cambridge is iets beter weg te krijgen. Het is wel duur maar ach, voor twee weken.. bovendien krijg je dan in elk geval nog wat binnen qua vitamines/mineralen. Ik heb het zelf wel eens gedaan toen ik een kaakontsteking had en niet kon eten, ik moest toch wat. Maar om nou te zeggen dat je smakelijk eet, niet echt.



Appels en water. Dat is een tip die de moeder van een collega ooit kreeg in het ziekenhuis. Die moest afvallen voor een operatie en riep toen heel hard tegen de arts dat dat onmogelijk was. Arts zei toen; dan nemen we u op en zetten u op een dieet van appels en water, zijn die kilo´s er zo vanaf. Dus vandaar de tip. Op de lange termijn uiteraard totaal niet gezond en ook niet echt goed voor je gebit, maar twee weken overleef je wel en je hebt tenminste iets te kauwen, waardoor je in elk geval het gevoel hebt dat je iets hebt gegeten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Appels en water. Als je daar wat magere kwark aan toevoegt en eventueel een gekookt eitje, hou je het op basis van de eiwitten denk ik iets langer vol.



Je gaat denk ik anders van je stokje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven