Uitgerekend maart 2017 (2)

26-09-2016 14:17 183 berichten
Om de tabel overzichtelijk te houden, voegen we momenteel geen meiden meer toe.

Meeschrijven kan natuurlijk wel.



NaamLeeftijd(en)UDVolgende afspraak gyn/vkJongen/meisjeBijzonderheden Sue 27/27 14 maart 26/10 derde kindje vnjkc 21 23 maart eerste kindje Mollie 26/30 midden maart 1/08 eerste kindje viajera26 31/33 12 maart 10/11 Geplande ks: 25/02 Jongetje eerste kindje phlox39 24/28 21 maart 31/10 20 weken echo Meisje tweede kindje kokosnoot84 31/34 12 maart 25/10 verrassing eerste kindje Giggi1989 27/26 2 maart vk: 19/07 echo:30/07 tweede kindje MooieJurk 25/28 18 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje MissMarie 24/25 19 maart 31/10 20wknecho Jongetje eerste kindje HappyMommy27 27/27 23 maart 29/08 tweede kindje Natas-V 30/29 25 maart 06/10 geslachtsbepaling Jongetje eerste kindje Honingbijtje 31/31 21 maart 22/08 tweede kindje Fruitbuikje 31/33 21 maart vk: 9/08 echo: 17/08 eerste kindje KimJ25 26/25 22 maart 20weken echo: 2/11

Vk: 1dec Meisje eerste kindje KimberleySTH 27/37 22 maart 02-11 20 weken echo Jongetje eerste kindje sjoko 35 18 maart echo: 25/08 intake vk: 30/08 jongetje tweede kindje



Wil je jouw gegevens in de tabel aanpassen?

Gebruikersnaam: UDmaart17

Wachtwoord: maart17
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Sue wat een horrorverhaal! Gelukkig dat alles goed is gekomen!!



Miss_Marie wat leuk!!! En nu inderdaad lekker shoppen!! Voor mij nog 1 dagje wachten! Morgen weten we het

Ik droomde gisteren trouwens dat tegen me gezegd werd dat het een jongetje was. Ben benieuwd of me droom voorspellend was
kimberleysth wijzigde dit bericht op 29-09-2016 09:19
Reden: toevoeging
% gewijzigd
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreselijke ervaring Sue!

Wij hebben deze week de geslachtsbepaling gehad, voor 99% een jongetje! Zelf hebben we ook een uitsteekseltje duidelijk gezien tussen de beentjes.

Ik heb de tabel met mijn gegevens aangepast, ingewikkeld ding!



Hier begint een echte babybuik te komen, zo heerlijk om te zien, voelen en overheen te aaien draag al een poosje mn eigen kleding niet meer.

Maken jullie ook gebruik van de mama mazzeldagen bij prenatal?

Als ik het zo bekijk vergeleken met bijv babydump verschillen de prijzen bijna niet.



Ga je het ons vertellen KimberleySTH?
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
Alle reacties Link kopieren
Spannend kimberleySTH wat denk jezelf ?





mooiejurk gefeliciteerd! Wat leuk
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik ga het jullie zeker vertellen! Zoals ik eerder al schreef zijn we het nog niet helemaal eens want mijn man wilt het liever voor ons houden en ik wil het de hele wereld vertellen Ben in iedergeval blij dat ik het 'veilig en anoniem' aan jullie kwijt kan.

Ik dacht eerst steeds een meisje maar ik heb ook al een paar keer onbewust hij gezegd wanneer ik over de baby sprak en nu dus die droom. Ik weet het echt niet meer dus



Superleuk Mooiejurk!! Een jongetje

Wat zijn die mama mazzeldagen dan? Ik begin mij nu pas in te lezen in babywinkels etc. dus alle tips zijn welkom!
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Tot 40% korting tot zondag.

Maar eerlijk gezegd scheelt het inderdaad vrij weinig.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Dus Prenatal is een hele dure winkel waar ik weg moet blijven?
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Hahaha alles is volgens mij redelijk aan de prijs maar om nu speciaal naar de prenatal te gaan is volgens mij helemaal niet nodig.

Misschien dat anderen hier anders over denken hoor haha
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Heel benieuwd KimberletSTH!

Even voorbeeldje prenatal mazzeldagen & babydump;

Combikinderwagen afgeprijst met 200 euro bij de prenatal

Terwijl je bij de babydump er, én een maxicosi bij krijgt, én een mooie luiertas.

Eerlijk gezegd heb ik alleen daar nog maar na gekeken, ik weet niet hoe het met de rest van de 'mazzeltjes' is.



Voelen jullie je kindje al?

Ik heb het idee de laatste weken dat er wat kriebeld, maar ook omdat ik de placenta voor heb liggen duurt het langer tot ik en mijn man echt wat gaan voelen
Leef om te dromen, maak je dromen waar!
Alle reacties Link kopieren
mamaloesbabysjop vind ik er online erg leuk uitzien! En veel verschillende prijsklasses. Iemand van jullie ervaring met deze shop? Ik denk dat ik binnenkort eens een uitje naar Breda ga maken want daar hebben ze een fysieke winkel.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht laatst dat ik iets voelde Mooiejurk maar ik kan het nog niet echt herkennen. Volgens mij duurt dat ook nog wel even als het je eerste is
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Hele leuke webshop inderdaad !

Ooeeh moet misschien ook maar eens naar Breda dan





Ik voelde laatst ineens een plopje maar of dat het kindje is of m'n darmen dat weet ik niet

Als de vk gelijk heeft ga ik met 2 weken het kindje al voelen dus ik ben heel erg benieuwd.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hihi dan spreken we met ze alle af in breda . Hier sinds maandag een kriebel in me buik of het het is geen idee bij me dochter had ik gelijk schopjes (placenta toen voor, ligt u achter het kindje)



heb ook wel dat ik nog steeds van kindje/baby spreek ipv meisje/dochter is dat raar?? bij me 1e zwangerschap had ik dit totaal niet.



vindt de hema ook heel fijn, ja de grote dingen zoals kinderwagen hebben ze niet bij hydrofieldoeken,rompers ect wel.

baby-dump winkel vindt ik ook fijn veel korting (bij aanmelding op de website krijg je ook een gratis babydoos met leuke spulletjes) ze hebben nu trouwens ook 20% korting! heb daar de vorige keer alle grote aankopen gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Sue het is me gelukt had dus inderdaad wel 2017 gewoon ehct niet gezien dat er 17 stond
Alle reacties Link kopieren
Net controle gehad bij de vk , het hartje gehoord en de baby groeit goed





Nu alleen heel erg last van steken in m'n buik
Carpe diem
@Sue - wat een drama! Lijkt me heel eng als je daar opeens in beland op het einde, gelukkig is het allemaal goed gekomen!

@MissMarie en Mooiejurk - gefeliciteerd met jullie jongetjes, superleuk!



Hier voel ik nog niets met 16+4 (jaja ik heb het uitgevogeld haha), ben benieuwd wanneer dat komt! Wel steeds een bollere buik en strakkere broeken, ga denk ik toch binnen 2 weken aan de zwangerschapsbroeken. Er verdwijnen steeds meer gewone broeken naar het achterste van mn kast omdat ze niet meer dicht kunnen (nog 4 te gaan die wel dicht kunnen ;))



En ieeehh vandaag een impulsaankoop gedaan, een kinderwagen! Stond voor een prikje 2e hands te koop op internet, wel in de hoofdstad, dus een beetje een gokje maar hij wordt morgen opgestuurd! Zo´n hippe 3-wieler met "fietsbanden", inclusief maxicosi, autobasis en warme slaapzak voor nog geen E150!

Zijn we daar ook weer vanaf haha, toch best lastig hoor.
anoniem_648c7da27c61a wijzigde dit bericht op 30-09-2016 01:03
Reden: Plaatje lukt niet :(
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Miss Marie, gefeliciteerd. Lijkt me heerlijk om gericht te gaan shoppen.



Phlox, hier gaat het goed. Super druk op werk dat maakt dat ik hier iets minder actief ben. Gelukkig is het einde vd drukte in zicht.

Verder voel ik me prima en begint mijn buik nu eindelijk te groeien.

Volgende week vrijdag (avond) weten we wat het wordt. Ergens vind ik de mysterie van het niet weten best fijn, maar wil het ook heel graag weten. Haha.
Alle reacties Link kopieren
Dat is geen geld Viajera!



Vanmiddag de echo gehad en we krijgen een jongetje!!! Heel blij
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
Carpe diem
Ooh leuk Kimberley! Veel jongetjes al

Helaas ging de kinderwagen niet door... had t al bijna betaald toen de vrouw me belde dat iemand meer geld had geboden en ze m dus niet meer aan mij wilde verkopen

Nieuwe ronde nieuwe kansen....
Volgens mij voelde ik net beweging. Als een hommel in mijn bekken.



Eergisteren voor het eerst een zwangerschapsbroek aan. Ik heb wel last van trekkende banden, buikpijn en laatst schrok ik, want het deed evenveel pijn als een echte wee. Volgens de vk niks aan de hand, en ook geen blaasontsteking dus een mysterie. Ik moet rustiger aan doen maar dat kan ik niet. Heb veel onrust.

Nog steeds niet verteld op mijn werk, maar met mijn groeiende buik zal dat moeilijker worden. Vreemden zien het ook al; " Je bent voorlopig nog niet met verlof, dus ik laat het nog weten... Uh verlof? Ja ik dacht dat je zwanger was" oeps. Nog verhullender kleding nodig dus. Die tweede toont wel snel zeg met 15+3 weken. Terwijl ik pas een of twee kilo ben aangekomen.



Ik ga niet naar prenatal. Ze zijn duur en willen me te weinig doen aan de toestanden in kleding ateliers in Bangladesh. Ze hebben geen ergonomische dragers, nee ik vind het geen goede zaak. Ik heb ook niet zoveel nodig en het meeste heb ik al. Mijn zus heeft een eigen bedrijf dat babyspulletjes naait en daar koop ik veel. Helemaal eerlijk



Voel me veel beter nu de hcg afbouwt. Man wat ben ik chagrijnig geweest! Voel me nu met de dag vrolijker. Ik heb echt weer zin in het leven ook al is de werksituatie niet ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de eerste schopjes gevoeld! Was echt heel duidelijk ineens, en veel vroeger dan bij de eerste!

Honingbijtje, waarom heb je het nog niet verteld op je werk? Lijkt me lastig, want ook bij mij begint het echt wel zichtbaar te worden (zonder veel extra kilo's). Directe collega's weten het dus ook allemaal. Van mensen die het nog niet weten nog geen opmerkingen gehad trouwens.

Fijn dat je je weer beter begint te voelen!



Ik heb ook weinig nieuwe spullen nodig en vind het nu sowieso nog te vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Viajera, Nou zeg dat is ook klote! je had nog niet het geld overgeboekt?



Wat leuk Sjoko! voelt het ook gelijk echter he. hier twijfel ik nog of het echt schopjes zijn of me darmen die zijn namelijk verstopt hebben jullie hier ook last van?



Kimberley wat leuk!! is het winkelen al begonnen haha.



Natas,drukte is altijd vervelend, wat zegt jullie gevoel of denken jullie er beide anders over?



Las net op zwanger app, dat het kindje al 16 cm is en volgende week zelfs al 18 cm lang. Lijkt als de dag van gisteren dat we bij de vk zaten en ik blij was met de (in me hoofd al de ''grote'' 2.1 cm)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuks dames, kan niet wachten tot ik wat voel. Twijfel de afgelopen paar dagen of de belletjes in mijn buik het zijn denk dat het ook nog vroeg is. En ook last van verstopte darmen.



Balen Viajero. Hopelijk kom je snel snel weer wat leuks tegen.

Wij nemen de kinderwagen van een collega over. Ziet er nog super goed uit.



Phlox, echt geen idee. Dacht eerst heel sterk een meisje maar de laatste tijd gaat jongen ook sterk door mijn hoofd heen. Tijdens de combinatietest zei de VK dat ze aan de hand van de nub het heel duidelijk kon zien. Daarna versprak ze zich een paar keer en zei hij dus dat wordt ook gevoed door dat. Was toen bijna 13 weken dus je zou de nub dan wel goed moeten kunnen zien. Omdat de kleine zoveel bewoog hebben wij niks van diezelfde theorie kunnen achterhalen helaas hahaha. Nog een paar dagen
Alle reacties Link kopieren
Aahhh balen Viajera!!



Honingbijtje ik ben ook wel benieuwd waarom je het nog niet verteld heb. Lijkt mij nu inderdaad alleen maar lastiger worden met het verstoppen van je buik.



Sjoko wat leuk de eerste schopjes!! Ben echt zo benieuwd hoe dat voelt. Mijn placenta schijnt voor te liggen dus dan gaat het bij mij waarschijnlijk nog wel even duren voordat ik echt iets voel.



Phlox nog niet geshopt maar wel al heel veel gekeken op internet!! Mijn favoriete winkel (River Island) verkoopt ook baby en kinderkleding en daar wil ik heen!! In Amsterdam is de collectie heel klein maar eind oktober ga ik naar Rotterdam. Cant wait



Natas zeggen de meeste mensen niet hij als ze over de baby spreken? Deden ze bij mij ook voordat we echt het geslacht wisten.
If you can dream it you can do it
Alle reacties Link kopieren
viajera balen! Maar volgens mij staat er zoveel op dat jullie vast een nog veel mooiere wagen vinden



honingbijtje & sjoko leuk dat jullie al iets gevoeld hebben.

Kan niet wachten tot ik ook iets voel.





Natas-V ze spreken toch altijd in de hij vorm.

Of deed ze dat daarvoor niet ?





Gisteren even naar babydump en prenatal geweest. Nog even wat leuke dingen ingeslagen

Nog een weekje en dan kunnen we echt losgaan met kopen
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven