TELE2 ja of nee?

29-09-2016 23:57 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt...



Ik wil overstappen naar Tele2 omdat hun goedkoop zijn <3. Alleen ben ik bang dat ik er aan vast zit en dat het dan niet goed werkt :S



Tele2 (via glasvezel en mobiele telefoon) zijn jullie er tevreden mee of niet?
Hun zijn goedkoop dus gaan met die banaan
Geen problemen mee
Alle reacties Link kopieren
Thnks
Ja!



Erg tevreden mobiel. En je kunt eerst een maand sim only nemen als je wilt proberen.
Veel problemen.

En langzaam internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het super. Heb een sim-only abonnement die je per maand kunt veranderen en annuleren. Misschien iets om te proberen een maandje of 2 en dan over op een abbo?
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 30 september 2016 @ 00:09:

Veel problemen.

En langzaam internet.:o ai glasvezel of kabel? heb je 20mbit of 50mbit? Internet vind ik wel belangrijk om te weten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet laaiend enthousiast ervan geworden, te vaak verbinding die wegvalt en de klantenservice is waardeloos. Nu telfort, na wat opstartgedoe (waar de klantenservice wèl goed probeerde te helpen) gaat dat prima.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel tevreden met het internet van tele2 en daarbij hebben ze ook mooie aanbiedingen. Ook was mijn modem defect en hebben ze direct een nieuwe (gratis) toegestuurd, hele fijne service.



Over Tele 2 tv ben ik iets minder enthousiast, denk dat ik maandelijks moet resetten omdat ik zwart beeld heb, best irritant!
Alle reacties Link kopieren
quote:OliviaMoore schreef op 30 september 2016 @ 03:40:

Ik ben niet laaiend enthousiast ervan geworden, te vaak verbinding die wegvalt en de klantenservice is waardeloos. Nu telfort, na wat opstartgedoe (waar de klantenservice wèl goed probeerde te helpen) gaat dat prima.Bij mij is de verbinding nog nooit weggevallen
Ik heb ook tele2 en al veel gedoe gehad.
Alle reacties Link kopieren
Tja knopper dat kan. Ik hoor wel meer niet al te positieve geluiden. Aan TO te bepalen wat ze ermee doet.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg tevreden over KPN
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:hamerhaai schreef op 30 september 2016 @ 06:05:

ik ben erg tevreden over KPNIk ook. Glasvezel, tv en internet, vast en mobiel, privé en zakelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen alleen maar gezeur bij hun ons jaar is eindelijk voorbij en we gaan weg daar.

Ben nu voor de 3de keer afgesloten zonder reden. Alles is op tijd betaald (automatische incasso) maar ze kunnen me pas binnen 5 werkdagen weer aansluiten want er is iets mis gegaan in hun systeem en de vergoeding die ze me hebben beloofd wacht ik al maanden op.

En ik ben niet de enige kijk maar eens op hun Facebook pagina bij berichten van bezoekers.

Ik wou dat wij bij de kpn gebleven waren.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Als het werkt werkt het. Oversluiten en verhuizen is een ramp. Vorige keer zes weken zonder internet. Nu twee maanden van te voren doorgeven en is helemaal fout gegaan. Weer geen internet. Heel irritant.
Het plezier van de lage prijs is sneller vergeten dan beroerde service
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen; lees mijn topic van gisteren.



problemen tele2
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben al verschillende aanbieders geprobeerd en zijn over tele2 het meest tevreden. Hebben er tv, internet en mobiel afgesloten. Werkt allemaal super! Nog nooit zo snel internet en goede wifi ontvangst gehad. Ik zeg doen!
Schoonzus heeft meer dan 10 uur gebeld en is paar maanden verder. Zonder internet, maar met facturen. Fout ligt bij tele2.
Heb tele2 gehad tv Internet telefoon wat een drama! Helemaal meteen gamer in huis. Je kan niet online games spelen het zenderpakket is heel beperkt. Het is inderdaad goedkoop maar goedkoop is hier duidelijk duurkoop. Totaal niet waar voor je geld. Raad het zeker niet aan. Mobiele telefonie heb ik geen ervaring mee.
Alleen maar drama en gezeur gehad met Tele2. Echt nooit meer!
Op het werk Tele2 alleen maar gezeur mee, thuis KPN werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook problemen en gedoe en een waardeloze klantenservice die niet reageert, laat staan een probleem oplost.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven