Entertainment alle pijlers

Jandino dino

20-06-2016 23:30 47 berichten
Wat heb ik een hekel aan die gast. Nu bij rtl late night,laat de andere niet aan het woord. Iedereen kijkt ongemakkelijk naar elkaar en hij heeft het echt niet door gewoon! Hoe is hij ooit bekend geworden, snap er echt niks van! Bleh bah kada!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem wel leuk
Ik vind het ook een galbak! Zodra ik die kop op tv zie, schakel ik sneller dan het licht!
Wil iemand mij even uitleggen wat de logica is van dit topic?

En kan er dan ook een geopend worden over

-Sylvana Simons

-Gordon

-hoe heet ze, die koffie tijd miep

-Mark Rutte

Etc. etc. etc.
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 07:48:

Wil iemand mij even uitleggen wat de logica is van dit topic?

En kan er dan ook een geopend worden over

-Sylvana Simons

-Gordon

-hoe heet ze, die koffie tijd miep

-Mark Rutte

Etc. etc. etc.

TO wil even zijn gal spugen?

Zoals bij meer topics waar niet echt een echte logica voor is
Ik vind Jandino juist een hilarische man.



Zijn programma's vermaken me. En tja, we kunnen niet allemaal zijn zoals bijvoorbeeld Humberto Tan. Dat hij veel, snel en hard praat en druk is: dat hoort nu eenmaal bij hem. Ik vind dat hij het op zijn eigen manier fantastisch doet.



Maar goed. Ieder z'n mening. Hij betaalt zijn rekeningen in ieder geval al een tijdje van de meningen (kijkcijfers, uitverkochte shows, bezoekersaantal Bon Bini Holland) van mensen die hem wél leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 06:40:

[...]





Zal ik even een lijstje neer zetten van Bners die ik niet mag?oh ja hoor, dat doen we hier vaker
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 21 juni 2016 @ 08:00:

TO wil even zijn gal spugen?

Zoals bij meer topics waar niet echt een echte logica voor is

Lucht zo heerlijk op, even lekker zemelen over iemand.

En als je dan leest dat de meerderheid het met je eens is, geeft dat tóch een goed gevoel



Ik vind het programma Dance dance dance heel erg gaaf, maar Jandino mag er van mij gerust uit.

Ik word gewoon een soort agressief van die stem, die slaat op mijn irritatiesensoren of zo.
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 21 juni 2016 @ 09:11:

[...]



Lucht zo heerlijk op, even lekker zemelen over iemand.

En als je dan leest dat de meerderheid het met je eens is, geeft dat tóch een goed gevoel



Ik vind het programma Dance dance dance heel erg gaaf, maar Jandino mag er van mij gerust uit.

Ik word gewoon een soort agressief van die stem, die slaat op mijn irritatiesensoren of zo.



nou ok vooruit dan maar...

Ik kan altijd nog op zn Judeska's reageren als ik het er niet mee eens ben .

(Ff een break erop!!!)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zijn drukke gedoe ook niet om aan te kijken maar dat is puur persoonlijk. Word daar zenuwachtig van. Ik heb het wel eens gedwongen geprobeerd maar ik trek het echt niet en heb na afloop een zenuwen tik.
Geen.
Alle reacties Link kopieren
Eens met pikkie,

Ik vind dit echt een zuurpruimen zeik topic.

Ik vind hem wel heel grappig, maar vooral in cabaret. Ik snap wel dat mensen hem te druk vinden in tvshows. Ik kijk graag naar hem! En vind het juist vaak geappig al die opmerkingen/grapjes over verschillende culturen,maakt het allemaal wat luchtiger.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel heel erg lowbrow allemaal. Vind ik dan.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 21 juni 2016 @ 10:34:

Ik vind dit echt een zuurpruimen zeik topic.

Oh, gelukkig.

Dan heb ik de opzet toch goed begrepen
You don't have to fit into the format
quote:Lotte35 schreef op 21 juni 2016 @ 11:16:

[...]



Oh, gelukkig.

Dan heb ik de opzet toch goed begrepen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha idd
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 21 juni 2016 @ 10:34:

Eens met pikkie,

Ik vind dit echt een zuurpruimen zeik topic.

Ik vind hem wel heel grappig, maar vooral in cabaret. Ik snap wel dat mensen hem te druk vinden in tvshows. Ik kijk graag naar hem! En vind het juist vaak geappig al die opmerkingen/grapjes over verschillende culturen,maakt het allemaal wat luchtiger.



Dat mag, en ik mag hem een over het paard getilde lelijke uitsloverige schreeuwerd vinden.



TOG?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja meid, iedereen zn ding toch.

Ik vind het jammer ( voor hun) dat mensen soms zo sterk de behoefte hebben om anderen af te zeiken. Dat is niet mijn ding niet:).
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 juni 2016 @ 06:40:

[...]





+1

Wat een gezeik zeg...

Mag je die man niet? Gefeliciteerd.

Zal ik even een lijstje neer zetten van Bners die ik niet mag?Ja Alice, dan is het topic vol !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:juliadenders schreef op 21 juni 2016 @ 12:37:

Ja meid, iedereen zn ding toch.

Ik vind het jammer ( voor hun) dat mensen soms zo sterk de behoefte hebben om anderen af te zeiken. Dat is niet mijn ding niet.

Aha!

Dus het is je ding stiekem wél.



Flauw.

Sorry.

Vergeef me.

Ik ben gewoon een muggenzifterige zeikerd
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem leuk! Maar het is idd wel zo'n type die je of leuk vindt, of verschrikkelijk. Net als Geer & Goor, bijvoorbeeld.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde vanavond eens Dino kijken omdat Annemarie Keizer te gast was, leek me wel leuk maar ben weggezapt. En hij heeft er weer zo'n debiel typetje bij (met dat paella maken).
Laat die vent met rust en ga wat doen met je leven.
quote:thee schreef op 30 september 2016 @ 01:19:

Ik wilde vanavond eens Dino kijken omdat Annemarie Keizer te gast was, leek me wel leuk maar ben weggezapt. En hij heeft er weer zo'n debiel typetje bij (met dat paella maken).Ik had hetzelfde. Hij kan echt niet intervieuwen. Ik had medelijden met Annemarie. Ze voelde zich volgens mij heel ongemakkelijk. Koffietijd was meer haar ding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven