Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2016

29-07-2016 19:27 1350 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 September gaat het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson van start.

Wederom met bekende ( en iets minder bekende ) Nederlanders.

De deelnemers zijn nog niet bekend gemaakt.



Wie gaat er kijken?
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 29 september 2016 @ 22:09:

[...]





Ik had het over Lex.



Oh. Leek alsof je het over Dave had.

My bad.
Alle reacties Link kopieren
En Elle heeft Bertie net uitgelegd dat Lex haar genaaid heeft. Ik kijk al uit naar de aankomst van Lex
Alle reacties Link kopieren
Hij had gewoon naar de underdogs (Bartho en Elle) moeten luisteren. Dan was Anna eruit geweest en was het pact minder sterk. Ik vraag me wel af wat ze met iedereen op verliezerseiland gaan doen. Moeten ze op het laatst een proef doen waarbij er maar 1 doorgaat? Komt er al eerder een confrontatie? Vragen en nog meer vragen..
Niets hoeft, paarden wel
Alle reacties Link kopieren
Net goed voor Lex. Wat een kwal. Dave mocht ik nooit zo, aandachtstrekker, maar op het eiland vind ik hem echt tof!
Carpe Diem!
Ik vond Dave altijd een glibber maar vanavond kwam hij sterk uit de hoek op de eilandraad. Gaf lex even de deksel op de pan.
Of is t neus?
quote:[message=24450249,noline]miaauw schreef op 29 september 2016 @ 22:44[/Jmessage]:

Hij had gewoon naar de underdogs (Bartho en Elle) moeten luisteren. Dan was Anna eruit geweest en was het pact minder sterk. Ik vraag me wel af wat ze met iedereen op verliezerseiland gaan doen. Moeten ze op het laatst een proef doen waarbij er maar 1 doorgaat? Komt er al eerder een confrontatie? Vragen en nog meer vragen..Ja toen heeft hij zijn eigen graf gegraven. Hij had kunnen weten dat hij de volgende dan zou worden.
Heb me weer groen en geel geergerd aan eihoofd. Maar zulke mensen moet je er ook inhebben. Maar hoop toch dat hij of die kraantje er de volgende week uit liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Lex eigenlijk heerlijk schattig onnozel.

Hij lijkt zich helemaal de tactische speler te voelen, maar wed steeds op het verkeerde paard

Probeert ook one of te guy's te zijn, maar totaal niet door dat hij de Charlie Brown is van de groep

Sorry, maar ik vind het gewoon aandoenlijk om te zien.



En dan mag hij volgende week ook nog bij Elle op het matje komen

Echt, die man wil je toch een aai over zijn bol geven.

Ik mis nog net snoopy naast hem.



Dave , jayjay, en kraantje. Ugh.. Wat een hoop irritante testosteron bij elkaar.

Ik zou echt constant een teiltje nodig hebben als ik in dat gezelschap verkeerde.

Bartho vind ik een hele lieve man.



Bertie is tot nu toe mijn favoriet !

Verder vind ik er nog veel onzichtbaar dus nog niet echt een mening over.
Alle reacties Link kopieren
Lex zit in een vergelijkbare situatie als Wietze vorig jaar.
My oh my... Wat kan ik me voorstellen dat mensen daar zich rot ergeren aan die Jay Jay. Ik trek dat ook slecht, die gast. Bleh.

Anna en die surfster vind ik ook niet zo sympathiek.



Lex; jak.... Altijd zo'n hekel als iemand helemaal verontwaardigd doet en gaat zitten huilen, terwijl hij zelf mensen veel harder naait en zelf degene is die met complotjes begint.

Wat hij vorige week deed vind ik vele malen valser.



Dave verrast mij tot nu toe echt heel positief. Als mens. Ik had verwacht dat hij zich ook veel meer als zo'n haantje zou gedragen, maar ik vind hem tot nu toe aardig en volwassen.



Het programma zelf vind ik eigenlijk niet meer zo leuk. Het draait teveel om de proef de hele uitzending en om complotjes. Op MTV heb je zo'n soort programma waar het echt om overleven in de jungle draait. Dat vind ik eigenlijk veel gaver.
Die Dio vind ik ook tof, maar ik heb ook wel een zwak voor dat soort gasten; relaxed, grappig..
Alle reacties Link kopieren
Jessie zal wel spijt krijgen van haar keuze denk ik met Jayjay en Kraantje. Testosteronbom die daar nog een keer gaat ontploffen.



Ik vind Dave leuker dan ik had verwacht Ik ken hem totaal niet maar alleen uit de verhalen op de media. Hij is eerlijk en tamelijk slim (met dat hij niet Jayjay en kraantje samen in zijn team wilde).



Dio is een leuke kerel idd!
Alle reacties Link kopieren
Best een leuke aflevering vond ik. Had wel een beetje plaatsvervangende schaamte om Lex, wat een betonplaat voor z'n kop heeft die joh! Met z'n deal die niet is nagekomen. Als hij een beetje meer inzicht had gehad, had hij toch kunnen merken dat niemand echt op zijn complotpogingen inging?

Jalou die er met d'r bamboestokken vandoor ging.. moest er wel om lachen, maar dat geeft wel weer haar sportersmentaliteit weer. Voor je eigen hachje zorgen.



Ik vind het leuk dat er meerdere mensen op afvallerseiland zitten, zonder proeven etc. Dan gaat het weer een beetje terug naar echt survivalen zonder te hoeven konkelen en complotjes te smeden. Bertie is daar echt heel goed in en het is leuk haar zo bezig te zien. Ben wel benieuwd hoe ze daar straks mee omgaan, er moeten toch wel mensen echt weg straks?



Jayjay en Kraantje mogen ze van mij nog steeds over de rand van de boot heen wieberen wmb, en Dave valt me 100% mee. Bartho is lief maar denk niet dat die het lang gaat redden. Kan ie lekker naar Bertie en Elle

Rest nog niet genoeg van gezien om een mening over te hebben denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik eigenlijk niet zo goed op let tijdens het kijken. Ik vind dus eigenlijk niemand echt leuk alleen Dio en Dave valt me wel mee.
Nee, ik doe ook constant andere dingen. Moet steeds terugspoelen. Jessie komt niet echt als slimste uit de bus, gelukkig heeft ze dat zelf ook door.



En ik heb als enige geloof ik wel sympathie voor Lex, vond het echt sneu. En ze hadden ook gewoon eerlijk kunnen zeggen: gast, sorry, maar jij gaat eruit.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me over verbaasde ( ja, ik doe ook andere dingen tijdens het kijken dus misschien heb ik het gemist) was dat ook de naam van Gaby uit de urn kwam.

Bij wie kwam dat dan vandaan? Die had dan toch duidelijk niet op zitten letten bij het bespreken van de complotten.
Brommerpech
Ik denk dat Bartho op Gaby gestemd heeft. Hij was niet in het complot van de anderen betrokken. Wel opvallend dat hij zich ook niet aangesloten heeft bij Lex, hoewel hij wel liet lijken dit wel te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Jay Jay wel met schaamte terugkijkt. Lijkt me echt naar om jezelf zo te zien, hoe groot je ego ook is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist leuk dat ER met BNers is. Je hebt van te voren een beeld vanuit de media...en dan kun je zien hoe ze wat meer echt zijn. Ook dan heeft het wel te maken met hoe ze in beeld worden gebracht maar ze kunnen je niet als eikel of eikelina neerzetten als je dat niet bent. Ik hou dr van.
Alle reacties Link kopieren
Lex. Is kneus

Jayjay haat snap ik niet zo eigenlijk, vind die surfster onsympathiek

Love Dave
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van allemaal Jalou het minst sympathiek overkomen. Sterker nog, ik erger me behoorlijk wanneer zij in beeld komt. Komt arrogant en betweterig over.
quote:annie_de_rooij schreef op 30 september 2016 @ 11:42:

Waar ik me over verbaasde ( ja, ik doe ook andere dingen tijdens het kijken dus misschien heb ik het gemist) was dat ook de naam van Gaby uit de urn kwam.

Bij wie kwam dat dan vandaan? Die had dan toch duidelijk niet op zitten letten bij het bespreken van de complotten.Ja, dat vroeg ik me ook nog af!
quote:Zilverwerk schreef op 30 september 2016 @ 11:48:

Ik vind het juist leuk dat ER met BNers is. Je hebt van te voren een beeld vanuit de media...en dan kun je zien hoe ze wat meer echt zijn. Ook dan heeft het wel te maken met hoe ze in beeld worden gebracht maar ze kunnen je niet als eikel of eikelina neerzetten als je dat niet bent. Ik hou dr van.Dan moet de B van BN'er wel voor Bekend staan. En dt doet het allang niet meer.
Die surfster is ook mijn favoriet niet. Ik ben helemaal voor Dio en nu ook een beetje voor Dave.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven