Singles verzamelen! Voor alle (nutteloze) kletspraat

29-09-2016 10:49 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het minder van Tinder 5/Kleppen over Happn raakt vervuild door kletspraat vinden een aantal dames (wat ook wel een beetje zo is). Dus voor de dames en mannen die behoefte hebben aan gebabbel, gekletst of wat dan ook over daten, het single leven of weet ik wat is hier een nieuw topic.



Voel je welkom, ook als je niet bij het oude topic hebt geschreven!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ik heb dit weekend een date via tinder! Ik vind 'm nu al heel leuk... enige ding is dat ik normaal op bruin/zwart haar val en hij is blond, maar verder zijn we echt een match. Hij gaat voor me koken
Ah leuk Jempo!



Heb je al eerder gedate via Tinder?
Alle reacties Link kopieren
Niks sletty slettenstein!



Seksgodin!



Nee ik wil me niet op meerdere mannen tegelijk concentreren, te veel gedoe en te ingewikkeld.

Kost me ook energie, scharrelen levert me vrij weinig op.

Ook in de periodes dat ik alleen ben vind ik dat wel prima. De behoefte aan fysiek contact of seks ebt dan wel weg



Toen ik jonger was deed ik het wel hoor

Maar op een gegeven moment had ik het wel gezien ofzo

Kan ook weer veranderen natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 29 september 2016 @ 21:25:

Joehoe ik heb dit weekend een date via tinder! Ik vind 'm nu al heel leuk... enige ding is dat ik normaal op bruin/zwart haar val en hij is blond, maar verder zijn we echt een match. Hij gaat voor me koken Heeeee Jempo
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb er de vorige keer een relatie uit gehaald van 2,5 jaar! Nu sinds twee maanden uit, tinder maar weer geïnstalleerd en poging twee
Alle reacties Link kopieren
Ik focus me ook maar op één man tegelijk. Heb één keer de fout gemaakt om met meerdere mannen tegelijk te chatten, ik vergat wat ik tegen wie had gezegd en andersom... vrij gênante situaties leverde dat op.
Leuk zeg! Als het iets wordt met je date is dat meteen ook goed voor de Tinderstatistieken hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 29 september 2016 @ 13:18:

@ach dat klopt! Het is een luxeprobleem, ik vind het vooral lastig nu als date niet in dezelfde stad woont. Anders ga je toch makkelijker even langs, nu is toch 40 minuten met de auto, dan doe je dat minder snel.



Ik heb 'm ook op max. 15 km staan. Ik heb geen zin om zover te reizen voor een man die misschien wel verschrikkelijk tegenvalt, wil ook niet direct zoveel tijd aan iemand besteden. Wil gewoon direct weg kunnen gaan als het niet bevalt. Daarnaast zie ik dat in een relatie ook niet zitten, dat gereis en geplan.



Maar ik was een tijdje terug een weekje in m'n uppie in Antwerpen, dan vind ik het wel leuk om matches te zijn met mensen uit de buurt. Uiteindelijk met niemand concreet iets afgesproken, maar had het wel gedaan als ik een leuk iemand was tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:biebje schreef op 29 september 2016 @ 21:38:

Leuk zeg! Als het iets wordt met je date is dat meteen ook goed voor de Tinderstatistieken hier.Dat zou wel heel leuk zijn! Ik gun het mezelf ook van harte, een leuke fijne vent. Hou jullie uiteraard up-to-date!
Alle reacties Link kopieren
quote:gekgezichtje schreef op 29 september 2016 @ 20:49:

Ik raak na mijn eerste (en tevens laatste) lange relatie erg snel verveeld, en wil constant geprikkeld worden door iemand. Komt ook door mijn adhd hoor, maar ik vind het nu wel prettig dat ik niet zo wanhopig hoef te trekken aan iemand zoals mijn ex, die niet van de bank af te branden was.

Ohhh, dit herken ik maar al te goed.

Mijn ex kon ook niks verzinnen om te doen behalve tv kijken/gamen. Echt vreselijk.

Ik heb alleen geen ADHD, maar ik raak ook snel verveeld en wil niet graag dag in dag uit hetzelfde doen. In ons geval dus eigenlijk niks... Wil ook nooit meer zo'n man hoor. Liever iemand die het ook leuk vind om echt samen dingen te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Edit: 1 keer is genoeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 29 september 2016 @ 21:40:

[...]





Maar ik was een tijdje terug een weekje in m'n uppie in Antwerpen, dan vind ik het wel leuk om matches te zijn met mensen uit de buurt. Uiteindelijk met niemand concreet iets afgesproken, maar had het wel gedaan als ik een leuk iemand was tegengekomen.



Dat heb ik van de zomer ook gedaan in berlijn en wel afgesproken

was een hele leuke avond
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 29 september 2016 @ 21:45:

[...]

Dat heb ik van de zomer ook gedaan in berlijn en wel afgesproken

was een hele leuke avond Wat tof! Berlijn is daar ook een perfecte stad voor!
Alle reacties Link kopieren
@jempo ik ook alleen, mijn opdracht van werk is in zijn stad, dan neemt ie hem toch mee



En ik vind het het wel waard. Ik kom maar weinig mannen tegen die mij kunnen boeien zowel qua uiterlijk als karakter en als ik dan een uur moet reizen heb ik dat er graag voor over.



@kraaitje heb je het over mijn ex?
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit.



ik vraag me ook wel eens af of ik geschikt relatiemateriaal ben. Ik ben toch wel een geval apart en dus zeker geen standaardvrouw. Ik ben al geen meisje meisje die er in de laatste mode bijloopt. Ik ben soms knettergek zeker met een avondje stappen. Daarnaast ben ik een erg vrijgevochten type: onderneem veel alleen en ga alleen stappen en op reis. Ikmerk dat ik daardoor mannen snel saai vind. Ik ben -al zeg ik het zelf- een stoere vrouw en daardoor vallen al snel veel types af. Want ik match niet met een doorsnee iemand raar maar waar. Verder ben ik ook behoorlijk links en filosofisch iemand die best wel idealistisch is en over veel dingen nadenkt. Kortom ik ben geen standaard persoon en (denk ik) best een beetje raar in de ogen van anderen. Hoop ooit wel een leuke man te treffen.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je misschien een beetje op de verkeerde plekken mick, want wat jij beschrijft is in mijn omgeving eigenlijk aardig standaard. Ik herken me wel in jouw omschrijving maar ik vind mezelf echt niet bijzonder of enorm afwijkend. Ik zou ook niet snel van mezelf zeggen dat ik knettergek ben...Het komt ook een beetje arrogant over, dat andere mensen blijkbaar doorsnee zijn en jij niet. Want iedereen is toch anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:

Wat is daar arrogant aan? Het is gewoon zo. Anderen zeggen dat ook tegen me. En het is ook niet dat ik me beter voel dan anderen, maar wel anders. En daar baal ik soms best van.



Pinda-Kaas schreef op 30 september 2016 @ 00:21:

Dan ben je misschien een beetje op de verkeerde plekken mick, want wat jij beschrijft is in mijn omgeving eigenlijk aardig standaard. Ik herken me wel in jouw omschrijving maar ik vind mezelf echt niet bijzonder of enorm afwijkend. Ik zou ook niet snel van mezelf zeggen dat ik knettergek ben...Het komt ook een beetje arrogant over, dat andere mensen blijkbaar doorsnee zijn en jij niet. Want iedereen is toch anders.
Alle reacties Link kopieren
hallo..ik zal mijn update ook maar neerzetten hier ipv het andere topic.

nou geslaagd voor het motor rijbewijs...yeahhhh....

net terug van een leuke avond in de lokale kroeg samen met vrienden en vriendinnen..

topavond gehad maar keer op keer zeggen de vrouwen dat ik te lief ben.

ik ben er nu wel achter dat ze dat zeggen om voorzichtig te zeggen dat ze niks in mij zien.

er was er 1 heel eerlijk wat dat betreft.

hè hè....ik ga de vrouw ietsje beter begrijpen maar toch vraag ik me af wat is er dan fout aan mij?

heb mn eigen huis auto en vast werk...zaken met ex goed geregeld en geen gezeur verder..

nou ja het zal wel en ga vrolijk verder met mijn lijstje..
Alle reacties Link kopieren
quote:Jenette schreef op 29 september 2016 @ 16:39:

Daan, gewoon gaaaqn met die banaan! Wat let je?



Aantrekkingskracht is iets vreemds..



Ze heeft in beginsel alles wat ik normaal gesproken in een vrouw zoek : verschrikkelijk intelligent (intelligenter dan ik zelf denk ik zelfs), lief, en we kennen elkaar al een paar jaar en bovendien heeft ze het in die paar jaar al een aantal keren ''geprobeerd'' bij mij, dus ze is wel degelijk serieus. Qua uiterlijk ook prachtig, maar op de één of andere manier is ze mijn type niet. Vind het altijd zo zeurderig als mensen dingen zegen als ''is mijn type niet'', maar het voelt wel zo.



Aan de andere kant ben ik zelf nu al een paar maanden helemaal weg van een meisje van 19 (!) jaar. Heb al even research gedaan, en in oktober wordt ze twintig, ik ben 26. Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt helemaal ondersteboven van haar uitstraling. Ze is serveerster in een brasserie waar ik met vrienden wel eens een biertje ga drinken in het weekend, en ken haar verder ook nauwelijks en heb haar niet eens op Facebook ofzo.



Als gevoelens en aantrekkingskracht nu logisch waren, was het allemaal een stuk simpeler geweest haha. Soms denk ik wel eens ''waarom waag ik niet een poging?'', maar ik vind het leeftijdsverschil best wel groot eigenlijk.
20 en 26 hoeft geen groot leeftijdsverschil te zijn. Het ligt er echt aan hoe 'volwassen' zij is. Het zal je vast niet onbekend in de oren klinken dat mannen 3 jaar achterlopen en vrouwen 2/3 jaar voorlopen. (Precieze aantallen zou je even moeten googlen.) Maar als het echt nog een meisje-meisje is en jij al klaar bent voor iets serieus dan heb je een ander soort relatie dan wanneer ze aardig volwassen is. Ligt echt aan de persoon denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik Benjij gefeliciteerd?



Daan, ik vraag me of het niet alleen lust is? Ik vind het leeftijdsverschil te groot op deze leeftijd, jullie zitten beetje in andere fases zou ik denken.



Ik ben het niet eens met pindakaas, mick. Herken wel een beetje wat je schrijft, maar dan anders. Soms denk was ik maar als man geboren, daar zouden mijn eigenschappen beter bijpassen, aangezien ik niet echt verzorgend ben, een schoonmaakster heb omdat ik echt niet kan poetsen, veel praktischer ingesteld van vriendinnen, alles wat eng is leuk vind en (zeer) ambitieus ben. Ben ik ook nog een grote nerd die gadgets helemaal leuk vind!



Gelukkig ben ik dan wel weer een meisje-meisje qua uiterlijk ;)



Mick bij iedereen past iemand, hoe oud ben jij trouwens? Ik ken nog een man van 33 die graag een relatie en kinderen wil, hij valt denk ik op jouw qua type,
Alle reacties Link kopieren
quote:daanbanaaan schreef op 30 september 2016 @ 01:33:

[...]





Aantrekkingskracht is iets vreemds..



Ze heeft in beginsel alles wat ik normaal gesproken in een vrouw zoek : verschrikkelijk intelligent (intelligenter dan ik zelf denk ik zelfs), lief, en we kennen elkaar al een paar jaar en bovendien heeft ze het in die paar jaar al een aantal keren ''geprobeerd'' bij mij, dus ze is wel degelijk serieus. Qua uiterlijk ook prachtig, maar op de één of andere manier is ze mijn type niet. Vind het altijd zo zeurderig als mensen dingen zegen als ''is mijn type niet'', maar het voelt wel zo.



Als gevoelens en aantrekkingskracht nu logisch waren, was het allemaal een stuk simpeler geweest haha. Soms denk ik wel eens ''waarom waag ik niet een poging?'', maar ik vind het leeftijdsverschil best wel groot eigenlijk.



Typisch is dat inderdaad.

Ik ken ook al een aantal jaar een ontzettend aantrekkelijke en intelligente vrouw en zij zou ook wel meer van mij willen.

Zij heeft een warme persoonlijkheid en is ontzettend lief, is geïnteresseerd ( iets wat ik persoonlijk erg belangrijk vind, interesse in elkaar ) en ze heeft een dochter, ik heb geen kinderenn.

Het is een vrouwelijke vrouw, aandacht voor detail en zo kan ik nog wel door blijven gaan.

Geen idee wat het is, het plaatje klopt maar ik heb er geen gevoel bij en kan dat ergens best jammer vinden.

Zij is iets ouder dan mij ( ik ben 38 ) en ik hou het contact zo beperkt mogelijk, simpelweg omdat ik het vervelend vind om haar te moeten vertellen dat ik geen gevoelens voor haar heb voor het geval ze weer eens een balletje op gooit.

Ik gun haar oprecht echt de aller-liefste kerel ter wereld, ik ben het niet.

Van de andere kant is het andersom naar mij ook gebeurd.



En dat daten, nu 5 jaar single en de eerste jaren na mijn relatie geen gebrek aan dates maar nu lijkt het wel of ik het daten "verleerd" ben ofzo.
Alle reacties Link kopieren
...Tinder vrl maar weer aan de kant gegooid...laatste date was leuk, maar beklemt me...wil te veel...te snel...t aftastende is juist zo leuk...toch?...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 30 september 2016 @ 07:08:

20 en 26 hoeft geen groot leeftijdsverschil te zijn. Het ligt er echt aan hoe 'volwassen' zij is. Het zal je vast niet onbekend in de oren klinken dat mannen 3 jaar achterlopen en vrouwen 2/3 jaar voorlopen. (Precieze aantallen zou je even moeten googlen.) Maar als het echt nog een meisje-meisje is en jij al klaar bent voor iets serieus dan heb je een ander soort relatie dan wanneer ze aardig volwassen is. Ligt echt aan de persoon denk ik.



Nja dan ben ik alweer 27, maar ik snap je punt.



Het stomme is, daar ken ik haar dan weer net niet goed genoeg voor. Op zich is ze niet iemand die lid is bij studentenverenigingen en drie avonden per week tot diep in de nacht in een of andere sociëteit hangt. Dat zou toch wel moeilijk samen gaan met iemand die fulltime werkt. Wat betreft dat voor- en achterlopen, dat herken ik wel van een paar jaar geleden inderdaad of toen ik nog in mijn studententijd zat, maar bij een dergelijk leeftijdsverschil merk je toch wel aan de kleinere dingetjes. Wat overigens niet per se een probleem hoef te zijn...



quote:missmadame schreef op 30 september 2016 @ 07:24:

Ik Benjij gefeliciteerd?



Daan, ik vraag me of het niet alleen lust is? Ik vind het leeftijdsverschil te groot op deze leeftijd, jullie zitten beetje in andere fases zou ik denken.

Lust is er altijd wel een onderdeel van, maar dit is wel breder dan alleen dat. Het leeftijdsverschil is inderdaad fors, maar ik was zelf ook wat aan de late kant met afstuderen, fulltime werken etcetera ( eigenlijk net pas begonnen ) . Wil niet zeggen dat ik lang een kleuter ben gebleven, maar het verschil was denk ik groter geweest als ik al vanaf mijn 23e fulltime aan de bak was. Zelf ben ik in principe pas een jaar mijn studententijd uit. Maargoed er zijn zo veel mooie en leuke vrouwen, lastig allemaal haha
Daan, je kunt het altijd proberen. Vraag haar eens mee op date en dan zie je wel of het klikt. Wie weet komt er iets moois uit, maar misschien knap je ook wel op d'r af.



Vooralsnog vind ik leeftijd (bijna) niets zeggen. Op mijn 18e was ik het huis uit om samen te gaan wonen en nu dop ik sinds mijn 20e m'n eigen boontjes. Ik ga ook niet elk weekend uit, studeer en werk 4 dagen in de week maar ben aanzienlijk volwassener dan de meeste leeftijdsgenoten. Dat trekt dan ook volwassen mannen aan, ik heb eigenlijk nog maar 2 keer gedate met iemand die 3 jaar ouder was en de rest van de mannen waren allemaal boven de 25.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven