Mannen onder elkaar

26-09-2016 19:34 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben in onze vriendenkring een aantal homomannen. Nu vertelde er eentje een tijd geleden dat hij vaak (een paar keer per week) in een sexshop komt waar je ook films kunt kijken in een zaaltje. Hij zei dat er heel veel heteromannen komen die sex hebben met elkaar en/of met homomannen. Hij zei dat het in de meeste gevallen om getrouwde mannen gaat.

Nu dacht ik altijd at dat misschien wat overtrokken was en het wel meeviel. Maar nu zit een bevriend stel van ons in een crisis. Zij is er achter gekomen dat hij ook wel eens sex met mannen heeft in een dergelijke setting. We hebben hem gesproken omdat we proberen hen te helpen met hun probleem. Hij vertelde dat hij regelmatig sex heeft (had) met mannen. Maar hij vertelde ook dat hij niet de enige is en dat het in de gelegenheid waar hij komt altijd erg druk is met heteromannen die sex met elkaar hebben. Hij zegt dat het tussen de middag en 's middags tussen 4 en 7 altijd erg druk is met mannen die duidelijk van hun werk komen.

Ik ben hier toch wel van geschrokken. Ik vertrouw mijn man en weet zeker dat hij dit niet doet. Maar denken we dat niet allemaal? Er zullen toch vrouwen zijn van wie de man dus buiten hun relatie sex heeft met andere mannen. Als ik de twee mannen moet geloven (en ik heb geen reden dat niet te doen) zijn er dus heel veel mannen die sex hebben met andere mannen. Ik weet natuurlijk geen aantallen maar er is mij verteld dat het altijd erg druk is in dit soort gelegenheden.

Ik vind dit erg verontrustend en ben benieuwd wat andere vrouwen hier over denken.
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 09:53:

[...]





Als je zulke treffende Posts hebt dan verdien je het hoor.Dank je
quote:stellar schreef op 26 september 2016 @ 23:36:

Het valt mij op dat het voor vrouwen veel meer geaccepteerd is om bi te zijn dan voor mannen.

Wat eigenlijk best raar (en erg) is want zo worden de bi-mannen letterlijk en figuurlijk in een verdomhoekje gestopt.

Vertel een date dat je bi bent als vrouw en 9/10 krijg je daar een enthousiaste reactie op maar andersom is t een afknapper.Vrouwen hebben geen lul hè. Kunnen 'em nergens insteken. Wat dat betreft is seks tussen 2 vrouwen feitelijk onschuldig, fysiek gezien.
Ik dacht echt dat dit zou gaan over mannen avondjes bier tieten hompen vlees op de BBQ.
Alle reacties Link kopieren
Ik steek voor niemand, niemand dus behalve mijn moeder dan, mijn handen in het vuur.



Ik vertrouw mensen tot de voordeur zeg maar.



Dus ja, ik geloof het zo hoor.
quote:strikjemetstippels schreef op 27 september 2016 @ 19:36:

Ik dacht echt dat dit zou gaan over mannen avondjes bier tieten hompen vlees op de BBQ.





Ooit in een film gehoord; ogenschijnlijk hetero-mannen die seks met mannen hebben zijn 'on the down-low'. Vrouw en kinders thuis en regelmatig seks met een man omdat ze daar behoefte aan hebben.
Persoonlijk vind ik het jammer dat er idd nog altijd een taboe heerst over hetero- mannen die seks hebben met elkaar.

Ik vind het best erotisch om te zien. Een man is imo niet ineens homo omdat hij een keer seks heeft met een andere man. De reden is naar mijn mening gewoon dezelfde als waarom een vrouw wel eens seks heeft met een andere vrouw, nl: het is lekker.



Het hele verhaal omtrent dat mannen ( of vrouwen) het stiekem doen heeft met bedrog te maken. En daar heb ik persoonlijk wel moeite mee. Of dat nou met een man gebeurd of met een vrouw. Bedrog is bedrog.
quote:Amand schreef op 27 september 2016 @ 18:41:

[...]



Vrouwen hebben geen lul hè. Kunnen 'em nergens insteken. Wat dat betreft is seks tussen 2 vrouwen feitelijk onschuldig, fysiek gezien.



Ik denk dat t voor een keertje niks te maken heeft met het wel of niet hebben van een lul. Vrouwen hebben 10 vingers waar ze ook heel niet onschuldige dingen mee kunnen uitspoken.

Ik denk dat het te maken heeft met het verschil in beleving van sex en ouderwetse rolverdeling.

Een man die sex wil/heeft met een andere man wordt al snel als minder man gezien bv.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 27 september 2016 @ 20:34:

Persoonlijk vind ik het jammer dat er idd nog altijd een taboe heerst over hetero- mannen die seks hebben met elkaar.

Ik vind het best erotisch om te zien. Een man is imo niet ineens homo omdat hij een keer seks heeft met een andere man. De reden is naar mijn mening gewoon dezelfde als waarom een vrouw wel eens seks heeft met een andere vrouw, nl: het is lekker.



Het hele verhaal omtrent dat mannen ( of vrouwen) het stiekem doen heeft met bedrog te maken. En daar heb ik persoonlijk wel moeite mee. Of dat nou met een man gebeurd of met een vrouw. Bedrog is bedrog.

Same. Twee mooie mannen is meer dan een mooie man. Niets mis mee.

Stiekem achter iemand z'n rug omdoen is wel wat mis mee. Geslacht maakt dan niet uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 27 september 2016 @ 22:50:

[...]



Same. Twee mooie mannen is meer dan een mooie man. Niets mis mee.

Stiekem achter iemand z'n rug omdoen is wel wat mis mee. Geslacht maakt dan niet uitSluit ik me bij aan, wie met wie seks heeft maakt mij niet uit, als er binnen een relatie maar eerlijk over wordt gecommuniceerd.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 27 september 2016 @ 19:36:

Ik dacht echt dat dit zou gaan over mannen avondjes bier tieten hompen vlees op de BBQ.Nope, de topictitel slaat op het meest bedreven mannenstandje
...
Alle reacties Link kopieren
Ach, overal is het wel wat. Voor elke man die na zijn werk nog even zo'n aftrek-zaaltje in duikt, zijn er minstens drie vrouwen die na het afzetten van de kinderen op het schoolplein samen thee gaan drinken en daarna elkaar bevredigen. Dit is een haast nog groter taboe. Het gebeurt op grote schaal, maar nog geen Oprah of Alberto Stegeman die er in is gedoken.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer een man of vrouw behoefte heeft om seks te hebben met iemand van hetzelfde geslacht, moet dat bespreekbaar zijn binnen een relatie.

Ikzelf heb die behoefte niet, maar mijn partner pijpt zo af en toe wel een man hoor. En dan ben ik er ook gewoon bij. Nog eens geil om te zien ook. :-)
Hoe kom je daarbij Gijs?
Alle reacties Link kopieren
quote:Madyn schreef op 28 september 2016 @ 22:17:

Hoe kom je daarbij Gijs?Omdat ik er meer dan 1x over gehoord heb. Dat moet het topje van een ijsberg zijn.
Welnee.

Dat is een mythe.

Je zou het graag wíllen maar dat is wat anders.
quote:GijsdeGoede schreef op 28 september 2016 @ 09:52:

Ach, overal is het wel wat. Voor elke man die na zijn werk nog even zo'n aftrek-zaaltje in duikt, zijn er minstens drie vrouwen die na het afzetten van de kinderen op het schoolplein samen thee gaan drinken en daarna elkaar bevredigen. Dit is een haast nog groter taboe. Het gebeurt op grote schaal, maar nog geen Oprah of Alberto Stegeman die er in is gedoken.

Je hebt gelijk.

Ik was echt een half jaar van slag toen ik mijn kind niet meer naar school hoefde te brengen. Ik miste de sherry en theemomentjes zo. Heb nog nooit zo goed in mn vel gezeten als in die lagere schooltijd van koter. Oh en thee met honing!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven