niet kunnen klaar komen.

29-09-2016 17:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een beetje beschamend onderwerp..

Maar ik kan niet klaar komen althans dat denk ik. Wellicht herken ik alleen het gevoel niet? Als ik erover lees staat overal dat je het direct weet wanneer je klaar gekomen ben dus misschien verwacht ik er ook teveel van.

Maar goed, ik weet dus niet of ik klaar kan komen niet door een man of gewoon door mezelf soms denk ik het zelf wel.. maar zeker ben ik er niet van. Er is geen speciaal gevoel of iets meestal is het gewoon wel fijn tot ik afgeleid raak en het gevoel weg is. Waardoor ik denk dat ik dan wel gekomen zou zijn omdat het wel oke is.



Waarom dit topic? Omdat laatst iemand mij helemaal knettergek maakte in bed maar er geen ontlading kwam bij mij. Ik heb zowiezo last van een grootte controle drang maar weet niet hoe ik dat los kan laten. Lichamelijk had ik waarschijnlijk die dag wel meerdere keren kunnen komen maar doordat mijn hoofd niet mee werkte werd het uiteindelijk meer een marteling dan wat anders. Alsof je constant iets heel lekkers voor je gehouden krijg. Je kan het ruiken, zien en proeven, maar het eten mag je niet van jezelf om een rede die je niet begrijpt.



Ik snap dat het er wat warrig staat.. Vind het een lastig onderwerp en snap mezelf niet helemaal hierin. Wellicht is dit verhaal wel herkenbaar voor iemand en heeft die tips?
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar, maar inderdaad als je een keer bent gekomen dan weet je het echt wel.

Ik heb zelf ook die enorme controledrang en moeite met loslaten en concentreren zonder dat ik bewijzen van spreken het boodschappenlijstje in mn hoofd opnoem Huidige partner ook de enige bij wie het ooit is gelukt en de eerste keer moest ik echt janken gewoon, zoveel spanning kwam er ineens uit ofzo hahaha. En geloof me, oefening baart kunst.

Het zit ook voor een deel tussen je oren, je helemaal te durven laten gaan
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
Alle reacties Link kopieren
Wat trekt je aan in de sex? Waar wordt je geil van plat gezegd? Kijk of er over dat onderwerp verhalen te vinden zijn. Misschien wakkert het wat aan. Koop daarbij een goede vibrator en ga aan de slag. Bespreek eventueel met je bedpartner wat je geil lijkt om te doen.



Succes!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Als ik dat allemaal zo lees dan is een mannenlichaam zoveel makkelijker. Vrouwen zitten soms te veel in hun hoofd? Nou mannen zitten dan vaak te veel in hun pik, denk ik dan.



Afgezien van dat, lees ik vooral mee uit nieuwsgierigheid. Mijn vrouw komt nooit klaar als ik erbij ben. Wel als ze alleen is. Ook zij is enigszins een controlefreak, dus ik zie wel raakvlakken.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Mm.. Toch maar eens sparen voor een womanizer dan.. Met zulke goede recensies. Blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem. Hoop alleen niet dat het bij mij ook een tranen trekker word. Als ik iets erg vind is het huilen in het openbaar dus dan was het een eens maar nooit meer ervaring al kan ik het mij wel voorstellen dat het gebeurt
Alle reacties Link kopieren
quote:sh3va schreef op 29 september 2016 @ 22:31:

Mm.. Toch maar eens sparen voor een womanizer dan.. Met zulke goede recensies. Blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem. Hoop alleen niet dat het bij mij ook een tranen trekker word. Als ik iets erg vind is het huilen in het openbaar dus dan was het een eens maar nooit meer ervaring al kan ik het mij wel voorstellen dat het gebeurtIk hoop wel dat je voor de eerste keer klaarkomt tussen 4 muren / prive......
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat nou uit.

Mijn minnaar vond het te gek dat ik compleet de weg kwijt was toen ik het bed uit stuiterde en keihard jankte na mijn eerste, veroorzaakte orgasme.

Mens, gooi je remmen los.
...
Alle reacties Link kopieren
Eh.. Ja spannende en geile dingen fantaseren/doen zeiden jullie toch misschien is dat het ontbrekende stukje van de puzzel wel
Alle reacties Link kopieren
quote:sh3va schreef op 29 september 2016 @ 22:31:

Hoop alleen niet dat het bij mij ook een tranen trekker word. Als ik iets erg vind is het huilen in het openbaar



Hmm. Tijdens de seks zul je zulke reserveringen toch echt een beetje moeten loslaten. Vrijen is alleen echt leuk en lukt alleen echt goed als je je behoeftes en de signalen van je lijf durft aan te geven. Word je echt niet nat? Dan heb je misschien echt geen zin. Word je gewoon helemaal geil van bovenop zitten? Zeg het. Voel je je kwetsbaar? Geef het aan en trek even een deken over je heen.



En het vrijen lukt niet goed als je alleen de positieve dingen toelaat en negatieve dingen verzwijgt. Dus als je moet huilen na de eerste klaarkomen: so be it. Probeer dat te mogen van jezelf. Als jouw vent je echt leuk vindt, maakt hem dat niet uit.

En wie weet is die emotie snel weer vergeten en wil je na 5 min nog een keer! Zou mij niks verbazen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen vinden het fijn dat een vrouw goed nat word. Wij krijgen dan het idee dat we onze vrouw goed aan het verwennen zijn. En daar doe ik het toch voor. Hoe natter hoe beter!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 september 2016 @ 22:47:

Wat maakt dat nou uit.

Mijn minnaar vond het te gek dat ik compleet de weg kwijt was toen ik het bed uit stuiterde en keihard jankte na mijn eerste, veroorzaakte orgasme.

Mens, gooi je remmen los.Idd die 'tranentrekker' was verder niet genant ofzo, er kwam gewoon heel veel spanning los en ik was gewoon heel blij dat het lukte. En hij ook!
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven