Mode & Beauty alle pijlers

Wie kan helpen zoeken: Adidas superstar Rita

30-09-2016 14:53 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar deze Adidasjes:



http://m.adidas.nl/superstar-80s-rita-s ... 19071.html



Het zijn de superstar 80s Rita night sky.

Helaas uitverkocht. Maar ze zijn zo mooi!

Ik heb wel een paar sites gevonden die ze verkopen maar geen idee of dit te vertrouwen is.

Anchormedia.co.uk bijv. En een rare nl site die volgens mij niet echt is bka-ergoselect.nl



Kan iemand mij helpen in mijn zoektocht?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Amazon
Alle reacties Link kopieren
Er zijn hier al meerdere topics geweest van mensen die opgelicht waren toen ze sneakers kochten. Als overal bepaalde type schoenen zijn uitverkocht, is het natuurlijk opvallend dat een of andere vage site ze wel heeft. Ik zou hier dus zeker mee oppassen.
quote:Anoniem_29 schreef op 30 september 2016 @ 14:59:

http://www.cjgduiven.nl/2 ... -roodred-m19071-p-57.htmlDeze site is niet betrouwbaar!
quote:Anoniem_29 schreef op 30 september 2016 @ 15:00:

http://www.rc-flyfun.nl/a ... sky-red-m19071-p-114.htmlEn deze ook niet!
Je kunt ook op zalando lounge kijken, die hebben soms een verkoop van oudere modellen van merken.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je 0% kans.... wellicht via Ebay of Instagram, maar niet via de reguliere webshops meer.
Alle reacties Link kopieren
Nee die sites lijken mij ook nep. Of ze moeten bij het centrum jeugd en gezin in Duiven ineens sneakers verkopen.



Chocolol dat is ook waar ik bang voor ben.

Daarom ook hier de vraag of ze ergens misschien in het buitenland wel te verkrijgen zijn. Maar dan wel via een te vertrouwen site.



Amazon ken ik qua naam wel maar ben ik totaal niet bekend mee. Zijn ze daar wel te verkrijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hmm dat is niet veel spectral, jammer!
Alle reacties Link kopieren
quote:XBarbabella schreef op 30 september 2016 @ 15:30:

Hmm dat is niet veel spectral, jammer!De schoenen zijn ook ruim 2 jaar geleden op de markt gekomen, je bent veel te laat.
Je kunt Polyvore en Farfetch proberen, beide sites zijn betrouwbaar en verkopen Adidas, maar geen idee of ze de jouwe nog hebben.
Op ali? Wel nep maar niet te zien.

Heeft trouwens niet mijn voorkeur hoor nep artikelen.
quote:Cathelyne schreef op 30 september 2016 @ 15:40:

Op ali? Wel nep maar niet te zien.

Heeft trouwens niet mijn voorkeur hoor nep artikelen.Op de foto niet te zien, bedoel je
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 30 september 2016 @ 15:31:

[...]



De schoenen zijn ook ruim 2 jaar geleden op de markt gekomen, je bent veel te laat.



Vorige maand kreeg ik een mail van Adidas met de nieuwe najaarscollectie 2016, daar stond dit model in als onderdeel van de najaarscollectie 2016. Ik wilde toen al bestellen, maar was al direct uitverkocht. Dus hoe weet je dat ze van 2014 zijn?



TO: zelfde probleem hier. Soms kun je ze nog bij Asos krijgen.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
2 jaar is wel heel erg veelste laat haha maar zoals Emmylou zegt zag ik ze ook pas laatst alleen was ik toen al te laat.

Oké Asos dus in de gaten houden.



Dank je wel Nummerzoveel daar ga ik eens naar kijken!
Alle reacties Link kopieren
Helaas op Polyvore en Farfetch ook niet te vinden. Asos heeft niet veel adidasjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven