Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.



Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.







Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.



Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Ik ben nu aan het kijken



Wat slim en goed van Maddison met het bloed, had niet anders verwacht



Dat meisje



Dat die apotheker niet echt verbaasd is oid met wat Nick van plan is.

Maar wel die blik toen Nick uit de boeken klapte......Nick zei dat ie een junkie is(?) om wat goeds te kunnen doen Ik vind dit hem wel sieren.



Oehhhhh, gaat het lukken of niet met Maddison. Vind haar wel de juiste en goede dingen zeggen, op een prettige manier. Ik hoop zo dat die mensen een beetje kunnen nadenken en realiseren dat in deze wereld geen plek is voor rancune gedachten.



En Strand en Madison worden/zijn matties Ze noemde hem zelfs al Victor. Hij is echt onder de indruk van haar en haar skills.



Ik snap die beet nog steeds niet van die farmaceut. Geloof er geen barst van, maar dat is vanwege de kennis van Twd.



Plan om de walkers in 1x op te ruimen via de zee......Ik weet het niet hoor, het is een goed plan, maar er gaat natuurlijk iets fout *bijt op nagels* Spannend!!



Luciana en Nick sitting on a tree: k-i-s-s-i-n-g



Wow, dat gesprek tussen Strand en bruidegom. Tranen staan in mijn ogen. Net ook al, Alicia en Madison. Pffffff

Victor huilt......Wat ontroerend. Pffffff



She (Luciana) is 'giving the look'

*zoenen*



Wat een leuke aflevering
Alle reacties Link kopieren
De afgelopen een paar afleveringen achter elkaar gezien. Ik vind de serie steeds leuker worden!



Spoelen de walkers niet gewoon weer aan op het strand?
Volgens mii is riptide een soort stroming dat alles de zee intrekt. Dus als het goed is spoelen ze niet zomaar weer aan.
Goede aflevering!
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering dit keer, Vind Alicia wel iemand die een powerwoman kan worden. Ze heeft het nu allemaal wel door nu ze onder mama's vleugels vandaan gaat. Madison wordt wel een krachtige leider, compleet ander type als Rick denk ik maar op haar manier absoluut sterk.

Ben benieuwd naar de rest.
What doesn't kill you will make you grow stronger . Or last a bit longer... like the greatest wall in China , or that rabbit with a drum
Net de nieuwste gekeken :



Ik wist wel dat alle lijntjes weer samen zouden komen. Ik ben benieuwd waar chris nu is, want travis leek alleen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja wij zijn ook net klaar met kijken.

Verder beetje mwah gevoel.
Nee het was niet heel spectaculair. Ik vond het ook nogal versnipperd dat geheen-en-weer tussen de Colonia en Rosarito, maar goed.

Ik denk dat we nu een opbouw krijgen tot een of andere clash tussen die bende en de Colonia. En de hotelmensen gaan natuurlijk helpen. Dan is iedereen weer samen.



Oja, Ilene gaat iets raars doen. Heulen met de vijand waarschijnlijk. En dan net op tijd tot inkeer komen en zich opofferen als een zelfmoordterorrist voor the good guys.
Ik kijk nu



Ik ben nu bij de scene waar ze het hotel opknappen. Hartstikke leuk en fijn en daarna heb ik medelijden, want met de kennis van Twd, weet ik dat dit niet lang goed kan gaan



Omg, die moeder



En alles komt samen

Zie net dat Travis het bord gezien heeft.



Nou, dat is een keertje kort voor mijn doen
Er gebeurde eigenlijk ook niet veel.



Haha ja dat hotel opknappen, beetje vissen en tuinieren. ..kan nooit lang goed gaan.



Ik ben benieuwd wat er van Ofelia gaat worden. Ze gaat blijkbaar naar Santa Fe om haar vriendje te zoeken.

Gaan we dat allemaal nog zien of verdwijnt ze gewoon en komt ze in S5 ineens weer langs?



Wat Chris uitvoert boeit me dan weer minder. Irritant jochie.
quote:Starshine-2 schreef op 21 september 2016 @ 18:10:

Er gebeurde eigenlijk ook niet veel.



Haha ja dat hotel opknappen, beetje vissen en tuinieren. ..kan nooit lang goed gaan.



Ik ben benieuwd wat er van Ofelia gaat worden. Ze gaat blijkbaar naar Santa Fe om haar vriendje te zoeken.

Gaan we dat allemaal nog zien of verdwijnt ze gewoon en komt ze in S5 ineens weer langs?



Wat Chris uitvoert boeit me dan weer minder. Irritant jochie.



Ja, dat vissen en tuinieren....Even een onbezorgd moment tot de volgende crisis



Ja, ben ook benieuwd naar Ofelia. Het is een soort persoonlijke tocht. Ten eerste denk ik, denk je serieus dat je je verloofde kan vinden??? Maar ja, je komt daar maar op 1 manier achter. En anders gaat het om het proces. Zelf denk ik dat ze ergens strandt en dan ook een groepje vindt oid.



Wie is Chris?
Ja zo boeiend is ie
Iedereen druk deze week?



Ik wel, nog steeds niet gekeken
Zo! Ik ben bij. De serie wordt steeds beter vind ik.
quote:Lovestar schreef op 30 september 2016 @ 15:18:

Iedereen druk deze week?



Ik wel, nog steeds niet gekeken



Ik heb wel gekeken en vond het een prima aflevering. Vergeten om er even wat over te zeggen.
Maandagochtend, Fearochtend.

Op kodi staan twee nieuwe afleveringen maar liefst. Is dat omdat ze een week vrij willen houden tussen fear en twd voor de recap van twd?

Nou ja, ik klaag niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh 2 afleveringen. Ik denk dat wij pas woensdag tijd hebben om te kijken want vanavond werk ik en morgenavond ook niet thuis.
Eerste gezien, de tweede kijk ik later vandaag.



Heftig was het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net op IMDB dat deze 2 afleveringen de laatste waren van dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
het is inderdaad de finale,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Apart, het seizoen telt dan 15 afleveringen. Ik had 16 verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk bij! Heb het hele seizoen achter de feiten aangelopen. Afleveringen pas veel te laat bekeken, dus durfde steeds niet in dit topic te lezen. Dus ik open nu heel blij dit topic. Eerste wat ik zie staan: dit was de laatste van het seizoen .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Poe, ik vond het een heftige finale hoor en kijk alweer erg uit naar s3.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 03 oktober 2016 @ 15:46:

Apart, het seizoen telt dan 15 afleveringen. Ik had 16 verwacht.

Ik ook.



Net klaar met kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik was gisteren te moe voor een fatsoenlijke reactie maar ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen daar.

Strand die achter blijft.

Travis die doorgedraaid is.

Nick en vriendin bij de grens. Wie zijn de schutters? Is er nog iets van een overheid over?



Stom moment vond ik trouwens toen die griet van Nick dat kind oppakte en haar een kus op de wang gaf. Ze zaten beide onder de smurrie van de undead. Ok dat je het op je smeert als afleiding maar ik geloof nooit dat je dat dan doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven