Zwanger worden vanaf maart 2016 deel 3

27-07-2016 19:24 544 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic! Het vorige deel lees je HIER!



Schrijf gezellig mee over het wel en wee van het (proberen) zwanger (te) raken!



Als ik iets aan moet passen graag DIKGEDRUKT



NicknameLeeftijd V/M Hoeveelste kindjeGeboorte 1e kindjeWanneer startenN O DZwangerBijzonderheden Bam1984 32 2e juli 2015 februari - 22-6 uitgerekend van een meisje Globetrotter91 25/30 1e - februari - - Helena6 30/35 2e maart 2014 maart - 5-12-2016 uitgerekend van een meisje Jame 30/43 1e - februari 23-11 - - Mbwh 27/29 1e - februari - 10-12 uitgerekend Misple 33 1e - maart - 5-12

uitgerekend van een jongen Puckie89 27/30 1e - mrt-april - - Sleepingbeauty87 28/31 1e - maart - - Vanessakusje1987 29/42 1e - januari - - 13-12 vroeggeboorte 18 weken VivaMamaJST 33/35 2e juli 2013 mrt-april - 20-2 uitgerekend Wanhopia 33/32 1e - december - 20-8 uitgerekend Wolkje85 30/30 1e - 2015 - - -
Alle reacties Link kopieren
Hier eindelijk een positieve ovu test dus ik schuif vast met 1 bil op het bankje.. Nieuwe nod 14-10



Hoe is het verder hier? Het is dat ik dit topic beheer maar anders had ik het allang opgegeven om hier nog te schrijven
Alle reacties Link kopieren
Fijn BAM! Eindelijk een positieve ovu test! Deze ronde hopelijk raak!





Ja je hebt gelijk het is rustig hier. Komt ook omdat meer dan de helft zwanger is en die schrijven hier haast niet meer mee.

Ik zelf ook wat stiller nu hoor maar dat komt omdat ik op het wachtbankje zit dus er gebeurd niets, ook geen symptomen niks! Dus dan weet ik niet zoveel te schrijven. De rest schrijft ook niet veel dus dan valt er ook weinig te reageren
.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag vrij dus ik heb wat herfstspulletjes gehaald en het gezellig in huis gemaakt ook lekkere geurkaarsen.

Verder blijf ik binnen een beetje rommelen en bankhangen want het regent!

Vriend is weg dus huis voor mezelf alleen. Eigenlijk geniet ik daar van!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook isa maar ben echt een stuk rustiger nu fijn!

Ik heb juist dat ik tussen ovulatie en menstruatie meer meeschrijf, ben er dan toch meer mee bezig dan tussen menstruatie en ovulatie



Herfst ik wil er niks over horen
Alle reacties Link kopieren
Oh BAM, ik heb dit ook meegemaakt in het andere forum van2015. Het word wat rustiger.

Ik vind het overzichtelijker zo. Ik hield het niet meer bij. Nu nog met 2 billen op het wachtbankje



Lekker hoor isa. Mijn vent gaat elke donderdag sporten. Super vind ik dat. Dan hoef ik niet optijd te koken of te wachten tot hij klaar is met koken.



Hier toch een zwangerschapstest gedaan. Ik dacht ik krijg een verdoving van de tandarts maybe is dat middel niet baby proof. Slaat nergens op geloof ik. Ik was gewoon nieuwsgierig. Tussen woensdag en als zaterdag is mijn nod.
Alle reacties Link kopieren
Neeeeee, dit topic moet gewoon wat actiever!!!! Ik ga ook meer schrijven gewoon



Fijn Bam, met je ene bil op het wachtbankje, ook tof dat je het zo relaxed met je donor kan regelen elke keer. Ik duim voor je dat deze ronde raak is! Heb je weer suiker arm gedaan btw?



Ja Isa, de herfst komt er echt weer aan he? Aangezien dit mijn laatste week vrij is, heb ik veel aangepakt en vandaag was mijn kleding- en schoenenkast aan de beurt, flink wat weggedaan wat richting ontwikkeling/hulp winkels gaat en sandalen, slippers en ballerin's naar achter en laarzen naar voren. Was eigenlijk vergeten dat ik echt hele leuke ongedragen laarzen heb, en nu ik de beste pedicure ever heb gevonden die mijn probleemvoeten kan behandelen, kan ik niet wachten tot ik ze weer aankan! Sowieso met die -12 kg heb ik meer outfits (waar ik me nu fijn in voel en kan dragen) en dat komt me goed van pas met de nieuwe uitdaging die ik aan ga.,



Ik heb als ik mijn app bekijk geen sex gehad tijdens mijn meest vruchtbare periode, maar ik weet niet of ik wel op de app moet afgaan. Wat ik eerder zei, vriend is erg druk en uitgeblust tegen 2100 dus ik 'dwing' hem niet. Het komt zoals het komt (hihi) Maargoed, we gaan het zien, hij is door zijn proefperiode heen, ik ga er nu 1 tegemoet van 1 maand en denk dat ook wel meespeelt onbewust bij ons beiden..
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Fijn wanhopia met de -12kg. Dat is gaaf!

Gaat het forum nog activer worden? De rest van andere forumschrijvers die zwanger willen worden hebben hun eigen topic als ; zwanger worden augustus 2016 ....ik zeg maar even wat.



Maar iedereen gaat lekker vaker schrijven zo wordt het ook drukker.



Hier ongi geworden. We gaan een sperma onderzoek laten doen. Ik hoop volgende week maar ik wil m'n man niet pushen.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het gewoon jammer dat het zo rustig is geworden, juist omdat we vanaf het begin al samen schrijven. bij de vorige zwangerschap bleven we allemaal schrijven, ondanks dat ik ook weer een van de laatste was. we hebben volgende week zelfs onze 3e of 4e meeting, met alle kids erbij, super leuk. nou hoeft dat van mij niet per se weer zo "close" te worden maar dat mensen gewoon maar niet mee meeschrijven sinds ze zwanger zijn, vind ik jammer Maar goed!!



Ik heb niet op mijn eten gelet Wanhopia, ik heb juist eens alles gedaan waar ik gewoon zin in heb, en dat doe ik nog steeds. ga natuurlijk niet meer drinken nu maar vorig weekend wel weer een best feestje gehad waarbij ik een flinke kater had de volgende dag ach ja, straks kan het 9 mnd niet meer dus nu nog maar even lekker van nemen. ik had toch wel meer vruchtbaar slijm deze cyclus, zou wat zijn als het nu dan raak zou zijn. geen idee waar het dan van komt want heb best ongezond geleefd afgelopen weken... dat zou wel betekenen dat je het niet echt kunt beinvloeden, ook al zullen er best dingen wel beter, en anderzijds minder goed zijn..



mijn vriendin heeft helaas nog geen positieve ovu test, maar ze is ook net een maand gestopt met de pil. ze was na exact 4 weken ongesteld geworden dus hoopte meteen regelmatig te zijn maar tot nu toe nog niks.. we wachten af, zou leuk zijn om tegelijk zwanger te raken..



nu gauw klaarmaken om zoon naar opa te brengen en een middag te gaan werken! fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ja kan me voorstellen Bam, je moet ook gewoon lekker doen waar jij je fijn bij voelt en wat goed aanvoelt toch? Ik probeer wel weer wat te minderen met suikers en carbs. Niet eens om het zwanger worden te bespoedigen maar puur omdat ik merk wat het met mijn psyche doet en dat ik dan heel de dag wel door kan blijven eten, geen verzadigd gevoel dus.



Vandaag even dagje naar een goeie vriendin even bijkletsen enzo. Huishouden is helemaal in orde, zo naar de supermarkt om even wat te eten halen voor vriend als hij thuis komt en verder lekker ontspannen dit weekend.
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Dat is leuk ja dat het close was! Jee wie weet @ slijm. Spannend weer.



Klinkt gezellig allemaal wat je vandaag gaat doen wanhopia.



Ik zit met diarree en kiespijn en ongesteldheid thuis.



Ik geef mijn nod wel binnenkort
Alle reacties Link kopieren
Hey en Jame, is er een specifieke reden dat je sperma onderzoek wilt doen? En hoe staat je vriend/man hier tegenover en hoe ga je het brengen?

Las je post daarnet nog een keer vandaar mijn vraag.
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu 12 maanden bezig met zwanger worden. Ik was bij de huisarts en het kwam ter sprake. Hij gaf meteen een formuliertje mee voor onderzoek.



Ik laat je weten wat hij er van vind. Vanmorgen zei hij er niet veel over. Zo iets van ... Het moet dan maar... Ach hij moest naar z'n werk. Sinds twee weken heb ik het formuliertje en hadden we het besproken. We hoopten dat het deze keer raak zou zijn en dat we het onderzoek helemaal niet nodig hadden.



Ik moet even naar de website wat op het formuliertje staat en kijken wat de procedure is. Ja als een man in een potje sperma moet leveren ...lijkt me ook niet niks. Maarja als daar niks uitkomt moet ik mijn benen nu al spreiden voor een onbekende. Doe ik liever als ik beval, Marja zover zijn we nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar 6 poppetjes te gaan! Meiden ik gun t jullie ook! En liever gister dan morgen.



Zullen we gewoon de herfst overslaan en naar januari vliegen. Dan zal iedereen toch wel zwanger zijn. I hope so...



Hier zit t nog niet mee hoor! Zwanger ja kindje groet goed en is lekker actief, maar helaas nog veel bloedverlies. Blijft afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Ah oke Jame, ik snap em. Nou hopen dat hij het als ie positiefs ziet in het kader van het onderzoek.



Vervelend Vanessa dat je nog steeds bloed verliest....wel positief dat het kindje groeit toch? Wanneer heb je weer een afspraak oid?
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
2 weken gaan ze vervolg onderzoeken doen en over 4 weken met preventief progesteron beginnen als ik t red!
Alle reacties Link kopieren
Shit he Jame dat je ongesteld bent.

De andere nog een beetje hoop?
Alle reacties Link kopieren
Toch goed Jame? Een onderzoekje. Kan nooit kwaad, hopelijk werkt je man mee. Wil je zelf nog liever niet? Ik moest deze maand ook met m'n benen wijd maar had er niet zoveel moeite mee.



Balen vanes dat je nog bloed maar gelukkig groeit t kindje goed! Dat is positief.



Mijn nod is rond de 7e maar heb niet echt het gevoel dat het raak is helaas
.
Alle reacties Link kopieren
Ooh Vanessa maak je je zorgen? Ik zal maar niet vragen wat dat kan betekenen. Blijf positief!

Ja heel shit Vanessa nu moet er actie ondernomen worden. Dingen uitsluiten.



Ja isa kan nooit kwaad. Ik wil heeeeeel graag. Al maanden.



Jammer zeg. Mijn voorgevoel is 75% juist. Marja je weet nooit in het leven.
Alle reacties Link kopieren
Jouw nod is vandaag toch Jame? Je bent toch nog niet ongesteld geworden?
.
Alle reacties Link kopieren
Oh je bent wel ongesteld lees ik in je eerdere berichten. Balen idd!
.
Alle reacties Link kopieren
Ja flink balen.....



Bah. Ik menstrueer zoo licht. Echt vreemd. Al 2 dagen lang.



Gek?!?
Alle reacties Link kopieren
In de gate houden Jame als t niet doorzet miss toch gelukt!



Ikke zorgen maken welnee! Dacht dat ik doodging vannacht. Heb weer n nachtje zkh gehad. Heb nog nooit zoveel bloed en stolsels gezien leek wel slagveld. Maar we doen t nog! Volhouden... pfff hoop dat m'n lichaam t red. (Nog een week of 18 minimaal)
Alle reacties Link kopieren
Jezus Vanessa!! Wat een drama zeg...zo niet leuk voor je! Hoop voor je dat het allemaal komt door een hele sterke vrucht!

Sterkte meid!



En ja Jame, misschien wel een innesteling bloeding...spannend!



En ik heb zeker nog wel hoop!



Iedereen ah genieten van weekend? Ik wel, lekker afspraak loos bankhangen, ben trots op mijzelf want ik wil altijd uit eten gaan omdat ik geen zin heb om te koken en altijd wel ergens trek in heb wat super lekker is in dat ene restaurantje..maar ik heb het niet gedaan en gewoon lekker boodschappen gehaald! Beter voor mijzelf en de portemonnee!
Slowly getting there....
Alle reacties Link kopieren
Aan nee Vanessa! Sterkte meid! We denken aan je xxxxxx



Innestelingsbloed? Ik slik super veel pijnstillers en bijna morfine pillen tegen de pijn in mijn mond.
Alle reacties Link kopieren
Sinds de ongesteldheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven