Facebook

16-09-2016 18:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje gek vraagje misschien, en het gaat niet om stalken, maar meer dat foto's op facebook gewoon op mensen hun tijdlijn verschijnen.

Komtie: een vrouw van 28 jaar is een jaar of 4 single en krijgt ineens een relatie met iemand van 30 die 6 dagen single is. Hij komt uit een serieuze relatie van 2,5 jaar.

(Ik ben de ex en krijg verbaasde berichtjes met vragen van familie en vrienden wanneer en of het nou echt uit is. Ik kon namelijk de relatiebreuk nauwelijks verwerken laat staan om het meteen aan de grote klok te hangen. Het is moeilijker omdat de nieuwe vrouw en ik elkaar ook kennen. Misschien naief, maar ik geloof er heilig in dat hij niet is vreemd gegaan. )



Is het raar dat zij meteen op de dag van haar nieuwe relatie een Facebook status (relatie update+foto) plaatst?

En de dagen erna verschillende nieuwe foto's.

Ook wetende dat zijn ex (en iedereen's gemeenschappelijke vrienden+familie) het zouden zien omdat hij in de foto's etc getagged is?



Mijn vrienden en familie laten af en toe een reactie achter op de foto's en dergelijke en laten het mij weten. Ik heb ze wel gevraagd om die 2 met rust te laten omdat op 1 of andere manier het toch zal lijken alsof ik erachter zit...
quote:Onbevangen schreef op 16 september 2016 @ 20:07:

En hierom heb ik dus echt niks met Facebook. Heb geen zin om al dat gezever van iedereen te lezen.
Je hebt hem gedumpt en het is nu je ex

Jij hebt er niets meer mee te maken, zo simpel is het



En wat zij doen moeten zij weten

Hun leven
Fb is gewoon leuk en anders kijk je toch niet? Door fb ben ik mensen minder raar gaan vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is raar en verdacht dat iemand in 6 dagen een relatie weet te krijgen en direct al serieus genoeg om het op fb te zetten. Dan was hij tijdens (het einde van) jullie relatie al bezig met daten. Of het moet uit zijn gegaan en direct de volgende dag had hij een date + relatie? Neeuuuh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shiva- schreef op 16 september 2016 @ 20:37:

Je hebt hem gedumpt en het is nu je ex

Jij hebt er niets meer mee te maken, zo simpel is het



En wat zij doen moeten zij weten

Hun levenJeetje wat kil. Net alsof je je gevoel door kan knippen als een relatie voorbij is. Weleens gehoord van liefdesverdriet?
Het is feesjboek, op feesjboek kan alles
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 16 september 2016 @ 22:20:

[...]





Jeetje wat kil. Net alsof je je gevoel door kan knippen als een relatie voorbij is. Weleens gehoord van liefdesverdriet?Ja klopt, zijn echt wel een stelletje gemenerikken op dit forum :p
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 16 september 2016 @ 22:18:

Ja het is raar en verdacht dat iemand in 6 dagen een relatie weet te krijgen en direct al serieus genoeg om het op fb te zetten. Dan was hij tijdens (het einde van) jullie relatie al bezig met daten. Of het moet uit zijn gegaan en direct de volgende dag had hij een date + relatie? Neeuuuh.Iemand die een beetje normaal denkt hier, haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 16 september 2016 @ 20:38:

Fb is gewoon leuk en anders kijk je toch niet? Door fb ben ik mensen minder raar gaan vinden.Nee de volgende dag meteen knuffelen en zoenen, hoorde ik van mijn goede vrienden. Dus heeft niet alleen met facebook te maken. Maar überhaupt in 't echt al on kies en trots lopen pronken met 't nieuwe aanwinst. Na een maand zag ik hen ook al samen op een bruiloft. Dus ja, moet ik dan met gesloten ogen rondlopen?
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je je zo naar voelt.

Als je nare dingen ziet kun je beter met de realiteit meegaan dan door weerstand op te bouwen. Het doet allebei pijn maar met de realiteit meegaan in gedachten minder.

Dus niet denken dat mogen ze niet zetten, ik heb pijn. Nee kijk ernaar, laat het binnen en zie de werkelijkheid. Weerstand bieden in gedachten is een logisch gevoel maar beter dat niet te doen. Vaar mee met het leven.

Soms hard, soms mooi.



En probeer het te voorkomen dat je steeds reacties ziet.



Veel liefs!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 16 september 2016 @ 20:27:

Even op je OP reageren...



Nee is niet raar. Of het netjes is (nieuwe vriendin van je ex kent jou?) is een tweede.

Maar ze doet niets verkeerd. Misschien is ze al heel lang verliefd op je ex.



En als ik je andere topic (even geloept) erbij pak: je hebt je vriend wel op de meest lullige manier gedumpt die er bestaat. Kan me dus ook voorstellen dat nieuwe vriendin en je ex vriend helemaal lak hebben aan wat jij vindt, denkt of voelt.



Nee want de volgende dag al lopen zoenen met iemand anders is niet lullig. Het is geen kwestie van oog om oog, tand om tand! Je kan verliefd zijn, maar wat je ermee doet en hoe je ermee omgaat is punt 2. Ik heb de publiekelijke vernedering die zij mij hebben aangedaan zo elegant mogelijk geprobeerd te verwerken door hen niet terug te pakken!

"Zij doet niets verkeerd." Als jouw kind in mijn schoenen zou staan zou jij absoluut niet hetzelfde denken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 30 september 2016 @ 12:46:

Vervelend dat je je zo naar voelt.

Als je nare dingen ziet kun je beter met de realiteit meegaan dan door weerstand op te bouwen. Het doet allebei pijn maar met de realiteit meegaan in gedachten minder.

Dus niet denken dat mogen ze niet zetten, ik heb pijn. Nee kijk ernaar, laat het binnen en zie de werkelijkheid. Weerstand bieden in gedachten is een logisch gevoel maar beter dat niet te doen. Vaar mee met het leven.

Soms hard, soms mooi.



En probeer het te voorkomen dat je steeds reacties ziet.



Veel liefs!

Bedankt Eslarealidad :-) Dit is nou een reactie waar ik iets aan heb, in tegenstelling tot de andere reacties die mij de grond in drukken.

Ik heb inderdaad keihard de realiteit geaccepteerd en het aanschouwd voor wat het is. Gewoon als hoe het is.

Hij gaat nu door een zenuwinzinking en burnout en weetikallemaal heen.

En wie staat hem bij? Ik -_- Zijn nieuwe vriendin is daar niet toe in staat, of ze weet het niet.

Hij houdt nog van mij en mist mij. Bizarre situatie.
Nee, ik vind het niet raar. Wel kinderachtig, maar ik vind facebook sowieso iets voor pubers en niet voor volwassenen.

Ach, zij zijn verliefd en ze genieten ervan. Mooi toch?



Waarom zou je rekening moeten houden met je ex en hij met jou? En voor hoelang zou dat dan moeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:poeziewoezie schreef op 30 september 2016 @ 15:32:

Nee, ik vind het niet raar. Wel kinderachtig, maar ik vind facebook sowieso iets voor pubers en niet voor volwassenen.

Ach, zij zijn verliefd en ze genieten ervan. Mooi toch?



Waarom zou je rekening moeten houden met je ex en hij met jou? En voor hoelang zou dat dan moeten?En waarom hebben mensen eigenlijk gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Voor degene die waren wezen loepen, in een andere topic van mij had ik mijn kant van het verhaal verteld. Momenteel heb ik aan mezelf gewerkt en m'n psycholoog heeft mij daarbij van harte geholpen! Geestelijke en mentale problemen gaan dieper dan we denken en zijn niet in je eentje op te lossen, ook niet in een maand. Mijn vrienden zijn verder van mening dat mijn ex eventueel 100% achter mij had kunnen staan door samen met mij naar therapie te gaan!

Het gaat nu goed en ik begin mijn eigenwaarde en zelfrespect meer in te zien.

Nu zit HIJ in de depressie, heeft een burnout en is overspannen. Hij komt nu kruipend naar mij toe en heeft zijn nieuwe vlam gedumpt.

Voor degene in dit forum in die mij omlaag haalden: up yours!

"We only rise by lifting others."
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je hier over verkneukeld maakt wel dat je statement zoiets heeft van wanneer je wijst wijzen er 3 vingers terug naar jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven