De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

18-08-2014 23:56 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geinspireerd door het topic 'de Nederlandse man'. Wat vind men in Nederland van de Nederlandse vrouw? Zijn Nederlandse vrouwen de ideale droomvrouwen voor de Nederlanders en Medelanders? Of liever toch een exotische Latina of Aziaat? En waarom dan wel?



Ik heb dit topic in de sekspijler geplaatst omdat de originele topic hier ook in staat, maar vaak komt er natuurlijk meer bij kijken dan pure dierlijke aantrekkingskracht. Om eventuele discussie te voorkomen zal ik bij voorbaat melden dat dit uiteraard een generalisatie is en dat iedere individu natuurlijk uniek.



Er zijn natuurlijk te veel nationaliteiten om op te noemen. Om die reden noem ik alleen nationaliteiten in de poll waarvan ik denk dat er grote aantallen in Nederland wonen en misschien een paar willekeurige nationaliteiten per werelddeel en misschien een paar generalisaties per regio (Midden Oosten, Scandinavie etc.). De rest zal ik helaas onder 'overige' nationaliteiten moeten plaatsen.

De mooie Nederlandse vrouw, of liever toch exotisch?

Totaal aantal stemmen: 231

De Nederlandse vrouw (32%)
De Spaanse vrouw (5%)
De Italiaanse vrouw (4%)
De Britse vrouw (1%)
De Franse vrouw (2%)
De Poolse vrouw (0%)
De Russische vrouw (3%)
Overige Oost Europese landen (3%)
De Marokkaanse vrouw (9%)
De Turkse vrouw (2%)
De Surinaamse vrouw (3%)
De Antiliaanse vrouw (1%)
De Scandinavische vrouw (5%)
De vrouw uit het Midden Oosten (3%)
De Braziliaanse Vrouw (4%)
De Zuid-Amerikaanse vrouw (5%)
De Noord-Amerikaanse vrouw Geen stemmen
De Chinese vrouw (1%)
De Japanse vrouw (2%)
De Thaise vrouw (1%)
De Vietnamese vrouw (1%)
De Indische vrouw (4%)
De Indonesische vrouw (3%)
De Afrikaanse vrouw (3%)
Overige Nationaliteiten (3%)
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk vallen vrouwen ook op mannen die ze aantrekkelijk vinden. Maar ik denk dat mannen zich echt vaak verkijken op wat dat dan is dat vrouwen aantrekkelijk vinden (status doet mij bijv niks, net als een sixpack en dergelijke). En er is echt niet zoiets als 'de vrouw'.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen vallen ook voor een verhaal. Voor mannen is het uiterlijk van de vrouw belangrijker dan omgekeerd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 30 september 2016 @ 16:31:

Ik heb nooit geselecteerd op status.

En uiterlijk.. nou, niet het gangbare knappe, in elk geval. Ik ben er allang achter dat bij mij humor, het belangrijkst is. Dan (donkere) stem en warme handen iemand als theo maassen
Alle reacties Link kopieren
quote:mgtow schreef op 30 september 2016 @ 16:55:

[...]



iemand als theo maassenIk zou hem doen
Alle reacties Link kopieren
quote:mgtow schreef op 30 september 2016 @ 16:55:

[...]



iemand als theo maassenHmm.. meer Elvis.. maar dan in een later stadium, zeg maar, niet in z'n jonge jaren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De meeste cabaretiers zijn niet zo knap, maar ze hebben wel humor.
Alle reacties Link kopieren
Én leuke vrouwen
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
(maar dat zul jij wel weer op status gooien)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jee, ik krijg op buienradar.nl ineens een banner van "RussiaMatches.com". Met een bijzonder rondborstige blonde schone.



Ik zal wel teveel in dit topic hebben zitten lezen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 02 oktober 2016 @ 17:08:

Jee, ik krijg op buienradar.nl ineens een banner van "RussiaMatches.com". Met een bijzonder rondborstige blonde schone.



Ik zal wel teveel in dit topic hebben zitten lezen.Misschien heb je een vriend of man die betreffende site via jouw computer heeft bezocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 02 oktober 2016 @ 17:08:

Jee, ik krijg op buienradar.nl ineens een banner van "RussiaMatches.com". Met een bijzonder rondborstige blonde schone.



Ik zal wel teveel in dit topic hebben zitten lezen.ik krijg alleen maar kleding-reclames, tis niet eerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven