Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht!

20-04-2012 08:31 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een zware periode ben ik nu aan de beterende hand; het lichamelijke deel vd depressie is met medicijnen aangepakt, maar nu zal ik ook kritisch naar mijn leven moeten kijken en naar de prioriteiten die ik stel.



Ik wil om te beginnen minder 'moetjes' in m'n leven, en weer meer in contact komen met LEUKE dingetjes. Iets waar ik me weer fijn bij voel. Een soort geestelijke reanimatie; om weer 'leven' in mijn in slaap gesukkelde 'leven' te pompen.



Hoeft niet hoogdravend, parasurvival-bungee-jump-freestyle-ingewikkelds, maar....Gewoon. Iets positiefs in m'n leven toevoegen .



Wie heeft er tips?

Waar word jij BLIJ van...?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker gesport vanmorgen

De zon schijnt

2 onverwachte meevallers

Morgen dagje saUna
Alle reacties Link kopieren Quote
- Het zonnetje schijnt

- Zoon die zijn eigen verkleedoutfit bedacht en er vervolgens heel schattig uit zag (zelfs zijn onderbroek was afgestemd )

- dochter die er fantastisch uit zag in het door haar zo gewenste gympakje

- nieuwe collega die ik heb aangenomen valt lekker in de groep, positieve invloed

- het is bijna weekend, en morgen gaan we naar de plukdag

- ik heb zojuist een driedaagse cursus leidinggeven voor mezelf geboekt

- ik heb vanochtend eindelijk weer eens met wiskundige formules gewerkt en dat ging me goed af
Alle reacties Link kopieren Quote
Grappige plaatjes op Facebook/instagram

Toon Hermans

Iemand helpen (van uitleggen op werk, iemand de wegwijzen, tot aan vrijwilligerswerk bij de daklozen opvang)

Op dit moment (erg materialistisch ) mijn nieuwe Huawei P9 Lite



Waar ik zelf geen hand in heb, maar wat me erg blij maakt.

Een compliment krijgen

Mensen die je begroeten op staat zonder dat je ze kent (ik woon in Parijs, dit gebeurd praktisch nooit)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:femke09 schreef op 23 september 2016 @ 11:41:

Het zou mij blij maken als we jou met dit topic een beetje blij konden maken Aah wat lief dat je dat schrijft. Dat maakt me gewoon al iets blijer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag gezwommen in zee... Met alle schoonfamilie (terwijl ik eigenlijk reteonzeker ben, was een beetje trots)
Alle reacties Link kopieren Quote
Mich, wat goed!!Daar wordt ik weer blij van..
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat lief
Alle reacties Link kopieren Quote
Samen met wat mensen aan een tafeltje in een café zitten, wat drinken, kletsen, lachen. Ik doe dit soort dingen nooit, het was spontaan en erg fijn. Op de terugweg meegereden met iemand waar ik vertrouwelijk mee kan zijn, waar ik mijn doorgaans nogal harde mening kan laten horen en diegene zit dan op zo'n beetje dezelfde lijn. Ervaringen uitwisselen.



Helaas moest ik vanmiddag thuis toch werken en heb ik de kinderen aan de tafel moeten parkeren. Ze zijn heel rustig geweest, hebben lekker getekend en af en toe kwam er eentje de nieuwste tekening laten zien of even een knuffel geven. Ondanks het werken vonden ze het toch een leuke 'mamadag', en ja, terugdenkend, ik heb vanochtend bewust veel tijd genomen voor dochter en heb met zoon spelletjes gespeeld, gestoeid, ze hebben allebei zelf mogen fietsen en tussen de middag hebben we ook tamelijk rustig gegeten.



Hm, fijn, ik denk dat ik de lichte stress van vandaag toch niet helemaal op de kinderen heb overgeladen. Dochter was erg vrolijk en ontspannen toen ik met zoon terugkwam van het zwembad en zoon had zich op zwemles ook heerlijk vermaakt. Haha, leuk, zo'n dagevaluatie, de dag wordt er eigenlijk nog een beetje positiever van
Alle reacties Link kopieren Quote
De dag evalueren achter m'n laptop met een plak chocola bij de hand



Vooruitzicht om zo mijn bed in te duiken, even nog wat lezen, wetende dat ik vanavond eindelijk weer eens zo moe ben dat ik waarschijnlijk al snel lekker in slaap val.



Dat we met het gezin zo gelachen hebben toen zoon er thuis eindelijk achter kwam dat ik zijn onderbroek simpelweg over zijn zwembroek heen heb aangedaan (en ik me maar afvragen waarom mijn schoot zo nat werd, had ik dan zo slecht afgedroogd?!)
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh je Femke, die spontane get togethers zijn vaak de leukste.

Zo kwam ik eens op zaterdagmiddag rond 14 uur een collega tegen en we gingen even op een terrasje zitten kletsen. 'S avonds om 24:00 uur zaten we er nog, nou ja we zijn één terrasje opgeschoven omdat de daar ook eten serveerden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren Quote
Blij met dat men hier in een heerlijke positieve flow door blijft schrijven; kan ik erg v genieten.



Blij met dat ik eigenlijk bijna altijd goed slaap, in goede en slechte tijden, in vakantie-periodes of werk-periodes, zelfs in depressieve zware tijden slaap ik eigenlijk prima. Dat is eigenlijk altijd zo geweest en is best iets om dankbaar voor te zijn.



Blij met deze laatste mooie zonnige dagen, ik zie enorm op tegen het najaar en koester nu ieder straaltje zon. De zon is ook heel zacht, niet meer zo scherp als midden in de zomer. (Ik verbrand nogal snel, maar dit zonnetje vind ik heerlijk!)



Afgelopen week heb ik het even héél rustigaan gedaan. Mezelf vrij v werk gegeven en echt even de tijd genomen om te bezinnen tijdens wat huishoudelijke klusjes. Ik merk dat ik die tijd voor mezelf ook echt nodig heb. Voel me nu een stuk rustiger en heb ook weer zin om iets te gaan doen.
Ik ben bezig met een bedrijfje voor mezelf op te zetten, ook al kan ik nog niet live ben ik al erg trots op waar ik nu sta en geloof ontzettend dat het heel geslaagd kan worden. Het is niet iets waar ik rijk van zal gaan worden en ik moet er nog naast blijven werken maar het is wel iets waar ik erg blij van wordt om er mee bezig te zijn, heb er echt heel erg veel zin in!



Blij en trots met alle klussen die we de laatste weken in ons huis hebben gedaan (vooral mijn man) a.s. vrijdag worden er foto's gemaakt voor de verkoop en het ziet er allemaal op en top uit.



Afgelopen donderdag uitgenodigd bij een etentje voor de pensioenering van een collega, we werken op andere locaties maar ik voelde altijd wel een vrienschappelijke klik en ik was blij dat dat wederzijds bleek te zijn. Ik was vereerd dat hij me had uitgenodigd terwijl er maar een klein gezelschap was en het was een geslaagde avond.



Op mijn werk had ik een zakelijk geschil met een manager waar hij erg stellig in was, ik heb een memo geschreven naar onze directie over het issue en was in het gelijk gesteld. Voelde stiekem best wel goed
Alle reacties Link kopieren Quote
Even wat energie tanken hier
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het blijkbaar erg lief (te vreemd internet denk ik...)



Vandaag ben ik blij, hoe raar dat ook klinkt, dat ik werkloos ben. Even bijtanken en oriënteren wat ik wil. En ik word er ook blij van dat ik al van verschillende kanten word benaderd voor een andere baan. Nu met kat op schoot een serie kijken.
Ik kan het me voorstellen hoor mich_me. En je bent toch bezig met een baan, ik hoop dat de ware job voor jou snel komt.



Wij zijn vanmorgen vertrokken met de caravan voor lekker nog een weekje weg. Onderweg hoorde ik een leuk nummer op de radio maar ik vergat de trefwoorden die ik in mijn hoofd had, mijn geheugen is nogal slecht. Dus net heb ik een topic geplaatst, of iemand wist welk liedje ik bedoelde, en ik ben eruit. Ik word er gewoon echt heel, heel blij van. Super gaaf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb 600 Euro huurtoeslag teruggekregen over vorig jaar. Had niet eens gemerkt dat ik te weinig gekregen had, maar toch mooi op mijn spaarrekening gezet.
Lekker hè dat muziek soms zo blij kan maken.



Mij man en ik gaan zo rummikub doen terwijl hij daar bijna nooit zin in heeft, lekker knus samen, daar word ik blij van!
Lekker gesport, gezond gegeten, mezelf verwend met een voetreflexmassage wat door een hele leuke meid werd gegeven en een voorstel uitgewerkt voor iemand waar ik trots op ben voor mijn eigen bedrijfje. Nog niet iets waar ik geld mee verdien maar het is een goed leerproces.



Nu op de bank met een kop thee, lekkere muziek (above and beyond acoustic) en m'n laptop op schoot. Een goede dag!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vandaag blij, omdat ik op dierendag een kitten heb aangeschaft! Nu eindelijk mijn eerste echte 'eigen' huisdier. Daarnaast ben ik blij, omdat ik gisteren met mijn moeder goedkope leuke spulletjes voor mijn interieur heb gekocht.
Wat een fijne berichten weer. Marloes, ik wil het hardlopen en gezond eten ook oppikken, ik roep het voortdurend maar ga er echt werk van maken.



Maystar, wat leuk, een kitten! Je zult er je handen vol aan hebben. Je krijgt er zoveel liefde van.



Ik ben blij omdat ik gezellig op de camping sta met mijn man en hond. En het is al snel goed, lekker internetten, wijntje erbij, af en toe een babbeltje maken.. de hond ligt helemaal zen op bed, op zijn rug. Mijn hond is vorig jaar heel erg ziek geweest dus dit is genieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag ben ik blij, omdat ik door mijn nieuwe baan alvast gevraagd ben mee te gaan naar een beurs in November en ik ben nog niet eens begonnen.

Morgen begint mijn weekend al

Vanavond biertje/wijntje drinken met vriendin die ik al een hele tijd niet heb gezien :-)
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een klavertje vier gevonden



Gisteren een rotdag gehad, negatieve spiraal. Dus vandaag met zon de tuin in, gedachteloos klavertjes verwijderen. Valt me ineens een klavertje vier op! Ik heb deze in veiligheid gebracht en ben daarna beter op gaan letten. Bergen klavertjes verwijderd, maar er zat geen enkel klavertje vier meer tussen... best bijzonder.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven