Wie heeft de leukste avatar?

29-09-2016 18:32 155 berichten
Nou?
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 29 september 2016 @ 21:06:

Ik.Treu
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben genoemd



Ik vind iedereens avatar leuk, zolang het maar niet verandert want dan herken ik ze niet
Avatar van Pinda-Kaas
quote:OldWood schreef op 29 september 2016 @ 21:50:

Ja ik ben genoemd



Ik vind iedereens avatar leuk, zolang het maar niet verandert want dan herken ik ze niet Ik denk ook steeds: zou jouw baby er op lijken? Terwijl ik weet dat je deze avatar al langer hebt dan je kind.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 29 september 2016 @ 19:54:

Ik vind die van Single1985 ook leuk, dat bodybuilderende knaagdier Leuk dank je wel
Leuk cateautje en lef, ik zou bang zijn dat iemand me zou herkennen. Maar van de andere kant ligt er natuurlijk ook aan wat voor posts je post en andere nick is natuurlijk ook nog altijd een anonieme optie.
quote:parachuutje schreef op 29 september 2016 @ 22:03:

Leuk cateautje en lef, ik zou bang zijn dat iemand me zou herkennen. Maar van de andere kant ligt er natuurlijk ook aan wat voor posts je post en andere nick is natuurlijk ook nog altijd een anonieme optie.

Dankjewel!





Ach, mijn geheimen blijven van mij. Ik reageer op en open topics die niet de moeite waard zijn om moeilijk over te doen.



We hebben hier overigens Maaike, die met een eigen foto en haar eigen naam post en die heeft ook nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Puss in Boots vind ik zo schattig! Eleonora heel herkenbaar. En ooit was er CaafDracula, die vond ik ook heel grappig.

Badmeester, jij had toch ooit een andere Ava, met badmuts/kaal hoofd oid?
Alle reacties Link kopieren
Die van shiva vind ik mooi.





Lady_Voldemort





Alliebrosh

What a nuanced anxiety
quote:lionlily schreef op 29 september 2016 @ 22:18:

Puss in Boots vind ik zo schattig! Eleonora heel herkenbaar. En ooit was er CaafDracula, die vond ik ook heel grappig.

Badmeester, jij had toch ooit een andere Ava, met badmuts/kaal hoofd oid?Nee altijd deze basketballer
Alle reacties Link kopieren
Die van Puss in boots en dat depressieve konijn van Bugs vind ik ook grappig. En die van Cateau schattig. Ik moet dan altijd denken aan dat liedje uit de jaren 80 van Cherry. 'Oh-wat-een-lief-klein-zwart-koppie,-dat moppie!'
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 september 2016 @ 22:45:

Die van Puss in boots en dat depressieve konijn van Bugs vind ik ook grappig. En die van Cateau schattig. Ik moet dan altijd denken aan dat liedje uit de jaren 80 van Cherry. 'Oh-wat-een-lief-klein-zwart-koppie,-dat moppie!'







quote:Velma schreef op 29 september 2016 @ 19:16:

De op één na leukste avatar vind ik die van Pikkie22.Ja! Ik moet hier altijd om lachen
En verder heel veel, ik vind het denk ik het leukst dat een avatar gewoon bij een nick hoort, dus het maakt deel uit van die 'forum persoonlijkheid'
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet van wie die is, maar ik vind die avatar leuk met 'het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase (etc.)'



En bewegende avatars vind ik mooi.



Maar die van MV was uiteraard de beste.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:Mother_Earth schreef op 29 september 2016 @ 21:01:

[...]





Jij bent superschattig Jouw avatar vind ik echt prachtig
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:OmeHenk schreef op 29 september 2016 @ 18:34:

Barbara



Ik stem ook op Barbara voor de sexyste avatar.



En Cateautje heeft de schattigste avatar.
quote:AeonOfWinter schreef op 30 september 2016 @ 09:54:

[...]





Jouw avatar vind ik echt prachtig Wat lief, dank je
Alle reacties Link kopieren
Die van renate73-nw vind ik ook top trouwens
quote:Teemo schreef op 30 september 2016 @ 14:54:

[...]





Ik stem ook op Barbara voor de sexyste avatar.



En Cateautje heeft de schattigste avatar. Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 29 september 2016 @ 22:45:

[...]





Nee altijd deze basketballer



Hm, dat weet ik het niet meer waar ik dát fan weer vandaan haal. Naja, maakt ook niet uit.



Oh ja, die van Groentsoep was ook leuk, heel lang geleden
Orkenflow heeft tegenwoordig ook een erg mooie.
Ik vind eigenlijk weinig avatars leuk. Te veel katten. Teveel slecht genomen pics. Teveel vrouwen uit series.



NBK heeft de leukste vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Satchel schreef op 30 september 2016 @ 09:24:

Ik weet niet van wie die is, maar ik vind die avatar leuk met 'het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase (etc.)'



Ja, die is idd leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:tinypotato schreef op 30 september 2016 @ 09:12:

[...]





Ja! Ik moet hier altijd om lachen



Heb je een linkje naar een reactie van pikkie?

Ben nu best wel benieuwd! Ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven