Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net reclame voor Easy. 1 seizoen, dit jaar geproduceerd. Iemand al aan het kijken??
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net the affair afgekeken en ik zit zo te dubben aan welke serie ik nu zal beginnen. Heb er een stuk of 14 staan in mijn lijst en ze lijken me allemaal even leuk. Wie herkent dit ook?
It's 5 o'clock somewhere
Dowton Abbey seizoen 5!

Mooi optijd net klaar met seizoen 1 van the affair. Ondanks moeite met de hoofdrolspelers toch fijn om te kijken dus ben benieuwd naar seizoen 2.



Maar nu lekker knus Dowton Abbey bingen.
Alle reacties Link kopieren
Net begonnen met The Get Down!



Ondertussen ook aan het kijken:

Pretty Little Liars

Once Upon a Time

Modern Family

American Horror Story

Vampire Diaries



Verder erg fan van Nashville, Orphan Black, Orange is the New Black en How I Met Your Mother. Deze heb ik al afgekeken. Helaas, mis ze.



Ooit mee begonnen maar niet afgemaakt: House, Lie To Me, Gossip Girl, Gilmore Girls. Vind ze allemaal leuk, maar volg al veel te veel series haha. Dat is wrs de reden dat ik deze nooit af heb gekeken. Wil ze wel ooit nog helemaal af kijken
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
quote:Goede-Fee schreef op 26 september 2016 @ 14:46:

Dowton Abbey seizoen 5!

Mooi optijd net klaar met seizoen 1 van the affair. Ondanks moeite met de hoofdrolspelers toch fijn om te kijken dus ben benieuwd naar seizoen 2.



Maar nu lekker knus Dowton Abbey bingen. Als je Downton Abbey leuk vindt, moet je hierna Gran Hotel kijken. Hetzelfde als DA maar dan speelt het zich af in een hotel. Wel in het Spaans, maar dat went snel :-)
Alle reacties Link kopieren
Iemand Life Unexpected al gezien.

Vind het zo'n vertederende serie af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Call The Midwife ontdekt, al bij seizoen 2 nu
Ik ben er achter gekomen dat er een hele mooie documentaire is van David Attenborough over Afrika.

Sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamba- schreef op 30 september 2016 @ 11:33:

Ik heb Call The Midwife ontdekt, al bij seizoen 2 nu Mooi hè?
Misschien beetje of topic, maar vandaag komt Reed Hastings, medeoprichter en CEO van Netflix bij college Tour. Ik ga wel kijken, vind het een heel interessant bedrijf.
Eerste aflevering van designated survivor gezien met Kiefer Sutherland . Wekelijks een nieuwe aflevering, kan niet wachten tot woensdag! Aanrader!
Designated Survivor heb ik ook gekeken. Ik kan een serie niet beoordelen op 1 aflevering, maar het ziet er goed uit!



Vanavond Luke Cage binge-en
quote:Dragisa schreef op 30 september 2016 @ 16:00:

Designated Survivor heb ik ook gekeken. Ik kan een serie niet beoordelen op 1 aflevering, maar het ziet er goed uit!



Vanavond Luke Cage binge-en Ik ook!
Seizoen 5 van once upon a time staat erop
quote:poppetje2006 schreef op 26 september 2016 @ 14:40:

Ik zie net reclame voor Easy. 1 seizoen, dit jaar geproduceerd. Iemand al aan het kijken??1e aflevering gezien. Mwoa.. 2e aflevering na 10 minuten afgezet.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 30 september 2016 @ 19:31:

Seizoen 5 van once upon a time staat erop ja heerlijk! ik ben al bij afl 5.
quote:swaentje71 schreef op 30 september 2016 @ 10:03:

Iemand Life Unexpected al gezien.

Vind het zo'n vertederende serie af en toe.Enorm leuk ja. Heerlijke feelgood. En jammer van maar 1 seizoen.
En als ik klaar ben met Once upon ga ik door met:







Ik vond zijn personage in Jessica Jones al leuk en een hele serie lijkt me ook tof.
Goh, net de eerste aflevering gezien van luke cage en ehm, het boeit mij totaal niet. Misschien ben ik er wel niet voor in de stemming of is het eigenlijk toch wel anders dan ik had verwacht, maar mijn gedachten dwalen telkens af en ik vind het weinig interessant. Jessica Jones vond ik vanaf het begin pakkend. Ga nog wel een tweede aflevering proberen maar anders gaat deze serie naar het lijstje nog te zien op een ander moment.
quote:Chevron schreef op 30 september 2016 @ 21:10:

Goh, net de eerste aflevering gezien van luke cage en ehm, het boeit mij totaal niet. Misschien ben ik er wel niet voor in de stemming of is het eigenlijk toch wel anders dan ik had verwacht, maar mijn gedachten dwalen telkens af en ik vind het weinig interessant. Jessica Jones vond ik vanaf het begin pakkend. Ga nog wel een tweede aflevering proberen maar anders gaat deze serie naar het lijstje nog te zien op een ander moment.



Ik heb een beetje hetzelfde. Was 1 scène in aflevering 1 waarvan ik dacht de rest vind ik tot nu toe een beetje saai...(nu aflevering 2 aan t kijken)

Bij Jessica Jones en Daredevil zat ik er gelijk helemaal in. Nu nog niet. Hopelijk komt dat nog
2e aflevering was al beter. Ik heb al bijna de smaak te pakken. Nu naar aflevering 3
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 30 september 2016 @ 11:48:

[...]



Mooi hè?Jazeker!!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 30 september 2016 @ 21:55:

2e aflevering was al beter. Ik heb al bijna de smaak te pakken. Nu naar aflevering 3 Succes, let me know!
quote:Chevron schreef op 30 september 2016 @ 23:53:

[...]



Succes, let me know!Ik ben bij aflevering 5 het wordt beter!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 30 september 2016 @ 23:58:

[...]





Ik ben bij aflevering 5 het wordt beter!Fijn, ga ik morgen een poging wagen aan aflevering 2. Vond de slotscène van aflevering 1 wel veel belovend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven