Gezondheid alle pijlers

Dysfunctie buis van eustachius

30-09-2016 22:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Al bijna twee maanden heb ik een niet goed functionerende buis van eustachius zowel links als rechts. Geen symptomen van allergie of kou, ook niet gehad.

Beetje stomme vraag misschoen. KNO artsen zeggen dat dit meestal vanzelf over gaat na paar maanden maar toch lees ik op internet best veel gevallen die er al jaren mee rondlopen... heeft iemand hier ervaring mee??
Alle reacties Link kopieren
Buisjes en buis van eustachius



Kijk hier eens onderwerp van weekje terug.
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:peach1990 schreef op 30 september 2016 @ 22:45:

Buisjes en buis van eustachius



Kijk hier eens onderwerp van weekje terug.I know, kno raadt het af.. kan juist meer klachten van krijgen en dan zit je er een aantal maanden aan vast
Alle reacties Link kopieren
Oke verder weet ik ook niet buisjes waren bij mij destijds het enige dat eventueel zou kunnen helpen en het heeft gelukkig ook geholpen!



Heb je ook geen neusspray ofzo voorgeschreven gekregen dat kreeg ik voordat ik geholpen werd geloof ik
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Als het na een aantal maanden niet over is, kun je dan niet terug gaan naar de kno-arts?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ervaringsdeskundige, maar wat wel relevant is in dit verhaal: zit de buis te dicht of juist te open? Dit is namelijk nogal belangrijk om te weten voordat je aan sprays oid begint.


To je bent echt hypochondrisch aan het worden



Zoek daar hulp voor ipv je oor
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 01 oktober 2016 @ 07:07:



To je bent echt hypochondrisch aan het worden



Zoek daar hulp voor ipv je oorOo dit is dezelfde dat had ik ff niet door!
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt alleen maar berichten over je gezondheid inderdaad

Maar een week geleden wou je kno arts buisjes plaatsen en twijfelde je daaraan en nu wil hij ze ineens niet zetten?
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mariamaria85 schreef op 01 oktober 2016 @ 04:53:

Ik ben ervaringsdeskundige, maar wat wel relevant is in dit verhaal: zit de buis te dicht of juist te open? Dit is namelijk nogal belangrijk om te weten voordat je aan sprays oid begint.Te dicht..
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn precies je klachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jess3010 schreef op 02 oktober 2016 @ 20:25:

Wat zijn precies je klachten?Vacuüm trekkend gevoel in mn oren (meer met eten en drinken, liggen), dof en minder horen, ruis en piepen in mn oor sindsdien.
quote:marla862 schreef op 02 oktober 2016 @ 20:42:

[...]





Vacuüm trekkend gevoel in mn oren (meer met eten en drinken, liggen), dof en minder horen, ruis en piepen in mn oor sindsdien.Je vergeet hyperfocus, nergens anders meer aan kunnen denken, panikeren en te vaak ploppen ed.
Alle reacties Link kopieren
Okay en de kno arts zegt dat het vanzelf overgaat? En na hoelang?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 02 oktober 2016 @ 21:13:

[...]



Je vergeet hyperfocus, nergens anders meer aan kunnen denken, panikeren en te vaak ploppen ed.Hahahhaha gooilob, wrm reageer je altijd zo fel? Het kan toch dat iemand zich zorgen maakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jess3010 schreef op 02 oktober 2016 @ 21:14:

Okay en de kno arts zegt dat het vanzelf overgaat? En na hoelang?Maand of 3, 4..
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 02 oktober 2016 @ 21:13:

[...]



Je vergeet hyperfocus, nergens anders meer aan kunnen denken, panikeren en te vaak ploppen ed.Waar slaat dit op
quote:marla862 schreef op 11 oktober 2016 @ 17:24:

[...]





Waar slaat dit opDat weet je zelf heel goed. Je bent veel te geobsedeerd bezig waardoor alles alleen maar erger wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven