Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Oeeh spannend ! Heb dit topic net even doorgenomen en wat een lief topic



Heel veel plezier vanavond en mocht het ervan komen, succes !
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vanavond!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Probeer er van te genieten, TO.. wat er ook wel of niet gebeurt. Het is ook al heel fijn om lekker bij elkaar te zijn.
Wat een leuk topic! Fijne avond TO!
Alle reacties Link kopieren
Het hele topic doorgelezen. Leuk!

Stop met over-analyseren. Je hebt 3 dates gehad en zij kijkt uit naar de 4e, dus vindt ze je leuk.
The superficial disappears when it begins to rain...
Alle reacties Link kopieren
Ja, succes.

Je nick 'Evidentialist', betekent die dat je altijd bewijzen zoekt? Die krijg je in de liefde pas nadat je de stap hebt gezet. Moge dit als aansporing dienen.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic Heel veel plezier vanavond niet teveel nadenken bij alles
Alle reacties Link kopieren
quote:Durocq schreef op 30 september 2016 @ 12:12:

Ja, succes.

Je nick 'Evidentialist', betekent die dat je altijd bewijzen zoekt? Die krijg je in de liefde pas nadat je de stap hebt gezet. Moge dit als aansporing dienen.



Ja, evidentialist komt van het evidentialisme. Een stroming in de filosofie die uitgaat van bewijzen.



Binnen een halfuurtje staat ze hier. Wish me luck everyone.
Good luck
Veel geluk

Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf joh veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier! Ben erg benieuwd naar de update...



En die moet niet te snel komen, want dan is het geen succes geweest.

En tegen beter weten in blijf ik topic toch volgen vanavond...
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Jaaajaaajaaaa in gedachte ben je niet alleen met je vlam vanavond meneertje ???? haha we leven allemaal met je

Mee
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuws, goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel mensen spieken hier vanavond? Hier horen we vandaag niets meer
Ik hoop dat we niks horen!

Vanavond dan he!
Alle reacties Link kopieren
Succes (al lees je het niet meer). Hopelijk hebben jullie het heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 30 september 2016 @ 23:17:

Hoeveel mensen spieken hier vanavond? Hier horen we vandaag niets meer Ik kom speciaal ff online.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 30 september 2016 @ 23:27:

Ik kom speciaal ff online. Gezellig hier!
Alle reacties Link kopieren
Zou ze gewoon in haar kloffie zijn gekomen of er echt werk van gemaakt hebben? Leuk rokje, lekker geurtje. En TO? huis netjes, lekker gekookt.



Oftewel, ben nieuwsgierig!!!!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 30 september 2016 @ 23:50:

Zou ze gewoon in haar kloffie zijn gekomen of er echt werk van gemaakt hebben? Leuk rokje, lekker geurtje. En TO? huis netjes, lekker gekookt.



Oftewel, ben nieuwsgierig!!!! Dit!
Life is short. Eat dessert first.
Is er nou al eens gebeukt? Of ben ik nou te vrijpostig?
geneukt. Kutautocorrect.
Joehoe! We krijgen toch wel een update he? Begin m ineens te knijpen, dat To geen zin heeft zijn ervaringen te delen. Kan he.
Alle reacties Link kopieren
Geen nieuws = goed nieuws lijkt me in deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven