Entertainment alle pijlers

Een zanger als verassing, verjaardagsfeest

01-10-2016 00:39 42 berichten
Binnenkort viert mijn beste vriendin haar verjaardag samen met haar man. Geen groot feest, gewoon een verjaardag met ongeveer 40 personen.



De laatste tijd heb ik veel steun van haar gehad en wil haar daarvoor op een speciale manier bedanken. Mijn vriendin is fan van een Nederlandstalige zanger, ik zal maar geen naam noemen, dat doet er ook eigenlijk niet toe. Ik denk dat ik hem het beste kan beschrijven als een zanger voor alle feesten een partijen, hij heeft ook jaren terug op een groot feest van haar een optreden verzorgd. Zover ik weet betaalde ze daarvoor € 250,- euro. (voor een uurtje) Ze genoot, ze vindt dat geweldige muziek, ik heb daar trouwens totaal niets mee maar om haar te zien stralen is onbetaalbaar.



Nu heb ik het idee om die zanger in te huren voor die verjaardag. Maarrr.. het is een gewoon verjaardagsfeest, dus kan dat, is dat wel gepast? Ik twijfel enorm. Ik kan het ook niet overleggen, want verassing. Misschien kunnen jullie me helpen, zal ik het doen of niet?
Alle reacties Link kopieren
Is het in een zaaltje of bij haar thuis? Wordt het een 'saaie' zit verjaardag of was ze al van plan muziek te draaien en te dansen etc?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft ook geen naam te noemen want als ie te boeken valt voor 250 euro kent geen mens hem.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dries roelvink?
Het is bij haar thuis, een zit/partytafel kletsverjaardag, geen muziek en dansen. Maar ze heeft een groot huis dus stoelen een tafels zijn vast snel opzij geschoven



Dus ik twijfel!
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2016 @ 00:54:

Je hoeft ook geen naam te noemen want als ie te boeken valt voor 250 euro kent geen mens hem. ik hou er echt niet van. Maar smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 01 oktober 2016 @ 00:55:

Dries roelvink?Die komt niet voor 250
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zo'n goede vriendin zou ik zeker niet verassen! Verrassen misschien wel
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:MrsNiceGuy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:24:

Zo'n goede vriendin zou ik zeker niet verassen! Verrassen misschien wel Oeps :0
Alle reacties Link kopieren
Overleg met haar echtgenoot! Dan is het toch een verrassing voor haar maar domineer je niet zomaar andermans feestje.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al aan de buren gevraagd of zij het ook een tof idee vinden?
Don't be Lazy!
quote:foxy-lazy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:38:

Heb je al aan de buren gevraagd of zij het ook een tof idee vinden?De buren zijn op de verjaardag aanwezig, ze woont trouwens in een vrijstaand huis, landelijk gelegen.
quote:Elizaar schreef op 01 oktober 2016 @ 01:27:

Overleg met haar echtgenoot! Dan is het toch een verrassing voor haar maar domineer je niet zomaar andermans feestje.



Daar ben ik dus bang voor, dat ik haar feest ga domineren met dit idee.



Haar man vindt alles prima, ik weet zeker dat hij het een top idee vindt.
Leuk idee, maar ik weet niet of ik dit zou doen. Als ze vijftig werd bijv, dan misschien wel.

Maar aan de andere kant: als ze helemaal gek is van deze man, kan ik mij niet voorstellen dat ze het niet wil. En jij hoeft niet te zeggen dat het van jou komt.



Je zou haar als verrassing natuurlijk ook uit kunnen nemen (op een andere dag) en stiekem een kaartje regelen van deze zanger. Dan weet je dat je kado niet over de top is en dat het zeker gewaardeerd wordt.
Ik vind het een hartstikke leuk idee, gewoon doen, ze zal het geweldig vinden!

En gewoon bij binnenkomst zeggen dat ze haar kadootje later krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Als hij al een keer bij haar op een feest is geweest, zou ik dat moment uniek houden en het nu niet proberen over te doen. Sommige herinneringen zijn juist zo mooi omdat het zo bijzonder is dat iets geregeld kon worden. Ga je dat elke 5 jaar doen, dan gaat het speciale er wel af.

Het idee van die kaart vind ik wel héél leuk.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen!

Pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen is het een leuk idee.

Neemt de zanger de muziek instalatie mee of moet jij hier dan zelf voor zorgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 01 oktober 2016 @ 00:54:

Je hoeft ook geen naam te noemen want als ie te boeken valt voor 250 euro kent geen mens hem.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is toch hartstikke leuk,je favoriete zanger op je verjaardagsfeest!



Maar het was jaren terug voor 250 euro,als hij bekender is geworden gaat ook de prijs omhoog,die Frans Duits komt daar nu niet meer zijn bed voor uit.



En is hij al niet geboekt op die datum?
quote:valisa schreef op 01 oktober 2016 @ 07:41:

Zo te lezen is het een leuk idee.

Neemt de zanger de muziek instalatie mee of moet jij hier dan zelf voor zorgen.Nee daar zorgen die zangers/bands allemaal zelf voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het doen; super leuk toch?

En ook al is het een zitverjaardag, als zo'n man dan even een uurtje komt zingen, dan komt de sfeer er toch lekker in? Nee hoor, dat hoeft niet altijd in een grote zaal plaats te vinden en zo te horen heeft je vriendin een ruime woonkamer.



Leuk idee hoor.
Of je laat die zanger op de verjaardagsdag een champagne ontbijt bezorgen en Happy Birthday zingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:foxy-lazy schreef op 01 oktober 2016 @ 01:38:

Heb je al aan de buren gevraagd of zij het ook een tof idee vinden?Wat een zeikpost zeg. Iemand komt een uurtje zingen, niet alsof ze drie dagen non-stop een hardcore feest aanbiedt.
Je weet dat ze er van houdt, doen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven