condooms die groot EN dun zijn

27-09-2016 07:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen,

weet iemand of er ook condooms zijn die naast extra groot ook extra dun zijn? mijn vriend heeft extra grote nodig , die van durex passen niet maar ik zie nergens condooms die naast groot ook extra dun zijn. het is of of. alleen standaard condooms hebben meerdere varianten
Alle reacties Link kopieren
Durex verkoopt alleen latex condooms. Die zijn per definitie vrij dik omdat ze aan allerlei eisen moeten voldoen. Standaard spul dus.



Eigenlijk zou je ook eens moeten kijken naar condooms die dunner zijn en niet van latex zijn:

https://condomerie.com/naturalamb.html



(Geen aandelen in die webshop, gewoon gegoogled).
Laat me raden 22 bij 6?
Mijn ex kocht ze bij de erotische winkel. Daar hebben sowieso wat meer keuze. Of online bij erotische webshops.
Alle reacties Link kopieren
Toen wij ze nog nodig hadden (man is inmiddels al jaren gesteriliseerd) kochten we ze van Condomi. Die hadden toen drie verschillende maten.
Mijn man kocht bij de condomerie in Adam misschien kun je daar ook online kopen, de durex vond hij verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mysize. Niet perse extra dun maar bevallen prima. Je kan een probeerset bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet allebei een soa test doen en jij misschien aan de prik pil oid. Heb je geen condooms meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 27 september 2016 @ 10:10:

Mysize. Niet perse extra dun maar bevallen prima. Je kan een probeerset bestellen.deze heeft hij nu idd. maar hij wil ook wat dunnere.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ffe de tips bekijken zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:monsterpinguin schreef op 27 september 2016 @ 08:24:

Durex verkoopt alleen latex condooms. Die zijn per definitie vrij dik omdat ze aan allerlei eisen moeten voldoen. Standaard spul dus.



Eigenlijk zou je ook eens moeten kijken naar condooms die dunner zijn en niet van latex zijn:

https://condomerie.com/naturalamb.html



(Geen aandelen in die webshop, gewoon gegoogled).ik snap die cas berekening niet. je moet alles op elkaar delen? :s ik weet nu niet hoe groot deze condooms zijn. snap jij het wel?
Alle reacties Link kopieren
Het merk Skin.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 27 september 2016 @ 15:50:

Het merk Skin.bedoel je skins of skyn. ik ben aan het kijken, bij beide heb ik tot nu toe nog geen condooms gevonden die EN dun EN breed zijn.
Alle reacties Link kopieren
Skyn sorry al hun condooms zijn dun (vandaar de naam net of het Skin is) en ze hebben ook grote XXL, tenminste hier in de Supermarkt, maar ik woon in frankrijk.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 27 september 2016 @ 17:31:

Skyn sorry al hun condooms zijn dun (vandaar de naam net of het Skin is) en ze hebben ook grote XXL, tenminste hier in de Supermarkt, maar ik woon in frankrijk.ah okee. ik ga nog eens kijken dan
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetmadness schreef op 27 september 2016 @ 17:31:

Skyn sorry al hun condooms zijn dun (vandaar de naam net of het Skin is) en ze hebben ook grote XXL, tenminste hier in de Supermarkt, maar ik woon in frankrijk.gevonden. die is echter niet zo heel groot ondanks de naam. even groot als de grote van durex 56 mm. wij hebben nu maat 64 terwijl hij wss 69 moet hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat je ze gewoon niet hebt in die maat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 27 september 2016 @ 20:41:

Ik vrees dat je ze gewoon niet hebt in die maat.hmm best raar eigenlijk. zou de groep die afwijkt van de standaardmaat zo klein zijn? ik vraag me af hoeveel mannen de standaardmaat niet passen
Alle reacties Link kopieren
Pasante sensitive
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjeeventjesvoormij schreef op 27 september 2016 @ 21:34:

[...]



hmm best raar eigenlijk. zou de groep die afwijkt van de standaardmaat zo klein zijn? ik vraag me af hoeveel mannen de standaardmaat niet passenDenk het wel. 69 is echt ver bovengemiddeld. Zuur wel, veel minder opties. Was hier ook zoeken, mysize als fijnste maar geen extra's al ribbels of extra dun.
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 09:00:

Laat me raden 22 bij 6?Inderdaad :-) En daarvoor gebruik ik wel Durex condooms. Feeling sensitive zijn extra dun, maar durven geweldig te spannen. Ze zijn normaal 56 mm ontworpen en rekken uiteindelijk wel tot 60 mm, voelt allemaal erg tight aan.
Alle reacties Link kopieren
nu weer eens anticonceptiepil uitgeprobeerd . maar ik kan niet goed tegen hormonen. ik heb nu steeds hoofdpijb en gebruik een lichte. echt balen dat die grote condooms niet extra dun zijn
Alle reacties Link kopieren
https://condomerie.com/condooms/merken/trojan.html



de diameter van durex XL is even groot als de andere durex, Magnum condooms van Trojan hebben grotere diameter...
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Drone-Bee schreef op 20 december 2016 @ 12:47:

https://condomerie.com/condooms/merken/trojan.html



de diameter van durex XL is even groot als de andere durex, Magnum condooms van Trojan hebben grotere diameter...ja maar die is niet extra dun
Alle reacties Link kopieren
Playboy XL. Past prima, of hij moet een honkbalknuppel hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven