beschrijf je laatste neuk

18-02-2010 19:31 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van " we willen alles van elkaar weten en het liefst mét foto " ; beschrijf hier je laatste wip. Foto mag je achterwege laten.



Relevant is:



- locatie



- aanwezige personen ( hoeveel, legaal ja dan nee )



- anticonceptie gebruikt ja/ nee ( zo ja; welke zo nee ; hoezo niet )



- voorspel ja/ nee (plus indicatie van tijdsduur . Eventuele bijzonderheden )



- de daad ( wie boven , welk standje , tijdsduur , orgasmes ja/ nee , bevredigend ja/ nee )



- naspel ja/ nee ( tijdsduur , eventuele bijzonderheden )



- voor herhaling vatbaar ja/ nee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ijsschep schreef op 25 september 2016 @ 08:51:

- alles heerlijk over me heen gesmeerdAls body lotion?
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 24 september 2016 @ 18:01:

[...]



Dit moet ik mijn vrouw eens laten lezen. Heerlijk om zo hopeloos geil te moeten gaan werken. Ik hoop dat je niet te veel beloofd hebt en dat ie dus nog zwaar zijn best gaat doen vanavond?



Zoals verwacht heerlijk geile avond gehad. Rond 16.00 kwam mijn manneke thuis van zijn werk. Samen in de keuken onze maaltijd gemaakt, met ondertussen geile aanrakingen en knuffels mogen ontvangen. Hij liet in ieder geval merken dat zijn zaakje op klappen stond.

Eerst lekker gegeten en daarna de keuken ontdaan van de gemaakte rommel. Lekker bakje koffie op de bank en lekkere peuk erbij.

Ondertussen werd het idee geboren dat het tijd was om samen in bad te gaan.

Lekker opfrissen zodat we daarna heerlijk van elkaar konden gaan genieten.

Maar eenmaal in bad kon ik zijn harde pik niet weerstaan, en heb hem verlost van zijn volle zak door hem lekker te pijpen. Het komt niet vaak voor dat hij in mijn mond mag spuiten, maar Jezus...wat was ik geil. Tot de laatste druppel pijpte ik hem klaar.(niet doorgeslikt....brrrr)

Daarna lekker romantisch onze badsessie afgemaakt. In die tijd was hij er lichamelijk weer klaar voor om samen in bed verder te gaan.

Heerlijk paar uur liggen vrijen, en ik meerdere keren klaargekomen. Heerlijk klaar gelikt, en een paar keer door boven op hem te zitten.

Als afsluiter heeft hij me in missionaris houding stevig geneukt en mijn kutje volgespoten.

Heerlijk zo een weekend zonder kinderen.....
quote:i12b3 schreef op 25 september 2016 @ 09:29:

[...]



Als body lotion? Ja, eigenlijk wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 25 september 2016 @ 11:16:

Heerlijk zo een weekend zonder kinderen.....

Ha, mooi zo. Ja even kinderloos zijn kan nogal libidoverhogend werken hè?



En het weekeind is nog niet eens voorbij. Er is nog ruimte voor de luie-zondagochtend-sex, de we-hebben-niks-beters-op-de-zondagmiddag-te-doen-sex en we-kunnen-nog-net-een-keertje-voordat-de-kids-weer-terug-zijn-sex.
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:i12b3 schreef op 25 september 2016 @ 12:21:

[...]



Ha, mooi zo. Ja even kinderloos zijn kan nogal libidoverhogend werken hè?



En het weekeind is nog niet eens voorbij. Er is nog ruimte voor de luie-zondagochtend-sex, de we-hebben-niks-beters-op-de-zondagmiddag-te-doen-sex en we-kunnen-nog-net-een-keertje-voordat-de-kids-weer-terug-zijn-sex. Haha. Nou zo een dag is het niet geworden. Wel net klaar met nog-eventjes-vlug-want-de-kinderen-liggen-al-op-bed.
Alle reacties Link kopieren
Locatie: haar slaapkamer



Aanwezige personen: zij en ik, legaal (internetdate)



Anticonceptie: condooms



Voorspel: Op weg naar haar toe het dilemma-spel begonnen te spelen en vrij snel overgegaan op de wat onthullendere vragen. In de bar hadden we al vrij snel een spannend gesprek waaruit bleek dat zij wat tekort gekomen was de afgelopen jaren (aldus haarzelf) en ik genoeg ervaring had om het eens gezellig te maken. In de taxi naar haar huis en vrij snel naar haar slaapkamer.



De daad: flink lopen zoenen en daarna begonnen haar flink te likken. Daarna het condoom om en missionarisstandje. Flink gestoten en zij hevig kreunend. Ik er even teasend uit en toen er weer in. Maar bleek onderingang te zijn, nog nooit zo soepel gehad en ze vond het heerlijk: ik moest doorgaan. Daarna condoom af en terwijl ik haar vingerde (ze lag op haar zij) pijpte ze mij. Zij werd steeds natter en uiteindelijk kwam ik klaar in haar mond. Zij kwam niet, maar dat bleek nog nooit te zijn gebeurd. Ik zag een uitdaging.



Naspel: beetje napraten en strelen. Gezien het tijdstip en de genoten alcohol vielen we snel in slaap.



Voor herhaling vatbaar? Ja, maar zij heeft inmiddels een vast vriendje, dus gaat (helaas) niet meer gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Wederom gewoon in bed met partner. Orgasme als slaapmutsje gekregen van mijn schatje.

Standje. Op mijn rug.

Hulpmiddelen; mond en vingers.

Orgasme......JAAAAA



Oftewel...Lekker klaargelikt voor het slapen gaan



Hij.....niets
-
Alle reacties Link kopieren
Waarom op de grond???
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 28 september 2016 @ 08:24:

Waarom op de grond???je hebt het liever in de koffie?
Alle reacties Link kopieren
Liever in de mond bijvoorbeeld of over de borsten.

Maar op de grond...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 28 september 2016 @ 08:24:

Waarom op de grond???Ik ken een stel waarbij hij het op de grond van de badkamer spoot en zij het van de tegels mocht aflikken. Als die mensen dat nu fijn vinden, laat ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 28 september 2016 @ 09:37:

[...]





Ik ken een stel waarbij hij het op de grond van de badkamer spoot en zij het van de tegels mocht aflikken. Als die mensen dat nu fijn vinden, laat ze.Vragen staat niet vrij? Ik keur het nergens af....
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Dat een man het lekkerder vindt om in een kutje of mond klaar te komen, kan ik begrijpen. Maar het klaarkomen in gezicht... Borsten...of waar dan ook heeft te maken met machtsgevoel(lees: vernedering).

Op het moment dat een man zich aftrekt maakt het toch niet uit waar hij spuit? Het gevoel blijft dan toch hetzelfde? Mijn vriend vindt het nog altijd het lekkerst om gewoon in mijn kut klaar te komen. Daarentegen vind ik het geil om hem te zien spuiten. Wanneer hij in mij klaarkomt vind ik het weer opwindend om te letten op zijn gezichtsuitdrukking
..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha daarom! Ik was gewoon benieuwd :-)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Ijsschep schreef op 28 september 2016 @ 10:02:

Het kwam gewoon zo uit. Ik vind het ook heerlijk als hij over me heen spuit of in mijn mond. Dan slik ik het ook door.

Maakt mij niet uit .



In mijn mond laten klaar komen gebeurt alleen wanneer ik in een extreme geile bui ben. Ik heb er niet echt moeite mee, maar om nou te zeggen dat het lekker is.....nee. Doorslikken al helemaal niet. Ook het doorslikken voegt niets extra toe aan het genot van een man.

Gewoon tijdens het klaarkomen weer naar buiten werken.
..
Alle reacties Link kopieren
Locatie: hotelkamer midden van NL



Aanwezige personen: zij en ik, illegaal beide getrouwd. Maar niet met elkaar.



Anticonceptie: condoom



Voorspel: ze was al ingechecked en op de kamer. Ik kwam binnen en we begonnen gelijk hevig te zoenen. Na elkaar van het meeste aan kleding te hebben verlost samen de badkamer in geschuiveld, en zij mij heerlijk gepijpt. Ik haar vervolgens met mond en tong op diverse plekken verwend. En samen gedouched.



De daad: na redelijk afgedroogd en zoenend het bed te hebben gevonden: gebeft gelikt en in diverse standjes sex gehad. Na een aantal hoogtepunten en korte pauzes dit herhaald. In totaal 4 orgasmes voor mij en voor haar ongeveer 6.( niet nagevraagd)



Naspel: weer samen gedouched.. en wat zoenen.



Voor herhaling vatbaar? Ja, zeker.
Alle reacties Link kopieren
quote:2ndman schreef op 28 september 2016 @ 11:34:

Locatie: hotelkamer midden van NL



Aanwezige personen: zij en ik, illegaal beide getrouwd. Maar niet met elkaarEn hier ben ik gestopt met lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet meer... Te lang geleden.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 28 september 2016 @ 14:45:

Ik weet het niet meer... Te lang geleden. Altijd denken in mogelijkheden.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 28 september 2016 @ 15:40:

[...]



Altijd denken in mogelijkheden.....Scherp!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 28 september 2016 @ 14:40:

[...]





En hier ben ik gestopt met lezen.Ik stop ook altijd wanneer het te spannend wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven