Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.



Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)



Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...



Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..



Wat denken jullie?
Gewoon zeggen dat het eenmalig was als lolletje / om haar een plezier te doen en dat het daarbij ook blijft.
Alle reacties Link kopieren
Snap niet zo goed waarom je nu chantabel bent. Dat valt toch wel mee. Je was dronken en hebt haar geld overgemaakt. Eenmalig.

Als je het graag wilt stoppen dan doe je wat Frutella hierboven adviseert.



Als je nog wel door wilt met haar en je fetish, dan geef je voortaan weer cash of bonnen.

Gewoon niet meer overmaken. Je kunt haar toch aanspreken en zeggen dat ze het contant krijgt voortaan. Als ze vraagt waarom dan zeg je dat vooral zij achteraf geen gedoe met de belastingdienst wil. Op een gegeven moment moet ze anders schenkbelasting betalen. Nou, als ze dat hoort dan kiest ze ook voor cash.



Als ze een stagiair is, dan verdwijnt ze toch weer na een tijdje? Of ben je bang dat ze het alsnog gaat doorvertellen aan collega's? Ik denk dat dit voor haar net zo geheim moet blijven als voor jou. Wordt zij niet als 'hoer' gezien als ze tijden lang geld van iemand aan nam.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik interesse had in mijn eigen fetish, kwam ik via Google bij dit topic.



Ik zie dat veel mensen geen idee hebben, over hoe dit opwindend kan zijn.

Na vele jaren ervaring wil ik graag mij ei even kwijt. Ik denk dat dit best een ding is, en veel populairder dan mensen doorhebben, dus met u goedvinden gooi ik het topic toch even omhoog.



Ik ben man, in de dertig, genoeg relaties gehad, genoeg seks gehad, en op dat gebied geen psychologische problemen voor zover ik zelf weet.



Ik heb een 22-jarig prachtig meisje die dit met mij doet, en het genot (voor mij seksueel) is moeilijk te omschrijven, maar ik wil toch een poging wagen, aan de hand van wat praktijkervaringen.



Ze laat me naakt op me knieën zitten met mijn credit card in mijn mond terwijl zij mijn geld aan kleding uitgeeft.

Ze heeft een aantal ex-vriendinnen foto's gemaild van dat moment, maar daar moest ik wel voor betalen.

Ze geeft me opdrachten, zoals buiten zonder kleren foto's van mezelf maken met haar naam op mijn lijf geschreven, en die naar haar toe te mailen, zodat zij en haar vriendinnen me kunnen uitlachen.

Ze heeft geen vaste vriend, maar laat me wel kleding zien, die ze van mijn geld heeft gekocht, als ze een date heeft.

Ze stopt overigens altijd op tijd, zodat ik niet berooid raak. Of dat is omdat ze zo lang mogelijk wil genieten, of normen heeft laat ik in het midden.

Maar ze is dus heel interactief.



Ik heb echt veel vriendinnen gehad, en was altijd een Alpha type, maar dit is voor mij het geld meer dan waard.



Dit is geen seksuele fantasie die ik even neerzet, maar iets wat ik heb mogen ervaren toen ik eindelijk de juiste vond om dit mee te doen.

Een opsteker voor degenen die dit hebben maar niet kunnen vinden, en de beste uitleg qua ervaringen die ik kan geven, waarom dit seksueel zoveel geeft.

(Overigens heb ik een eigen bedrijf, dus geen werkgever, klinkt vreemd, maar dat haalt wel iets van angst weg.)
Alle reacties Link kopieren
hoi ,

Ik zie dat mijn post nog steeds in leven is en veel los heeft gemaakt.

Ik ben ook nog steeds in leven en reageer daarom nog een Keer on te later weten hoe het mij nu vergaat nu bijna een jaar later!

ik help mijn vriendin nog steeds met haar (onze) geldslaaf..

Misschien is het de perfecte slaaf maar geen van de in eerdere Posts genoemde dingen zijn gebeurd...de privacy is nog steeds gewaarborgd, geen sexuele voorstellen of toenaderingen...niets van dat alles gelukkig ..

Ik zie hem nu wel life.... hij rijdt ons eenmaal per maand naar de schoonheids salon waar hij alles betaald en netjes voor de deur in zijn auto wacht op ons...

Soms meeten ik en mijn vriendin hem in een mac donalds waar hij zijn cadeaus overhandigd en wij hem uitlachen en bespotten ..wat best wel moeilijk is in het begin...

We hebben een app groep, waarin we cadeaus vragen en foto's plaatsen van de mooie kleding of zelfs de ipad die wij kregen.

Gedurende de vakantie van mijn vriendin had ik de geldslaaf zelfs even alleen... ik moet zelfs zeggen vreemd maar best wel opwindend zelfs..die bewondering, de macht .. heel anders dan de aandacht van mijn vriend die hier trouwens van weet.

Ik weet nog steeds niet wie hij is...en hij kent mij niet..

Dus het is best goed gekomen, ik vind het nog steeds niet normaal, maar je hoort het steeds meer en we lijken hem een enorm plezier te doen.
Dat je er gelukkig mee kan zijn zegt mij meer over jou en die zgn vriendin dan over de persoon die het jullie geeft.

Echt ik lach je vierkant uit...sneu gedrag ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiga82 schreef op 03 oktober 2016 @ 02:02:



Ik zie hem nu wel life.... hij rijdt ons eenmaal per maand naar de schoonheids salon waar hij alles betaald en netjes voor de deur in zijn auto wacht op ons...

Soms meeten ik en mijn vriendin hem in een mac donalds waar hij zijn cadeaus overhandigd en wij hem uitlachen en bespotten ..wat best wel moeilijk is in het begin...



VS



Ik weet nog steeds niet wie hij is...en hij kent mij niet..





Hij rijdt je naar de schoonheidssalon, je ontmoet hem in de Mac waar hij cadeaus overhandigt en een paar regels verder meld je dat je nog steeds niet weet wie hij is en hij kent jou niet ...



Welke van de twee is nu waar?



ps neem aan dat je " live" bedoelt?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk bestaan er zulke mannen zoals ons. En natuurlijk kunnen wij er van genieten om een meisje of vrouw blij te maken met cadeau's zonder seks in ruil te willen.

Is er iets fijner dan een vrouw gelukkig te maken?
quote:Kll schreef op 13 januari 2017 @ 13:10:

Natuurlijk bestaan er zulke mannen zoals ons. En natuurlijk kunnen wij er van genieten om een meisje of vrouw blij te maken met cadeau's zonder seks in ruil te willen.

Is er iets fijner dan een vrouw gelukkig te maken?Als je TO een PB stuurt wil ze je vast met liefde toevoegen aan de appgroep.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ik best in een app groepje willen met dames die ik gelukkig kan maken en mij krapper laten leven zodat zij die mooie laarzen of dure make up kan kopen.

Er is niets fijners dan een vrouw gelukkig te maken en jezelf daarvoor op te mogen offeren
Alle reacties Link kopieren
Nou je het zegt, mijn kapsel kan wel weer een opfrisbeurtje gebruiken
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook fijn om als geldslaaf te worden gebruikt door een mooie jonge dame...
Alle reacties Link kopieren
Mike169 schreef:
12-06-2017 20:50
Lijkt mij ook fijn om als geldslaaf te worden gebruikt door een mooie jonge dame...
Ik zoek me ook rot naar een lekkere , afgetrainde jonge god waar ik mijn geld aan kwijt kan. Niet te vinden, die knullen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dit thema! Ik ben erg dominante van aard, en zoek al een tijdje naar een uitlaatklep. Ik ben mij steeds meer gaan verdiepen in dit thema, en het lijkt zeer gepast voor mij. Na een jaar een shopdaddy te hebben gehad, merk ik toen in dat moment zoo erg genoot van zijn lichte geldslaaf gedrag maar hier nooit verder op in ben gegaan. Nu zoek ik iemand die mij op mijn welverdiende troon wil zetten en mij kan laten genieten van zijn nederig gedrag. :whip: :A:
Alle reacties Link kopieren
Helaas, ik ben te gierig.....
Lovelym8 schreef:
06-11-2017 07:44
Leuk dit thema! Ik ben erg dominante van aard, en zoek al een tijdje naar een uitlaatklep. Ik ben mij steeds meer gaan verdiepen in dit thema, en het lijkt zeer gepast voor mij. Na een jaar een shopdaddy te hebben gehad, merk ik toen in dat moment zoo erg genoot van zijn lichte geldslaaf gedrag maar hier nooit verder op in ben gegaan. Nu zoek ik iemand die mij op mijn welverdiende troon wil zetten en mij kan laten genieten van zijn nederig gedrag. :whip: :A:
&^%$* voor je #@!$% kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Lovelym8 schreef:
06-11-2017 07:44
Leuk dit thema! Ik ben erg dominante van aard, en zoek al een tijdje naar een uitlaatklep. Ik ben mij steeds meer gaan verdiepen in dit thema, en het lijkt zeer gepast voor mij. Na een jaar een shopdaddy te hebben gehad, merk ik toen in dat moment zoo erg genoot van zijn lichte geldslaaf gedrag maar hier nooit verder op in ben gegaan. Nu zoek ik iemand die mij op mijn welverdiende troon wil zetten en mij kan laten genieten van zijn nederig gedrag. :whip: :A:
Ik ben een beer van een vent, met dito lul. Ik vraag er geld voor als een vrouw er naar wil kijken of aan zitten. Dat moet wel met zo'n knuppel omdat het anders niet bij te benen is.
Als jij dan hetzelfde bedrag vraagt om dominant te zijn, dan spelen we kiet en neuken we elkaar gratis.
Nou als dat geen neuken wordt!
Alle reacties Link kopieren
Met veel aandacht gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit onderwerp af en toe weer even actief wordt, dus ik doe ook graag een duit in het zakje.

Ik ben ook een man die geld geeft aan een vrouw zonder dat die vrouw daar iets voor doet.

Ik ben van nature onderdanig aangelegd en bel af en toe met een live contact-sekslijn. Daar kwam ik eens een vrouw 'tegen' met wie het heel goed klikte en met wie ik vaak nog even over koetjes en kalfjes praatte nadat we 'klaar' waren.

We hadden het een keer over findom (financial domination). Ik was het tegengekomen op twitter en vroeg haar of ze het kende. Ze zei dat ze het wel eens had meegemaakt, een enkele man die ze op de sekslijn had gesproken had haar wel eens geld gegeven.

Ik vond het eerst heel gek maar het idee begon me toch te intrigeren. Zonder enig aandringen van haar kant vroeg ik haar of ze het wilde proberen. Dat wilde ze wel en ik mocht een bol.com-bon van 40 euro voor haar kopen en haar de code mailen zodat zij hem kon verzilveren.

Dat heb ik gedaan en ik vond het verrassend opwindend! Die eerste bon is nu zo'n anderhalf jaar geleden en met af en toe een pauze mag ik met enige regelmaat voor haar een bon kopen. De tweede bon moest van 50 euro zijn en vanaf de derde bon moest het steeds 100 euro zijn, een keer zelfs 150 euro.

Ik vind het onwijs opwindend om naar de winkel te fietsen (ik ga ook steeds naar dezelfde winkel, het feit dat ze me daar inmiddels kennen als die man die steeds bol.com-bonnen koopt die niet hoeven te worden ingepakt vind ik ook opwindend) en me te realiseren dat ik dat helemaal niet hoef te doen, maar het toch doe, gewoon omdat deze vrouw heeft gezegd dat ze weer een bon van me wil hebben.

Ik heb haar nog nooit ontmoet. Een keer waren we dat wel van plan zodat ik haar het geld rechtstreeks kon geven, maar dat heb ik te elfder ure niet aangedurfd en heb toen toch weer een bon voor haar gekocht.

Ik maak altijd foto's van het kopen van de bon en mail die naar haar, dat vindt ze vermakelijk. Als ze de bon verzilverd heeft dan stuurt ze mij daar een screenshot van en dat vind ik weer heel opwindend.

Dit doen we nu dus zo'n anderhalf jaar en ik geniet er intens van. Af en toe lees ik alle mailcorrespondentie terug en ook daarvan kan ik dan weer ontzettend opgewonden raken.

En juist doordat zij niets doet (afgezien van af en toe een of twee regels terug mailen dan), levert het mij dus toch iets op. We hebben het er ook wel vaak over als we bellen en praten dan ook over mijn gevoelens nadat ik ben klaargekomen. Op dat moment vind ik het allemaal een veel minder goed idee, maar als ik een tijdje later weer opgewonden ben dan verlang ik alweer naar het fietstochtje naar de winkel om de volgende bon voor haar te mogen halen.

We kunnen er heel nuchter over praten en zij bevestigt ook dat het gewoon een spel is dat we samen spelen. Voor mij is het heel opwindend, zij vindt het opwindend dat ik er zo opgewonden van raak en het is voor haar lucratief.

Iedereen blij dus :)
Wat een geld om te handkarren.
Alle reacties Link kopieren
@manuit1976: wat prachtig dat je dit meemaakt en vertelt aan ons.
Ik herken me volledig in wat je zegt: het opwindende gevoel van naar de winkel te gaan, waar ze me al kennen...

@alle vrouwen die zich verdiepen in findom: Jullie zijn stuk voor stuk geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Ik heb t met verwondering gelezen. Ik had er nog nooit van gehoord. Maar hé.....nu ga ik wel actief op zoek :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik had er weleens van gehoord maar wist niet dat het zover ging. Het is niets voor mij dat weet ik wel. Maar voor degenen die er wel van genieten, veel plezier!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Heel vreemd om te lezen, nog nooit van gehoord. Werkt dit ook andersom? Ik zie mogelijkheden... Ben een jongen van 22 jaar en nogal een gadgetfreak. Ben benieuwd of er dames zijn die mij af en toe een leuk cadeautje willen geven. ;)
Alle reacties Link kopieren
Dit is al een redelijk oud topic...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven