Vriendinnen gezocht! Amsterdam 28-35

01-10-2016 14:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Nu ik ruim vier jaar in Amsterdam woon en de meeste feestjes en festivals meerdere keren bezocht heb, merk ik dat ik graag meiden zou ontmoeten die het net als ik ook leuk vinden om andere dingen te doen en af en toe één op één willen afspreken (uit eten, theater, bandjes, relaxte borrels doordeweeks etc). Ik ben 30 jaar, single en gezellig, geïnteresseerd en loyaal.



Leuke reacties zijn welkom!



Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Lijkt mij super leuk om met je in contact te komen, ik geloof dat we veel dezelfde interesses hebben, en lijkt mij gezellig om eens een drankje te doen? Ik kan jou helaas geen PB sturen! Ik hou ook heel erg van bandjes ( ben lid van subbaculta geen idee of je dat kent) verder hou ik van drankjes doen, goede gesprekken voeren, sarcasme, (live) muziek, film, theather, kunst en cultuur, artistiek bezig zijn. lekker dansen en eten, en vooral heel veel leuke dingen! Helaas is mijn vrienden kring minder groot dan ik wil, dus hoop dat ik die via deze weg kan vergroten! Hoop snel wat van je te mogen horen!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne,



Als je je instellingen even veranderd kan ik je en privé bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!



Bedankt voor jullie reacties, wat leuk! Ik heb m'n instellingen inmiddels aangepast



Vivameisje, ik ben nog een beetje groen op cultureel gebied maar wil daar graag meer mee gaan doen! In mijn omgeving is die interesse er niet zo en dan blijft het er toch al snel bij Paarsje ook leuk om iets van jou te horen! Ik zie dat er een aantal topics lopen op dit moment. Ik vind het leuk om één op één af te spreken maar sluit ook graag aan bij een groepje als dat het idee is!

Ik zou het heel leuk vinden om enkele meiden te leren kennen bij wie je ook zo nu en dan in je joggingsbroek op de bank kunt ploffen om gewoon te kletsen of een film te kijken Maar goed dat soort dingen moeten ook een beetje groeien natuurlijk, vind het al heel leuk om gelijkgestemden te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik kwam dit oproepje tegen, want ben naar hetzelfde opzoek in Amsterdam.

Door veranderingen in persoonlijke situatie, relatiebreuk een paar jaar geleden ben ik ook opzoek naar nieuwe vriendschappen om gezellige dingen mee te doen. De oude vriendschappen die ik nog heb zijn o.k, maar ik mis toch veel van wat hier al wordt omschreven. Mede omdat deze vriendinnnen een ander (soort) leven hebben / andere behoeften hebben. Sanne ik herken mezelf in jouw profiel, heb ook flink wat feesten en festivals platgelopen. Inmiddels in wat rustiger vaarwater want ben 2 maanden zwanger. Laat je hierdoor niet afschrikken, ben nog steeds even gezellig en gek! Ik kan helaas dus ook even niet genieten van lekkere wijntjes of biertjes dus (waar ik ook erg houd), maar nog steeds veel zin in gezellig lunchen, dineren, bios, theater, buitenfestivalletje etc. noem maar op!



Stuur me een berichtje als je een keer wat leuks wilt doen! Ik ben trouwens 32 jaar.

Oh en Viva meisje, ik ben ook lid van subbacultcha, maar heb er nog te weinig mee gedaan...
Hey Lady's,



Deze topic is al van enige tijd geleden maar het zou leuk zijn om met jullie in contact te komen. Stuur je een privébericht.



Greezz
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Wat leuk! Ik herken veel in jullie verhalen. Ben ook gek op gezellige borrels, concertjes, musea, dansen etc.. ik ben 33 jaar en woon met mijn vriend in Amsterdam. Heb zin om nieuwe mensen te leren kennen die ook van de stad en de leuke dingen willen genieten. Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven