Mode & Beauty alle pijlers

Extensions Ali Express ervaringen

26-09-2016 19:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de hair extensions van Ali Express?



Ik overweeg ze aan te schaffen om het een keer te proberen. :-)



Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Is dat echt haar of synthetisch?

Synthetisch haar zou ik niet doen namelijk.
.
Alle reacties Link kopieren
Schoonzusje heeft daar wel eens besteld maar dat was dus geen 'echt' haar dus dat zag er niet mooi uit, heel erg fake.
.
Ja?

Zo'n beetje alles wat er vandaan komt roest al in de folder.



Ik heb me kapot gelachen om de foto's van de kleding met modellen er in op de site en daarna op foto's van de echte klanten.

Het zag er niet uit.



Ik zou er zelf nooit voor kiezen in ieder geval.
Is er maar één aanbieder van hair extensions op aliexpress?

Heb er laatst rondgekeken en er wordt heel veel aangeboden. Vaak dezelfde producten door verschillende aanbieders. Het is een soort marktplaats hè.

Misschien moet je nog wat specificaties bij je vraag zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zijn indd verschillende aanbieders, lijken allemaal hetzelfde dus weet niet welke ik zou moeten kiezen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 26 september 2016 @ 19:28:

Ja?

Zo'n beetje alles wat er vandaan komt roest al in de folder.



Ik heb me kapot gelachen om de foto's van de kleding met modellen er in op de site en daarna op foto's van de echte klanten.

Het zag er niet uit.



Ik zou er zelf nooit voor kiezen in ieder geval.



.
Ik ben lid van een facebook groep van Aliexpress, hier had een vrouw ook (echt) haar besteld en dat was wel heel erg mooi! Wil je eventueel wel een linkje sturen ?
quote:isa__88 schreef op 26 september 2016 @ 19:32:

[...]



[afbeelding]











Dat zo'n klant ook denkt;'mooie jarrek zeg, die wil ik in het groen!



Whahahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 26 september 2016 @ 19:32:

[...]



[IMG]http://i66.tinypic.com/14lf2s.jpg[/IMG]



Alle reacties Link kopieren
Ik heb kanekalon ekstensjuns besteld voor mijn piratenkostuum als ze binnen zijn zal ik je een recensie sturen
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Guuusje schreef op 26 september 2016 @ 19:34:

Ik ben lid van een facebook groep van Aliexpress, hier had een vrouw ook (echt) haar besteld en dat was wel heel erg mooi! Wil je eventueel wel een linkje sturen ?Ik denk dat ik die ook heb gezien, daarop vroeg ik me af of er nog meer ervaringsdeskundige zijn haha!
quote:fasjon schreef op 26 september 2016 @ 19:46:

[...]





Ik denk dat ik die ook heb gezien, daarop vroeg ik me af of er nog meer ervaringsdeskundige zijn haha!Dat is toevallig !
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat nooit doen. Heb wel eens wat bij Ali besteld en die spullen zijn gewoon inferieur t.o.v. het echte spul. Het is wel spot goedkoop, maar de kwaliteit is altijd minder, en wat ik ook kwalijk vind, is dat ze alles kopiëren, producten die door anderen zijn bedacht, maken zij na. Ik heb vroeger ook extensions gehad, en je wilt toch dat het er natuurlijk uitziet, en je wilt niet teleurgesteld worden.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 september 2016 @ 19:28:

Ja?

Zo'n beetje alles wat er vandaan komt roest al in de folder.





Ik heb me kapot gelachen om de foto's van de kleding met modellen er in op de site en daarna op foto's van de echte klanten.

Het zag er niet uit.



Ik zou er zelf nooit voor kiezen in ieder geval. Daar ging mijn thee.
Ik ga hem onthouden voor andere situaties!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hele tijd geleden tape-in extensions besteld bij Ali. Prima spul, bleef ook erg lang mooi.
@ Bosbessen

Gelijk heb je!
Alle reacties Link kopieren
Koop gewoon goede als je extensions wilt.

Aliexpress is veel nep (bijna alles wel) en dat is met sommige producten prima maar niet met extensions.



Ik heb zelf extensions van Indian gold, echt haar dus. Heb geen haarverlenging maar bij mij gaat het om volume, ik heb wat fijn haar.



Je wilt echt niet dat er mensen achter je lopen en denken aan Barbie als ze je zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven