Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Hij zag er half vergaan uit eerlijk gezegd
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 29 september 2016 @ 22:07:

...vond het verder een beetje saaie aflevering hoor.Net als vorige week. Wat is er aan de hand? Zijn er geen corrupte ambtenaren meer? Geen onbetrouwbare makelaars? Gemene buren? Op mysterieuze wijze verdwenen (maar wel vooruitbetaalde) aannemers?
Ik moet helemaal niks!
Duurde een aflevering vroeger ook niet langer?

Vind dat er de laatste tijd weinig gebeurt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 29 september 2016 @ 22:15:

[...]



Net als vorige week. Wat is er aan de hand? Zijn er geen corrupte ambtenaren meer? Geen onbetrouwbare makelaars? Gemene buren? Op mysterieuze wijze verdwenen (maar wel vooruitbetaalde) aannemers?Ja vorige week kan ik me niet eens meer wat van herinneren
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 29 september 2016 @ 22:21:

[...]





Ja vorige week kan ik me niet eens meer wat van herinneren

Twee dinnetjes begonnen een kampeerterreintje in Slowakije.

Intussen weer terug hier, bij het liefje, maar vol nieuwe plannetjes voor een campinkje tussen de hertjes. Of zoiets.
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 29 september 2016 @ 22:25:

[...]



Twee dinnetjes begonnen een kampeerterreintje in Slowakije.

Intussen weer terug hier, bij het liefje, maar vol nieuwe plannetjes voor een campinkje tussen de hertjes. Of zoiets.ohja ik weet het weeer! volgens mij had ik het niet volgehouden tot het einde
Alle reacties Link kopieren
Op hun website staat dat ze het in 2013 gekocht hebben. Hebben ze zo lang gewacht met opknappen of zendt AvroTros dit pas 3 jaar later uit?



Edit: officiële opening was dit jaar dus blijkbaar hebben ze lang gewacht met klussen. Ws eerst hun eigen huis gedaan ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben ze hard gewerkt zeg en vind dat ze er iets leuks van hebben gemaakt. Mooi uitzicht ook en niet duur zag ik op de site.

Zou daar wel een nachtje of wat boeken als het zo uitkwam.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 29 september 2016 @ 22:12:

[...]



Nee echt waar ?? Hij zag eruit als in de 60 .

Geen van de mensen van 60 die ik ken hebben zoveel rimpels...

Ik vond dat echt bizar. Dat overheerste alles
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 29 september 2016 @ 22:25:

[...]



Twee dinnetjes begonnen een kampeerterreintje in Slowakije.

Intussen weer terug hier, bij het liefje, maar vol nieuwe plannetjes voor een campinkje tussen de hertjes. Of zoiets.He? Was dat het einde?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de mensen van gisteren erg vervelend. Zou er ook niet heen gaan. En wat ik niet snap: waarom serveer je danerolles-achtige croissants bij het ontbijt? Sluit gewoon een dealtje met de plaatselijke bakker. Dan krijg je tenminste lekkere croissants.



De vriendinnen in Tjechië vond ik leuk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Precies. En je kweekt goodwill bij the middenstand daar. Altijd handig.

maar in frankrijk, het land van de croissants,afbakbroodjes eten kan echt niet
Alle reacties Link kopieren
...de hondjes waren alles voor hen...wel aandoenlijk, maar iedere keer die loopplank uit de vreselijke ordinaire bak .????
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 30 september 2016 @ 17:15:

...de hondjes waren alles voor hen...wel aandoenlijk, maar iedere keer die loopplank uit de vreselijke ordinaire bak .????Ik heb het mij ook afgevraagd, misschien erg jonge beesten loopplank beter ivm gewrichten?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:pausini schreef op 30 september 2016 @ 06:28:

Wat hebben ze hard gewerkt zeg en vind dat ze er iets leuks van hebben gemaakt. Mooi uitzicht ook en niet duur zag ik op de site.

Zou daar wel een nachtje of wat boeken als het zo uitkwam.Ik ook wel , ben nogal eens op doorreis dan doe ik ze zeker aan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 01 oktober 2016 @ 15:02:

[...]





Ik heb het mij ook afgevraagd, misschien erg jonge beesten loopplank beter ivm gewrichten?



Ik denk vanwege de Golden Retriever die bekend staan om hun heupdysplasie en kans op maagverdraaiingen. Dan zijn hoge sprongen niet goed idd.



Mooi is het geworden hoor! Daar kan ik zeker overnachten :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 01 oktober 2016 @ 15:48:

[...]





Ik denk vanwege de Golden Retriever die bekend staan om hun heupdysplasie en kans op maagverdraaiingen. Dan zijn hoge sprongen niet goed idd.



Mooi is het geworden hoor! Daar kan ik zeker overnachten :-)Ja, daar zou je eens helemaal gelijk in kunnen hebben.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Bimzarellio schreef op 30 september 2016 @ 17:15:

...de hondjes waren alles voor hen...wel aandoenlijk, maar iedere keer die loopplank uit de vreselijke ordinaire bak .????



Ordinaire bak?





Die vriendinnen in Tsjechie vond ik niet leuk. Lijkt wel alsof ze in hun studententijd zijn blijven hangen. En ze articuleren ook zo vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn auto is nog 2 slagen groter dan deze Audi Q5, zit wel erg lekker trouwens
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ja precies, niks mis mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 oktober 2016 @ 17:47:

Ja precies, niks mis mee!





Een beetje comfort is een ieder gegund, helemaal deze hardwerkende mensen.

Ik heb super respect voor ze, met name de man, een alleskunner
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 oktober 2016 @ 17:54:

[...]





Een beetje comfort is een ieder gegund, helemaal deze hardwerkende mensen.

Ik heb super respect voor ze, met name de man, een alleskunner

Precies en sowieso vind ik de auto niet ordinair.

Man lijkt me erg sympathiek.
ja, idd, geen ordinaire bak. Die zie je bij bosjes rijden
Leuk, ze gaan vandaag terug!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet helemaal niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven