Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:51:

[...]





Wat bedoel je met naar? Als een man hetzelfde zou zeggen tegen jou wat ik tegen haar gezegd heb, zou je dat naar vinden? Gewoon curieus.Ligt een beetje aan je lichaamshouding. Ik was doorgelopen iig.
Alle reacties Link kopieren
Het heeft ook te maken met de juiste toon en het juiste moment. Dat was is jouw geval blijkbaar goed.

Maar niet iedere man weet die toon te vinden denk ik en dan kan het ook misgaan.

Gelukkig is dat bij jou niet gebeurd!
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:45:

Waarom zou het niet kansrijk zijn? waarom om de pot draaien? Ik vraag me gewoon af waarom het niet succesvol zou zijn.Omdat de meeste mensen elkaar langzaam leren kennen, beetje flirten enz. Dit is eigenlijk liefde op het eerste gezicht en dat is zeldzaam. Willekeurig mensen op straat aanspreken is vrijwel kansloos. Al was het alleen al om het simpele feit dat de meesten niet single zijn. Het verschil zit hem in dat zij niet willekeurig was. Jij kreeg van haar signalen, zij heeft jou goed ingeschat, dat is al een sprong vooruit. Haar signalen waren blijkbaar duidelijk en overtuigend. Dit is weinigen gegeven maar het is wel mooi om te lezen en heel romantisch.
Okee. Ik was dus ook 16 en ik kan me weinig herinneren ervan maar goed. Hier gaan we. 'Het' gebeurde in mijn vriendjes slaapkamer. Het voorspel, had ik al wat ervaring mee. Dus dat was okee. Toen de daad. Nou, daar kwam weinig van terecht, ik was een beetje opgekrampt van de zenuwen. Hij ging er niet zo goed in, zeg maar. Wij frutsen met het condoom want die blijft niet lekker zitten als je hem in een verkrampte vagien probeert te proppen. Toen maar afgebroken. En toen pas heb ik verteld dat dat mijn eerste keer was. Ja eh, ik vond het genant eigenlijk. O, daar had ie niks van gemerkt. Blijkbaar gingen al zijn vrijpartijen zo stuntelig. Voila, het verhaal hoe mijn kersje werd gepopt.



En idd, hij was nogal een flapdrol in bed, in de maanden daarna merkte ik dat. Zelf ook nogal onervaren. Ik denk wel, dat het uitmaakt of je twee maagden/stuntelaars hebt, of 1. Maar het is dan het handigst, als de vrouw NIET de stuntelaar is. Ik vind het verhaal dus ook erg geloofwaardig overkomen, het lijkt mij duidelijk dat de vrijpartij geregisseerd werd door de vrouw en dat ze dat nog leuk vond ook. You go, eh.. man!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer op straat ten huwelijk gevraagd, dat was in ieder geval niet heel succesvol voor de heren.



Alles hangt af van de vibe.

Goed of slecht, is secondewerk.
Alle reacties Link kopieren
Over de kans op succes; die acht ik ook zeer gering, maar blijkbaar niet gelijk aan 0, niet volstrekt kansloos dus. Die vrouw was vrijgezel en zij vond Evidentialist aantrekkelijk, nog voordat hij haar aansprak. Dan is er juist een grote kans dat het wat wordt. Het geeft aan dat dat vrouwen hem leuk vinden. Het is niet alleen bij glimlachen en aanstaren gebleven. Er kwam dus meer.



Als de vrouw bezet was en/of zij vond hem niet aantrekkelijk, is de kans gering, toch zo goed als 0.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, Bouquetreeks is er niks bij.
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 16:30:

Over de kans op succes; die acht ik ook zeer gering, maar blijkbaar niet gelijk aan 0, niet volstrekt kansloos dus. Die vrouw was vrijgezel en zij vond Evidentialist aantrekkelijk, nog voordat hij haar aansprak. Dan is er juist een grote kans dat het wat wordt. Het geeft aan dat dat vrouwen hem leuk vinden. Het is niet alleen bij glimlachen en aanstaren gebleven. Er kwam dus meer.



Als de vrouw bezet was en/of zij vond hem niet aantrekkelijk, is de kans gering, toch zo goed als 0.Aanstaren is sowieso kansloos en aantrekkelijkheid zit hem niet in uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:45:

[...]





Waarom zou het niet kansrijk zijn? waarom om de pot draaien? Ik vraag me gewoon af waarom het niet succesvol zou zijn.



Zo is het, je merkt het echt wel als die klik er is..



Ook meegemaakt.. Het lijkt sletterig, maar dat was het niet, ik was op bekend terrein (vaste dancing) ik stond bij de balustrade en keek naar beneden. Hij komt binnen, hij was voor het eerst in deze dancing.. Hij kijkt naar boven...BAM.. Letterlijk vuurwerk.. Hij loopt de trap op recht op mij af...haha ik krijg na 28 jaar nog steeds een kriebel in mijn buik als ik aan dit moment denk..Hij kijkt in mijn ogen.. WoW.. Die avond zijn we nog net niet in bed beland, de maanden daarna waren we onafscheidelijk, totdat hij weer terug naar Amerika ging.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat jullie zo een fijne avond hebben gehad.. Veel plezier vanavond!
Geniet ervan vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn eerste keer was met een vriendin waar ik stiekem heel erg verliefd op was. Het ging eigenlijk een beetje hetzelfde als bij TS, zij nam het initiatief en leidde mij een beetje. En dat was heel erg fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:ira schreef op 01 oktober 2016 @ 16:53:

[...]





Zo is het, je merkt het echt wel als die klik er is..



Ook meegemaakt.. Het lijkt sletterig, maar dat was het niet, ik was op bekend terrein (vaste dancing) ik stond bij de balustrade en keek naar beneden. Hij komt binnen, hij was voor het eerst in deze dancing.. Hij kijkt naar boven...BAM.. Letterlijk vuurwerk.. Hij loopt de trap op recht op mij af...haha ik krijg na 28 jaar nog steeds een kriebel in mijn buik als ik aan dit moment denk..Hij kijkt in mijn ogen.. WoW.. Die avond zijn we nog net niet in bed beland, de maanden daarna waren we onafscheidelijk, totdat hij weer terug naar Amerika ging.Ik denk dat dat inderdaad de clue is. Oogcontact blijkt toch het krachtigste te zijn. En als het oogcontact bevestigt is, waarom er dan niet gewoon direct op af gaan? Al dat gelul en gezeik eerst zou voor mij onuitstaanbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 16:51:

[...]





Aanstaren is sowieso kansloos en aantrekkelijkheid zit hem niet in uiterlijk.Als een vrouw mij aanstaart werkt dat niet. Ofwel ik zie dat niet, of ze kijkt naar mij om een andere reden dan mij aantrekkelijk vinden. In dit geval ging het wel om het uiterlijk en is "aantrekkelijkheid" niet het juiste woord.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:22:

[...]



Als een vrouw mij aanstaart werkt dat niet. Ofwel ik zie dat niet, of ze kijkt naar mij om een andere reden dan mij aantrekkelijk vinden. In dit geval ging het wel om het uiterlijk en is "aantrekkelijkheid" niet het juiste woord.Staren heeft meestal niets met iemand aantrekkelijk vinden te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 01 oktober 2016 @ 17:25:

[...]



Staren heeft meestal niets met iemand aantrekkelijk vinden te maken.Dus jij sluit uit dat vrouwen naar mannen kijken met aantrekkelijkheid als reden? Mannen kijken naar vrouwen omdat ze hen mooi vinden en andersom ook. En deze vrouw vond Evidentialist mooi. Ze keek mogelijk al naar hem, en heeft besloten positief te reageren mocht hij haar aanspreken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:22:

[...]



Als een vrouw mij aanstaart werkt dat niet. Ofwel ik zie dat niet, of ze kijkt naar mij om een andere reden dan mij aantrekkelijk vinden. In dit geval ging het wel om het uiterlijk en is "aantrekkelijkheid" niet het juiste woord.Als je oogcontact maakt glimlach je dan naar zo'n vrouw? Of blijf je gewoon staren?
Alle reacties Link kopieren
Het ging erom dat die vrouw naar jou glimlachte. Of naar jou keek.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Staren is wezenloos voor je uitkijken. Lijkt me niet dat dat werkt.

Als je iemand leuk vindt, kijk je op een of andere manier anders. En dat is zeker niet staren. Iets ongrijpbaars. Twinkeling ofzo.



TO, veel plezier vanavond op je date! Gewoon relaxed er in staan!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:32:

Het ging erom dat die vrouw naar jou glimlachte. Of naar jou keek.Ze keek naar mij ja, maar toen ik terugkeek glimlachte ik wel naar haar. Het was het feit dat ze terug glimlachte naar mij dat me zo ver dreef om het erop te wagen. Misschien weet ik wanneer een vrouw naar me kijkt op de juiste manier, en jij niet? Zoals ik in m'n originele post al zei, ik had dit altijd al door. Ik had gewoon nooit de moed om eropaf te stappen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik oogcontact maak, kijk ik eerst of ze dat in de gaten heeft, en reageert. Ik kan soms gaan glimlachen; niet altijd. Ik moet eerst inschatten of ze dat wel waardeert.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Soms is er een wederzijdse glimlach, maar dat is voor mij alleen hoffelijk. Ik heb vroeger geleerd daar niet altijd wat achter te zoeken.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:37:

Als ik oogcontact maak, kijk ik eerst of ze dat in de gaten heeft, en reageert. Ik kan soms gaan glimlachen; niet altijd. Ik moet eerst inschatten of ze dat wel waardeert.Ik kan het moeilijk uitleggen. Het is gewoon een soort zintuig. Alleen spijtig dat ik zo lang zo'n lafaard ben geweest. Aan de andere kant ben ik nu wel ontzettend blij met wat ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 01 oktober 2016 @ 17:36:

Als je iemand leuk vindt, kijk je op een of andere manier anders. En dat is zeker niet staren. Iets ongrijpbaars. Twinkeling ofzo.Dat is misschien zo. Kijken naar iemand is het betere woord. Kijken naar mij en mij aanstaren heeft beide gevallen weinig effect bij mij.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:39:

Soms is er een wederzijdse glimlach, maar dat is voor mij alleen hoffelijk. Ik heb vroeger geleerd daar niet altijd wat achter te zoeken.Ik zou het er dan toch maar eens op wagen. Gewoon op straat. Of in een park. Bij mij was het in een shoppingcenter. Wie weet wat er volgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven