Wie heeft de leukste avatar?

29-09-2016 18:32 155 berichten
Nou?
Ik heb de mijne geupdate. Mooi he? Amelia was echt een hottie. En een nerd. Goeie combinatie!
Ik ben ook een nerd.

En een vampier.

En ik heb een coole zonnebril.



En best of all, ik ben genoemd in het eyecandytopic ^^.

En toch vind niemand mijn ava de beste tssk! Slechte smaak heeft het vivaforum zeg.
quote:Cateautje schreef op 29 september 2016 @ 21:00:

[...]



Dat is inderdaad mijn kinderfoto.



Wat een schoonheid!



Die van Pokkewijf vind ik ook heel leuk. En die van Eefje1980 ontroert me altijd op een of andere manier en die vind ik ook mooi.



En de kleurige bloem van Rooss natuurlijk. En Dormouse inderdaad (er staat 1 keer wat anders tussen trouwens )



Het hangt volgens mij ook best wel samen met wie je leuk vindt op het forum.
quote:aliva schreef op 30 september 2016 @ 23:50:

[...]





Heb je een linkje naar een reactie van pikkie?

Ben nu best wel benieuwd! IkPikkie22 in "Centraal Moderatortopic"



Ik vind 'm vreselijk (de ava dus)
quote:Antoon69 schreef op 01 oktober 2016 @ 01:32:

[...]





Wat een schoonheid!



Die van Pokkewijf vind ik ook heel leuk. En die van Eefje1980 ontroert me altijd op een of andere manier en die vind ik ook mooi.



En de kleurige bloem van Rooss natuurlijk. En Dormouse inderdaad (er staat 1 keer wat anders tussen trouwens )



Het hangt volgens mij ook best wel samen met wie je leuk vindt op het forum.
Alle reacties Link kopieren
Cato, je bent om op te vreten......... MOOI !!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 01 oktober 2016 @ 12:16:

Cato, je bent om op te vreten......... MOOI !!!
quote:MevrBeer schreef op 29 september 2016 @ 19:14:

Dragisa+1
quote:Pinda-Kaas schreef op 29 september 2016 @ 19:59:

<---Jaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ava's echt mooi vinden. Met de mooie heb ik zelf meer en de leuke vind ik die van pikkie en nkb alhoewel ze me ook op de zenuwen kunnen werken met al dat gewiebel. Dus mocht er ooit een topic geopend worden waarin gevraagd wordt welke ava's men mooi vindt dan post ik waarschijnlijk veel meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle avatars vind ik leuk. Dus dat wordt saai. Misschien is een topic "Wie heeft de stomste avatar?" een beter plan. Waar stomme avatar houders zich moeten verantwoorden en tips krijgen voor wat beters.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik zag dit topic en wilde net Enn aandragen, ik vind die avatar zo mooi. Wel handig dat ze ergens hierboven staat.



Kattenavatars vind ik sowieso altijd leuk.


Vind ik één van de leukste ava's.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 01 oktober 2016 @ 14:16:

"Wie heeft de stomste avatar?" een beter plan. Waar stomme avatar houders zich moeten verantwoorden en tips krijgen voor wat beters.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kunai schreef op 01 oktober 2016 @ 14:51:

Ik zag dit topic en wilde net Enn aandragen, ik vind die avatar zo mooi. Dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nbk (als ik het goed zeg). Dat poppetje wat aan het headbangen is. Geweldige ava.
Ik vind de meeste eigenlijk wel leuk. Paar uitzonderingen. Divadevil ofzo, die had een soort trollenkop als ava. Zo lelijk! Net als die van LV. Maar dat is ook de bedoeling, geloof ik. Je kunt ze categoriseren. Mooie, grappige, zoete, goth/horror/fantasy/expres lelijke, beroemdheden, en de 'dingen'. Theekopje, stippentrui. Dat zijn alle soortel wel, denk ik.



Enn, wie is dat eigenlijk op je ava? Ik vind hem de meest herkenbare van dit forum.
quote:-Isabella- schreef op 01 oktober 2016 @ 15:12:

Nbk (als ik het goed zeg). Dat poppetje wat aan het headbangen is. Geweldige ava.Ik vind hem ook leuk maar ik scroll hem wel ietsje naar boven altijd, het beweeglijke leidt me af.
De mooiste ava vind ik die van Phaedra. Ik hou van die sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Engagement pictures of Grace Kelly and then fiance, Prince Rainier of Monaco, taken in her Fifth Avenue apartment in 1956 by LIFE photographer Howell Conant. Of the photoshoot, Conant said, “I saw a Grace Kelly I had not seen before. I found standing arm-in-arm with Prince Rainier of Monaco, Grace Kelly, a woman in love.”



https://www.google.nl/sea ... hWSDRoKHZk9BHMQsAQIIg#tbm=isch&q=Howell+Conant+photoshoot+Grace+Kelly+engagement&imgdii=xpE6BLSwfX00WM%3A%3BxpE6BLSwfX00WM%3A%3BUmUCjeYN7Dhb3M%3A&imgrc=xpE6BLSwfX00WM%3A



Echt mooie foto's.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Okee, ik herkende haar niet, Grace Kelly. Zegt wel wat, denk ik. Zo'n mooie vrouw, zo'n triest leven he. En dat ongeluk dan, waardoor iedereen het alleen nog maar over haar dood kon hebben. Dat zie je er ook wel een beetje in, in haar blik, dat trieste. Eigenlijk leek ze wel op Diane, in meerdere opzichten.
O eigenlijk heb je twee soorten beroemdheden avatars, van de mensen die die mensen bewonderen maar ook van mensen die ze juist bespotten. Ik geloof er niks van namelijk, dat die ene met de Trump avatar, de man bewonderd. Maar goed, dat kan ik me van niemand voorstellen hoor. Ik bewonder Amelia Earhart enorm iig. Een wijf met ballen.
quote:-Isabella- schreef op 01 oktober 2016 @ 15:18:

De mooiste ava vind ik die van Phaedra. Ik hou van die sfeer.Dank je
Ik vind die van Pejeka zo goed passen.
Pejeka

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven