Zwanger worden na miskraam in 2016!

06-07-2016 08:58 882 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Er zal waarschijnlijk reeds een topic bestaan over dit onderwerp, maar heb er niet dadelijk een recent gevonden vandaar dat ik er een nieuw open. Even kort mijn verhaal. Ik ben reeds 1 jaar en paar maanden gestopt met het nemen van de pil en ben na 8 maanden actief proberen uiteindelijk zwanger geworden. Dit was begin juni. Ik was blij dat ik eindelijk een positieve zwangerschapstest had maar dit was helaas maar van korte duur. 6 juni had ik na enkele dagen overtijd een positieve test. Op 10 juni is dit spijtig genoeg een vroege miskraam geworden...



Ik ben op 10 juni beginnen bloeden. Dit heeft ongeveer 6 dagen geduurd. Ik heb ongeveer rond dag 14 in mijn cyclus opnieuw een eisprong gehad en verwacht mijn menstruatie eind deze week.



Ik vroeg me af of er nog meiden zijn die kampen met een verlies en hier graag over willen meeschrijven...? Zou leuk zijn om met lotgenoten te kunnen praten over ons lichaam, het verloop van de cyclussen, hoe we ons voelen, etc.



Ik hoop dat er nog meiden zijn die graag willen meespreken in dit topic!

Groetjes,

Milly1988



NaamLeeftijdRonde na MKnodPluk9125/38521/09Mennes_25/2739/10Milly198828/28428/09Messe8531/34131/08Kans29/?130/09mupje12330/32401/10Loes12345626/281 Tamara_9224/261?pfff198729/281?
Mennes spannend nog! Bij mij maakte ochtendurine ook geen verschil hoor dus inderdaad gewoon paar daagjes wachten.. ik weet hoe langzaam de tijd dan gaat komt vast goed!!



Zonnetje klinkt heftig. Fijn dat je vriend er zo voor je was
Alle reacties Link kopieren
@mennes nog even spannend dus! Ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor je.



@zonnetje fijn dat het al achter de rug is! Ik duim voor een schone echo voor je.



@dekentje welkom. We hebben geen tabel meer, TO heeft het topic verlaten.



@hier loop ik rond met wat gedachten... mijn curretage is inmiddels 3 weken geleden. De week daarvoor (dinsdag) begon mijn lichaam met het zelf afstoten van de miskraam. Twee weken daarna ben ik begonnen met ovulatietesten en heb ik een keer een aardige streep gehad (maar niet positief) en vanaf de dagen daarna maar een licht lijntje. Ik denk nu dat ik dus twee weken na het zelf oppakken / 9 dagen na de curretage toch misschien wel een eisprong heb gehad.... ?!? En er is een heeeel kleine kans dat ie laat genoeg/lang genoeg overleefd heeft (want die dag dat ik begon met de ovu testen was het best gezellig ).

Oftewel ik begin nu ineens te hopen dat ik komende week misschien wel weer steeds positievere zwangerschapstesten in m'n handen ga krijgen haha (vanochtend een heel dun lijntje). Uiterlijk woensdag heb ik dus wat meer duidelijkheid: of positief, of een menstruatie of nog wat langer m'n ei zoeken
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, wat heftig meis. Hele dikke knuffel voor jou en ben extra lief voor jezelf komende tijd. Begrijp ook helemaal wat je zegt mbt heftigheid. Bij mij was het ook veel heftiger dan een menstruatie.



Kans, wat spannend!! Hou ons op de hoogte en duim voor je dat de testen steeds donkerder worden... zou echt geweldig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik las idd dat de tabel niet meer bijgewerkt wordt. Maakt niet uit. Zonder tabel is ook prima!



Ik zit nu midden in mijn vruchtbare dagen! Spannend weer!



Kans, ook spannend voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Spannend kans!!
Alle reacties Link kopieren
Dekentje welkom! Veel plezier in de vruchtbare dagen ;)

Ik zit ook in DE dagen! Spannend he! Voel jij je eisprong?



Zonne dikke knuffel voor jou meis! Het is zo intens.. Ik hoop dat je " schoon" bent en door kunt.

Ik hoor zo vaak dat ze het vergelijken met een menstruatie maar dat klopt echt voor geen meter!!! Daar moeten ze idd wat mee!



Kans wat spannend aankomende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Ja de vorige keren wel gevoeld.

Volgens mijn app is m'n eisprong aankomende woensdag. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Messe en dekentje geniet er van



Ik vind het ineens wel spannend worden ja. Logisch gezien is de kans op een zwangerschap wel echt heel klein dan maar voel aan m'n lijf dat er wel iets aan komt de komende dagen. Enige verschil dat ik merkte tov een menstruatie de vorig keer was de vermoeidheid. Zei toen tegen man al 4 dagen voor nod dat ik dacht dat het raak was. Dat heb ik nu weer dus of ik maak mezelf gek met wat ik denk te voelen of ik heb 't goede nieuws dat ik een cyclus heb
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn te lezen dat er allerlei cycli weer gaan beginnen! Geeft mij ook weer hoop

Heel veel plezier en succes met wachten voor iedereen!



Ik heb nog steeds veel krampen en ben erg moe. Ook nog steeds redelijk wat bloedverlies. Geloof dat er nog steeds iets aan de gang is. Lig alleen maar op de bank of in bed met een kruik+Netflix :( Hoop zo dat ik donderdag *schoon* ben!!
tZonnetje, ik heb in totaal 7 dagen gevloeid. Geef jezelf de tijd om te herstellen.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, spierwitte test nod is pas dinsdag of woensdag maar ga er vanuit dat dan mn menstruatie gewoon begint, was een early van sensitest.. Jammer
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje sterkte meis..dikke knuffel!

Ik 10 dagen gevloeid na curettage..

Voor mn curettage 6 dgn..



Het kan wel eventjes duren.. Hoop idd dat je schoon bent en je cyclus weer op gang komt..



Mennes hoe is het met jou? Hou je het een beetje uit met de spanning?
Spanning om te snijden haha.

Ik had nog wat ovu testen van de action gekocht en doe die nu dagelijks omdat deze ook op HCG reageren. Van de week met de licht positieve test een super dun streepje. En deze wordt nu met de dag duidelijker en breder.

Het wordt dus nog even afwachten..

Stiekem hou ik hoop maar wil ook niet te hard vam stapel lopen omdat ik al eerder flink voor de gek ben gehouden door mijn lichaam.

We wachten dus nog af. Heb wel het idee dat mijn borsten steeds gevoeliger worden en heb af en toe wat flinke steken.

Ook regelmatig de ongi krampjes. Waar het echt nog te vroeg voor is aangezien ik volgends mn app pas op 7 dpo zou zitten.

Nog steeds het idee dat ik als een wandelende gasfabriek rondloop en mijn darmen zijn wat van slag. Afscheiding is niet heel dik maar ook niet heel dun en echt melkwit..



Het worden heeeeele lange dagen zo!



Jammer mupje!

Maar nog een paar daagjes wachten ! Dan weet je het zeker. Loes had pas na haar NOD een positieve test, toch?
Alle reacties Link kopieren
T zonnetje, heftig! Ik hoop dat je schoon bent!!

En mennes ohhhhh spannend ik duim voor je!

Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan en had een heeeeeel dun streepje, maar zit nog maar op dag 9, ben dat totaal niet gewend zo vroeg!!
Voor de dames die aan het testen zijn.. ik testte pas twee weken na nod positief had een latere eisprong gehad blijkbaar terwijl ik met ovulatietest eerder positief had getest.



Was denk al bijna 5 weken voordat ik positief testte
Alle reacties Link kopieren
Mupje nog even spannend dus maar anders een nieuwe ronde!



Zonnetje hoe gaat t? Ga je weer werken komende week?



Tamara je test in principe altijd een licht dun streepje toch? Er zit altijd LH in je bloed...



Mennes jij ook spannende dagen... volgende zondag is dan je nod als ik het goed begrijp? Ik herken je gedachtengang. Ik wil ook niet teveel hoop hebben maar het gaat vanzelf!



Ik heb mezelf even naar a.s. woensdag geschoven. Mijn ovulatietest werd vanavond donkerder dan de afgelopen dagen... meer hcg en dus zwanger?! Of toch een naderende eisprong? Mijn lijf voelt als ongi/zwanger dus.... spannend
Spannend kans!

Ja as zondag zou t moeten gebeuren.

Wat ik eigenlijk niet hoop haha.



Mijn ovu testen worden ook alsmaar donkerder. Heb vandaag nog niet getest dan. Maar streepje werd ook steeds breder.

Ook die ongi krampjes zijn er. Wel wat minder als bij echte ongi maar wel goed aanwezig. Maar zoals ik al eerder zei, ik ben een van de afgelopen maanden ook al compleet voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam, inclusief het hele totaal pakket van pijnlijke borsten tot krampen, maar toch ongesteld geworden.
Alle reacties Link kopieren
Kans, haha ah jammer, wat dat betreft heb ik geen idee dan hoe die testen werken... we zullen zien of ik de komende weken een eisprong heb dan

Spannende tijden voor ons allemaal
Alle reacties Link kopieren
Jammer mupje!!



Kans en mennes superspannend!! Hoop het zo voor jullie..

Ik ben mn ei kwijt of hij neemt pauze haha snap er niks van.. Afgelopen dagen allemaal signalen maar wel negatieve ovutesten.. Nu is opeens alles weg grr...

Vrouwenlichaam zit raar in elkaar
Alle reacties Link kopieren
Even korte ego-post, helaas zojuist ongesteld geworden. Had het wel verwacht na negatieve test maar toch hou je dan een sprankje hoop. Dus net wel even een paar tranen. Wel gelukkig enigszins normale cyclus dus dat geeft wel weer hoop voor de volgende ronde....
Alle reacties Link kopieren
Balen meid.. Snap je tranen!! Het is ff teleurstellend maar het komt goed..
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, heb mezelf nog 2 dgn thuis gegeven en ziek gemeld op t werk. Heb nog steeds aardig wat krampen en ben nog erg moe. Zag mezelf niet op kantoor zitten! Volgens mij werkt dit hele gebeuren ook op mijn darmen want die zijn ook helemaal in de war! Heb nog steeds bloedverlies zoals hevige menstruatie en eigenlijk maar weinig stolsels gezien wel soort wat donker rode draden maar weinig "stukjes". VK gaf aan dat het goed kan zijn dat het vruchtje is afgebroken en meekomt met bloed. Hoe zat dat bij jullie? Zaten er echt stukjes in? (Sorry ... misschien btje vies verhaal....)
Alle reacties Link kopieren
Heee Zonnetje, het is niet niks he, heftig dat je hele lijf er zo'n last van heeft!

Ik was niet zo ver als jij geloof ik, ik zat net in week 7. Het leek bij mij eerst gewoon op menstruatie. Pas op de derde dag trof ik een soort bouwwerkje aan dat veel donkerder was en ook 'vast' (dus geen vloeistof of draden). Maar het was maar heel klein en zeker niet herkenbaar als iets. Het viel me op omdat het niet als een druppeltje uit elkaar viel maar een vaste vorm hield. Daarna werd het bloeden wel meteen heel veel minder, daardoor wist ik ook dat dat 'het' was.

Ik moest dit hele verhaal ook telefonisch aan de vlos uitleggen en toen wilde ik ook de hele tijd zeggen 'sorry voor deze goorheid' haha, maar ja het hoort er gewoon bij, en zo weet zij tenminste hoe het ervoor staat. Je ontkomt gewoon niet aan de raunchy details zeg maar



Mupje, ach meis toch. Heel jammer! Tuurlijk blijf je hopen, ook na negatieve test. Baal maar even lekker. En het lichtpuntje is inderdaad dat de boel verder gewoon goed op de rit zit... Op naar volgende maand dan maar....
Mupje wat jammer



Zonnetje groot gelijk dat je jezelf ff wat rust gunt! Het is ook niet niks niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Ik had de eerste keer een zware menstruatie en de tweede keer verloor ik echt een groot stolsel. Was dus wel te herkennen. Denk dat het bij iedereen maar ook iedere miskraam anders kan zijn? Maakt het er ook niet makkelijker op
Alle reacties Link kopieren
voor mupje



Zonnetje ik heb het eigenlijk niet heel goed kunnen bestuderen. De grote stukken kwamen er boven t toilet uit en dan zat er al zoveel bloed in het water dat ik niet tot de bodem kon kijken. Dit klinkt echt heel ranzig nu ik t zo op schrijf inderdaad wat Loes zegt t zal ook wel bij iedereen weer anders zijn!



Ik weet het inmiddels wel zeker dat er hier wat gaande is... Nog wel getest vanochtend en het lijntje was net zo licht/ietsie pietsie donkerder. De vorige twee keer teste ik ook pas op of na nod positief dus moet nog maar even geduld hebben. Maar mijn moeheid heeft me allang overtuig: er zit iets

wacht nog wel even een paar dagen af voor ik mezelf weer zwanger mag noemen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven