Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 29 september 2016 @ 16:07:

Wij dus zaterdag naar de Fata, de vorige keer dat wij er waren was het ons te rustig maar nu weten we zeker dat het een drukke avond wordt.

Te rustig is altijd zo zonde van het entreegeld.Wij waren er 2 weken geleden toen was het erg druk maar is geen peil op te trekken wanneer het echt wel of niet druk is.ja met thema feesten Valentijn en eind oktober langste nacht.meestal zie je het al aan de parkeerplaats ...
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 29 september 2016 @ 16:07:

Wij dus zaterdag naar de Fata, de vorige keer dat wij er waren was het ons te rustig maar nu weten we zeker dat het een drukke avond wordt.

Te rustig is altijd zo zonde van het entreegeld.weet je zeker dat het druk wordt? Er is ook The BITCH.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 29 september 2016 @ 18:13:

[...]





weet je zeker dat het druk wordt? Er is ook The BITCH.zullen best mensen na bitch gaan die ook na een parenclub gaan maar veel mensen gaan niet doordat er een dresscode is bij bitch .en er is zaterdag een meeting van een swing website begrijp ik in de fata
quote:grenada schreef op 29 september 2016 @ 18:13:

[...]





weet je zeker dat het druk wordt? Er is ook The BITCH.



Ja, zie:



quote:MaenRo schreef op 21 september 2016 @ 22:39:

1 oktober gaan er van exitant.nl ruim 50 stellen naar een meeting in de Fata. Dus als je een drukke Fata wilt ervaren met veel actie? Gaan.

Redelijk veel stellen erbij die ook voor het eerst naar een parenclub gaan.Heel misschien zijn wij er ook, mijn weekendje weg lijkt niet door te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan juist wel omdat er een dresscode is op BITCH . Is dat wat trouwens, dat excitant.nl ?



SDC is een leuke site maar zit vol met bugs en rukkers, en theotherbook is zo onvriendelijk dat het niet grappig meer is.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Prins_Joe schreef op 29 september 2016 @ 22:01:

Wij gaan juist wel omdat er een dresscode is op BITCH . Is dat wat trouwens, dat excitant.nl ?



SDC is een leuke site maar zit vol met bugs en rukkers, en theotherbook is zo onvriendelijk dat het niet grappig meer is.Ik vind eXcitant zeker geslaagd, absoluut fakersvrij, gezellig. Ik heb geen vergelijk met SDC
quote:grenada schreef op 29 september 2016 @ 18:13:

[...]





weet je zeker dat het druk wordt? Er is ook The BITCH.Er komen in ieder geval al 50 stellen voor een meeting dus druk zal het wel worden met de andere gasten erbij.
quote:Marana_ schreef op 29 september 2016 @ 20:50:

[...]





Ja, zie:





[...]





Heel misschien zijn wij er ook, mijn weekendje weg lijkt niet door te gaan...Vergeet je niet op te geven in de agenda dan.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag ook voor het eerst naar B.I.T.C.H., ben erg benieuwd. Ook hotelletje geboekt en we gaan vanmiddag nog even shoppen voor kleding, beetje laat maar ja

Komen al zeker vier bevriende stellen, een stel in ons hotel dus dat wordt gezellig. Heb er zin in



Overigens staan we nu een jaar op SDC en heb nog nooit een fake profiel meegemaakt, of echt erge bugs of rukkers of let ik gewoon niet goed op ofzo hahaha. Soms wel wat mannen alleen die een poging wagen maar zodra je niet reageert blijft het ook daarbij, geen centje last.
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Haha, waar gaan jullie shoppen Sempie?



Wij waren een nogal laat zei men, en wij waren een maand van te voren gaan shoppen :-) !



Op SDC hebben we wel al rare verzoeken gehad hoor. Van mensen die pyadates wilden, tot mensen die zeiden 'ik ga een weekend weg en ik zoek nog een date voor mijn man' , dat soort onzin.



Maar ook veel leuke reacties en alles hoor, het is bepaald niet alleen kommer en kwel. Alleen de site zelf zit wel vol met fouten en bugs, en de webmaster schuift consequent alles af op de gebruiker :-) .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond na 2 jaar weer eens naar Mystique. Vanavond gigolonight. Hoop op mooie, gespierde, groot geschapen gigolo's!
Nog een paar uurtjes en dan BITCH



Megaveel zin,
Eerste keer fata voor ons vanavond!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 01 oktober 2016 @ 09:59:

Eerste keer fata voor ons vanavond!Gezellig .wie weet komen we elkaar tegen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook RozaRomee!



Alles klaar, wij gaan zo richting Zaandam en vast inchecken :-) !



Heb er zin in!!!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
quote:Marana_ schreef op 01 oktober 2016 @ 09:59:

Eerste keer fata voor ons vanavond!





Veel plezier.



Ps gaan jullie volg week nog naar kp?
quote:Prins_Joe schreef op 01 oktober 2016 @ 12:37:

Hier ook RozaRomee!



Alles klaar, wij gaan zo richting Zaandam en vast inchecken :-) !



Heb er zin in!!!Het is altijd erg druk bij bitch, maar als je een man ziet lopen met donker krullend haar en lampjes in de oren... dat zijn wij. Spreek ons maar aan, altijd leuk.
quote:RozaRomee71 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:01:

[...]





Veel plezier.



Ps gaan jullie volg week nog naar kp?Oh had er nog niet aan gedacht dat dat volgende week is. Moeten we nog even kijken, thnx for the reminder.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Na al best wat gelezen te hebben over PC's lijkt het me leuk om ook even wat van me af te schrijven.



als gescheiden vader had ik al lange tijd niks erotisch meer meegemaakt en in mijn huwelijk was t ook niet helemaal je van het. (Zei haalde t schijnbaar bij n ander en tijdens het scheiden was ze er al zwanger van, bleek achteraf)



Na toevallig wat gelezen te hebben over een PC na lang piekeren de stoute schoenen aangetrokken... Totaal geen verwachtingen, ik hoopte op wat actie te kunnen zien... Ik in de auto op naar parenclub Mystique. Het enige wat ik mij kan bedenken: WAUW!!! Wat is dit in godsnaam... Compleet overdonderd en extreem zenuwachtig ging ik als man alleen naar binnen. Geen rondleiding gehad, alleen een kluissleutel en €75,- contant betalen. Daar ging ik... Met mn sleuteltje naar beneden, kleren uit, leuke boxer aan en gaan. Eerst maar even bij de bar n pilsje gevraagd en daarmee in de hand wat rond gekeken. Er was her en der wel wat volk aan het kletsen. Toen maar n rondje gaan doen. Al snel kwam ik bij een groot bubbelbad. Dus ik mijn boxer uit en erin gegaan. Al snek was er ineens overal volop actie om mij heen. JEZUS WAT GEIL! alleen al door het gekreun om mij heen klaar gekomen. Verder rond gaan lopen om te zien wat er nog meer was. Ze hebben een darkroom, kleine kamertjes waar iedereen in kan, een bovenverdieping met nog meer kamertjes etc. Etc.Echt OVERAL was actie! Wauw. Alleen al door het kijken vier keer klaar gekomen. Uit eindelijk werdt mijn been ineens voorzichtig aangeraakt in het bad... Mijn hart sloeg minstens 1 keer over... Hoewel ik helaas al ver leeg was heb ik intiem contact gehad met een leuk stel. Daarna compleet overdonderd naar huis gegaan.



Conclusie. Geweldige ervaring. Zeer netjes daar. Handdoeken en condooms genoeg (heb ik niet nodig gehad maar lag aan mezelf) eten en drinken zijn dik voor elkaar en bij de prijs inbegrepen. En de sfeer dat niks moet, en als je met respect benaderd er misschien wel wat kan is ook echt geweldig.



Enige minpuntje: ik ven er nogmaals geweest maar toen was ik vrijwel alleen binnen... Eerlijk is eerlijk, bij binnenkomst hebben ze gewaarschuwd dat het niet druk was. Ach ja, lekker in bad gehangen en toch nog een klein beetje actie gezien.
anoniem_311001 wijzigde dit bericht op 01-10-2016 22:43
Reden: stukje aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:03:

[...]





Het is altijd erg druk bij bitch, maar als je een man ziet lopen met donker krullend haar en lampjes in de oren... dat zijn wij. Spreek ons maar aan, altijd leuk.



Dan ben ik je man eens tegen gekomen bij kotb,hij had lampjes in,erg leuk.

Ik sla bitch over,maar heel veel plezier gewenst voor iedereen die naar bitch gaan !!



Leuk verhaal zeg,baval.

Fijn dat je heb genoten.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Wendy 7373. Is toch wel leuk om over te schrijven. Heb er verder namelijk bijna niet over gepraat
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan baval.

Tja over dit soort dingen praat je niet zo gauw,ik niet.

Niet op het werk enz
Alle reacties Link kopieren
Blijft toch altijd nog n bepaalde taboe over hangen merk ik ja, fijn dat zo'n forum bestaat. Ik blijf voorlopig nog lekker mee lezen. En hopelijk kan ik met de tijd ook weer wat posten. Het blijft toch wel kriebelen om nog is te gaan, maar ben niet vaak op maandag vrij.
Alle reacties Link kopieren
Hoe Doen de singles het hier met thuisdaten?



Ik heb inmiddels een sdc-account en heb en aantal leuke matches. Maar ik date dus mannen alleen en vind dat ook wel een beetje griezelig. Ja, ik kan een back-up regelen, maar die is niet 1-2-3 bij je mocht je een creep treffen. En tot nu toe sprak ik gewoon bij mij thuis af, maar kende ik of een vriendin de man al. Bij een vreemde, ga je dan eerst buitenshuis afspreken? Of meteen bij hem of jou thuis? Ik vind thuis lekker, je moet vaak al een flink eind reizen, hotel er bij wordt een duur geintje, dan kan ik minder daten dan ik zou willen...



Dus, tips graag van anderen?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 02 oktober 2016 @ 09:14:

Hoe Doen de singles het hier met thuisdaten?



Ik heb inmiddels een sdc-account en heb en aantal leuke matches. Maar ik date dus mannen alleen en vind dat ook wel een beetje griezelig. Ja, ik kan een back-up regelen, maar die is niet 1-2-3 bij je mocht je een creep treffen. En tot nu toe sprak ik gewoon bij mij thuis af, maar kende ik of een vriendin de man al. Bij een vreemde, ga je dan eerst buitenshuis afspreken? Of meteen bij hem of jou thuis? Ik vind thuis lekker, je moet vaak al een flink eind reizen, hotel er bij wordt een duur geintje, dan kan ik minder daten dan ik zou willen...



Dus, tips graag van anderen?Waarom spreek je niet af met je date in een parenclub? Daar zijn vaak ook kamertjes die je op slot kunt doen en misschien komen jullie zo in de stemming dat je meer wilt. Als je daar een creep treft zijn er altijd mensen om je heen en desnoods het personeel. Het kost natuurlijk wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven