Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 17:44:

[...]





Ik zou het er dan toch maar eens op wagen. Gewoon op straat. Of in een park. Bij mij was het in een shoppingcenter. Wie weet wat er volgt.in de verre toekomst weet je niet wat er volgt, maar voor vanavond kan ik wel een inschatting maken voor je
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 01 oktober 2016 @ 17:57:

[...]





in de verre toekomst weet je niet wat er volgt, maar voor vanavond kan ik wel een inschatting maken voor je Ik ga me klaarmaken. Kan echt niet wachten.
quote:hans66 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:31:

[...]



Dus jij sluit uit dat vrouwen naar mannen kijken met aantrekkelijkheid als reden? Mannen kijken naar vrouwen omdat ze hen mooi vinden en andersom ook. En deze vrouw vond Evidentialist mooi. Ze keek mogelijk al naar hem, en heeft besloten positief te reageren mocht hij haar aanspreken.

Ik sluit niets uit, ik schrijf meestal.

De keren dat ik kijk heeft het niets met uiterlijk te maken, maar echt alles met uitstraling.
Ik zat net in de auto, kleine opstopping en tegen

Igger staat naast me en grijnst en maakt pijpbeweging met mond en handen....ik ben na gegrinnik doorgereden maar heb ik nu de kans op iets geweldigs gemist?





Edit; t was evidentialist in elk geval niet zie ik nu...
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 17:59:

[...]





Ik ga me klaarmaken. Kan echt niet wachten. Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 01 oktober 2016 @ 18:01:

Ik zat net in de auto, kleine opstopping en tegen

Igger staat naast me en grijnst en maakt pijpbeweging met mond en handen....ik ben na gegrinnik doorgereden maar heb ik nu de kans op iets geweldigs gemist?



For sure! Moet haast wel "love of your life" geweest zijn!

(wat bezielt iemand om zich zo te gedragen tegen iemand die je niet kent.....)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Hightower schreef op 01 oktober 2016 @ 18:04:

[...]





For sure! Moet haast wel "love of your life" geweest zijn!

(wat bezielt iemand om zich zo te gedragen tegen iemand die je niet kent.....)Beats me, had dit ook niet eerder meegemaakt. Koekoek. Dat wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 17:59:

Ik ga me klaarmaken. Kan echt niet wachten. Veel plezier vanavond! Kan het hier ook een beetje tot rust komen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zat helemaal in het verhaal en ging in de emotie mee totdat ik poep las en dacht dat ze gepoept had, waardoor ik niet meer bij kwam van het lachen.



Lekker kinderachtig, I know
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 01 oktober 2016 @ 14:12:

[...]





Ok, kont dan. Zo goed? lolIk dacht haar kut. Vlamingen hebben het ook altijd over 'poepen' als ze neuken bedoelen. Ik stel voor dat jullie dat woord afschaffen.
Never wrestle with pigs. You both get dirty and the pig likes it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 01 oktober 2016 @ 15:06:

Okee. Ik was dus ook 16 en ik kan me weinig herinneren ervan maar goed. Hier gaan we. 'Het' gebeurde in mijn vriendjes slaapkamer. Het voorspel, had ik al wat ervaring mee. Dus dat was okee. Toen de daad. Nou, daar kwam weinig van terecht, ik was een beetje opgekrampt van de zenuwen. Hij ging er niet zo goed in, zeg maar. Wij frutsen met het condoom want die blijft niet lekker zitten als je hem in een verkrampte vagien probeert te proppen. Toen maar afgebroken. En toen pas heb ik verteld dat dat mijn eerste keer was. Ja eh, ik vond het genant eigenlijk. O, daar had ie niks van gemerkt. Blijkbaar gingen al zijn vrijpartijen zo stuntelig. Voila, het verhaal hoe mijn kersje werd gepopt.



En idd, hij was nogal een flapdrol in bed, in de maanden daarna merkte ik dat. Zelf ook nogal onervaren. Ik denk wel, dat het uitmaakt of je twee maagden/stuntelaars hebt, of 1. Maar het is dan het handigst, als de vrouw NIET de stuntelaar is. Ik vind het verhaal dus ook erg geloofwaardig overkomen, het lijkt mij duidelijk dat de vrijpartij geregisseerd werd door de vrouw en dat ze dat nog leuk vond ook. You go, eh.. man!



Voila, het verhaal hoe mijn kersje werd gepopt

Nee hier wordt je warm van
quote:Froezel schreef op 01 oktober 2016 @ 20:51:

[...]





Voila, het verhaal hoe mijn kersje werd gepopt

Nee hier wordt je warm vanSchattig he.
Alle reacties Link kopieren
Neu...... Schattig kan ik het niet vinden, sorry
En? Hoe was je avond?
Alle reacties Link kopieren
-
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Nicotientje schreef op 01 oktober 2016 @ 18:01:

Ik zat net in de auto, kleine opstopping en tegen

Igger staat naast me en grijnst en maakt pijpbeweging met mond en handen....ik ben na gegrinnik doorgereden maar heb ik nu de kans op iets geweldigs gemist?





Edit; t was evidentialist in elk geval niet zie ik nu...
quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2016 @ 14:13:

[...]



Euh.....welke conclusie trek je hier nu uit Co?
quote:Nicotientje schreef op 02 oktober 2016 @ 14:20:

[...]



Euh.....welke conclusie trek je hier nu uit Co?Is toch romantiesj van zo een man
quote:Corona67 schreef op 02 oktober 2016 @ 14:21:

[...]



Is toch romantiesj van zo een man

Ow....kut. Ik had er op in moeten gaan dus.

Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 27 september 2016 @ 16:49:

[...]





Ze geeft les Nederlands aan anderstaligen. Ze is eigenlijk van Marokkaanse roots, dus ze neemt het op zich om die mensen te helpen integreren.



Wil/mag zij dan wel seks hebben voor het huwelijk?



Of misschien werkt dat net zoals bij streng Christelijken, ik had een keer een zwarte-kousen huisgenootje, zij was zogenaamd nog maagd maar behalve penetratie had ze met haar aanstaande wel álles gedaan wat je kan bedenken. En bijvoorbeeld orale seks vind ik wel veel verder gaan / intiemer dan neuken eigenlijk. Dus wie weet kan er toch een hoop, ook al wil ze eerst trouwen voordat ze 'ontmaagd' wordt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 02 oktober 2016 @ 14:46:

[...]





Wil/mag zij dan wel seks hebben voor het huwelijk?



Of misschien werkt dat net zoals bij streng Christelijken, ik had een keer een zwarte-kousen huisgenootje, zij was zogenaamd nog maagd maar behalve penetratie had ze met haar aanstaande wel álles gedaan wat je kan bedenken. En bijvoorbeeld orale seks vind ik wel veel verder gaan / intiemer dan neuken eigenlijk. Dus wie weet kan er toch een hoop, ook al wil ze eerst trouwen voordat ze 'ontmaagd' wordt.

Misschien moet je even het hele topic lezen, want dan heb je de antwoorden op je vragen al.



Verder ben ik als stille meelezer tot nu toe ook wel heel benieuwd hoe het gisterenavond was?
Alle reacties Link kopieren
quote:ira schreef op 27 september 2016 @ 22:42:

Kan het niet laten, bij de OP moest ik gelijk hier aan denken https://m.youtube.com/watch?v=NpW_LhEcvSo



Ha, ik verwachtte even die Outlander-scene dat hij haar (tijdens hun eerste keer) van achter wil nemen omdat hij denkt dat dat de enige manier is, omdat hij dat kent van honden en paarden. :-)
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsLady schreef op 02 oktober 2016 @ 14:50:

[...]



Misschien moet je even het hele topic lezen, want dan heb je de antwoorden op je vragen al.



Verder ben ik als stille meelezer tot nu toe ook wel heel benieuwd hoe het gisterenavond was? Oké oké... het is alleen zoveel!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Aahhhhh superschattig hoe het is gelopen! Veel plezier nog met je nieuwe liefde, Evidentialist!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Hans "ik kannieneukenenhebdaarwelrechctop" je bent om

Moe van te worden zeur verder in ke

Eigen topic. Wat een leuk verhaal to! Jij gaat flink ervaring opdoen de komende

Tijd???? reken maar van Yes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven