Geld & Recht alle pijlers

Buitensporige maar oh zo fantastische uitgave

14-08-2015 22:55 1502 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens een buitensporige uitgave gehad (voor bijvoorbeeld een totaal over de top luxe artikel) waar die erg blij mee is? Deel het hier



Wat heb je gekocht en hoeveel was je kwijt? Ben je er nog steeds blij mee?
blo3mpj3 wijzigde dit bericht op 14-08-2015 23:00
Reden: Typefout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Mystery schreef op 30 september 2016 @ 07:38:

Ik ben overgestapt op de in ear bose noise cancelling. Heb de koptelefoon te koop voor 100 euro als je 'm wil. Stuur maar een pb'tjeGedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 september 2016 @ 18:53:

http://www.bicimondo.com/fiets/carbon/sk-pininfarina/



Ik heb t geld maar ik durf t er niet aan uit te geven....



Doen!

Als je het geld hebt en je fietst regelmatig, gewoon jezelf gunnen
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 30 september 2016 @ 18:58:

[...]





Doen!

Als je het geld hebt en je fietst regelmatig, gewoon jezelf gunnen Durf door verleden geen grote uitgaven te doen.
Alle reacties Link kopieren
Dan nog even doorsparen tot je ook ná aanschaf van de fiets nog reserve over hebt?

Ik zou er niet ál mijn spaargeld aan uit geven maar als je het geld hebt en je hebt daarna nog reserves over.... Een mens moet zichzelf iets gunnen
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 30 september 2016 @ 19:01:

Dan nog even doorsparen tot je ook ná aanschaf van de fiets nog reserve over hebt?

Ik zou er niet ál mijn spaargeld aan uit geven maar als je het geld hebt en je hebt daarna nog reserves over.... Een mens moet zichzelf iets gunnen
Alle reacties Link kopieren
Wat erg leuk om te lezen dat hier meer mensen fijne -dure- Legosets kopen!! Ik spaar al een poosje voor deze:



€150, dus niet iets dat ik zomaar uitgeef, maar oh, wat issie leuk!,
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Die heb ik ook! Die is zo mooi!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze zo gaaf maar die huizen ook...



Ik kan zo een heel lijstje maken.... Hou me nog een beetje in
Alle reacties Link kopieren
quote:rozegeranium schreef op 30 september 2016 @ 21:40:

Die heb ik ook! Die is zo mooi!!Geweldig! De meeste mensen om mij heen kijken mij meewarig aan als ik zeg dat ik dit wil kopen
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Alle reacties Link kopieren
Oei....die is mooi Badmeester! Maar al zou ik het geld hebben, hij zou niet meer in mijn schuur passen!
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 30 september 2016 @ 19:00:

[...]





Durf door verleden geen grote uitgaven te doen.Ja maar je weet nooit of je in de toekomst deze uitgave nog wil/kan doen, kan me niet voorstellen dat je als bejaarde nog op zo'n ding kruipt. Kun je beter zorgen dat je als bejaarde nog kunt zeggen dat je er een had. Zolang je er niemand mee benadeelt door hem te kopen, doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor ons 2 nachten geboekt in het shang ri la hotel in Londen. Er hoeft pas bij aankomst betaald te worden dus ik kan nog even sparen. Wilde graag eens in een Super de luxe hotel overnachten en vier dan gelijk mijn verjaardag.

Ik ben heel benieuwd.
Mijn meest buitensporige uitgave is een hardloop/fiets/ski/kinderwagen geweest. Erg luxe met vering en alles, maar elke dag plezier van en dochter vind het heerlijk!



Lego kopen is voor mij niet buitensporig....das gewoon hobby =) Ik heb bijna de hele serie van de huizen....En lego is bijna net zo waardevast als goud (denk ik...) In ieder geval een betere investering dan spraren op een rekening zonder rente! De enige waar ik niet helemaal tevreden over ben is Opera House uit Sydney. Die past niet in de kast en ligt nu in een doos helaas....
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komt er binnenkort weer een nieuwe lego-set.

Heb een hele serie kersthuisjes van Lego, helemaal geweldig.



Geen recente buitensporige uitgave.... ik broed nog op een nieuwe.
668, the neighbour of the Beast
Een professionele Nikon spiegelreflex met objectieven, en dat terwijl ik op dat moment eigenlijk niet wist of ik er ooit mee zou kunnen fotograferen want m'n eerste spiegelreflex. Gelukkig was het antwoord ja en ik heb er al jaren heel veel plezier van
Gisteren een Urban Arrow elektrische bakfiets besteld. Ik vermoed dat we daar met m'n zoontje heel veel plezier van gaan hebben.

Maar we hebben er wel behoorlijk lang over getwijfeld gezien het bedrag wat je daar voor neer moet tellen!
Oh lego, leuk!

Hier een lego fan gezin!



Manlief heeft de complete monster serie bij elkaar, dat is echt zo'n gave serie geweest.

Ikzelf ben gek op indianen en heb dan ook de gehele oude westen serie compleet, de stoffen tipi's zijn toch echt wel mijn favoriet ????



Binnenkort beginnen met de gehele kerst sErie op te bouwen leuk leuk!



Nog even on topic mijn laatste buitensporige uitgave was gisteren. Ik had echt nieuwe kleding nodig (lees jurkjes) die draag ik het liefste. 4 aangeschaft plus 2 lange vesten waarvan 1 lamswol.



Iemand nog een tip waar ik goede lange (ik ben 185) katoenen leggings kan kopen voor eronder? Voorkeur vrolijke kleuren of bloemen print.
quote:pimpelmeesje123 schreef op 30 september 2016 @ 21:49:

Ik vind deze zo gaaf maar die huizen ook... [afbeelding]



Ik kan zo een heel lijstje maken.... Hou me nog een beetje in Oh wauw, die is geweldig! (Ben een enorme LEGO-fan)
Michael Kors tas, riem en zonnebril in een week. En 200,- aan oogschaduw.
Alle reacties Link kopieren
Cathelyne, bouw jij al je kersthuisjes elk jaar helemaal op? Ik zet ze gebouwd in bakken op zolder. Maar misschien moet ik ze dit jaar ook maar eens helemaal afbreken, ook wel weer leuk.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Een Clarisonic Aria. Er ging eerst een jaartje twijfels vooraf voordat ik dat ding kocht.

Maar nu heb ik hem eindelijk en ben ik d'r suuuperzuinig op.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren
Een watte?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Een 11 jaar oude auto, alles erop en eraan (airco, cruise control etc) met maar 80.000 km op de teller. Hoop er net zo lang mee te doen als mijn vorige
Alle reacties Link kopieren
Vliegtickets met kerst naar Nederland. Kostte mij, ondanks dat ik er vroeg bij was, 350 euro maar wat ben ik er blij mee. Kan niet wachten om weer naar Nederland te gaan
Alle reacties Link kopieren
Een compleet nieuwe garderobe. Skinny's, vesten, shirts, leuke blousjes, nette werkkleding. Niet spectaculair, Primark, C&A, H&M en Only, maar ik heb zo lang niks gekocht. En nu een kast vol! Vroeger was er in mijn grote maat weinig leuks te vinden en afgelopen 2 jaar was ik aan het afvallen. Inmiddels 60 kilo minder en stabiel qua gewicht.

Ook een nieuwe warme donzen winterjas



Maat 38



En ik heb mijn donsjas maat 50 leuk kunnen verkopen op MP.
Ab imo pectore

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven